De eerste instap moet DL zijn voor de belasting. Dus Trondheim - Blabla moet DL en voor de overstap ben je een overstappassagier en betaal je sowieso geen belasting meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:56 schreef Fogel het volgende:
De allereerste is al een DL, maar toch 285¤. Altijd even logisch, die prijsstructuur
Ah, kijk, dat zal ik tzt eens uitzoeken. Scheelt nogal een slok op de borrel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
De eerste instap moet DL zijn voor de belasting. Dus Trondheim - Blabla moet DL en voor de overstap ben je een overstappassagier en betaal je sowieso geen belasting meer.
Mijn periode is na deze trip 4 maanden bezig, en dan zit ik rond de 2500-3000 tier points. Hopelijk haal ik dit jaar een keer de 5000 en krijg ik de Concord kaart van BA...quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef LintuxCx het volgende:
En ik was trots dat ik over twee weken "al" op 360 punten zit, twee maanden na het begin van deze periode...
Ik betaalde meestal ca 700-1000 gulden voor een retour naar Seattle. En voor een rondreis in de VS met 6 of 7 legs incl de transatlantische retour was ca 1200 gulden.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:40 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk op zich dat airline COEs ook met heimwee terugkijken naar hun marges en ticketprijzen in 1999?
Want?quote:
Ik bedoel overigens creditcards van een loyalty-programma die in Nederland beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:10 schreef Bajskorv het volgende:
Volgens mij heeft elk programma wel een link. BA werkt in ieder geval met Amex, volgens mij de meeste airlines.
BA kan toch ook als Nederlander?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef artm het volgende:
[..]
Ik bedoel overigens creditcards van een loyalty-programma die in Nederland beschikbaar zijn.
Werkelijk nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:21 schreef artm het volgende:
[..]
Amex wordt niet overal geaccepteerd in tegenstelling tot Visa/Mastercard.
Loyalty programma wel, voor de BA Amex is "permanent UK home address" verplicht. Overweeg nu een Belgische bankrekening aan te maken voor een Miles & More kaart.quote:
Ik ook niet, en ik doe alles voor werk met Amex.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef static het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit problemen mee gehad.
Gaan die "prijzen" ooit nog "omlaag" of blijven ze zo hoog?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:04 schreef Fogel het volgende:
Nou, Flying Blue is nog hopelozer geworden, het boeken van award tickets kost nu nóg meer (en voorheen was het al erg weinig value for money). Staat tegenover dat de idioot hoge surcharges wel iets goedkoper zijn geworden, maar zelfs na die verlaging zijn ze absurd duur (helemaal in vergelijking tot andere programmas).
[ afbeelding ]
Bron van deze tabel, en andere nuttige informatie: http://loyaltylobby.com/2(...)e-after-devaluation/
Het loont zich gewoon niet om Flying Blue te gebruiken.
Ik vond tijdens een verhuizing een folder van Flying Dutchman uit 1999 maar daarin de tabellen voor punten verzamelen en gebruiken. Toen kon je nog na iedere 5-10 vluchten een gratis vlucht maken zonder surcharges, alleen voor de punten die je op de vorige vluchten verzameld had. DAT is een loyalty programma waar je wat aan hebt.
De waarde van de meeste frequent flyer netwerken daalt per jaar, je miles worden steeds minder waard omdat er echt bezuinigd moet worden bij de meeste airlines. Jammer, want juist op die manier wordt de goedbetalende reiziger aangetrokken lijkt me..quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Gaan die "prijzen" ooit nog "omlaag" of blijven ze zo hoog?
Het varieert, BA heeft de afgelopen tijd juist behoorlijke verbeteringen gemaakt. Voor mij tenminste, wellicht dat voor andere reizigers het slecht uitpakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Koning_Kaak het volgende:
[..]
De waarde van de meeste frequent flyer netwerken daalt per jaar, je miles worden steeds minder waard omdat er echt bezuinigd moet worden bij de meeste airlines. Jammer, want juist op die manier wordt de goedbetalende reiziger aangetrokken lijkt me..
Dat levert niks op. Met 30 wordt je FTL en kun je in lounges.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:14 schreef Blue_note het volgende:
Iemand ervaring met het miles&more programma van Lufthansa? Ga 24 legs per jaar maken ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |