Dit gaat op verzoek van de huisbaas, hè.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef gogosweden het volgende:
water zijn toch 1 van de dingen die ze MOETEN leveren?
Aangezien als het op zijn eigen naam staat, hij een 2000 euro rekening krijgt(Zijn zijn woorden, niet de mijne). En als het op een studentennaam staat welk eeen laag inkomen heeft, wordt die rekening kwijtgescholden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Soohr het volgende:
Waarom heeft de huisbaas een hoofdhuurder nodig en zou die dat niet in zijn administratie kunnen vinden?
Omdat alle bewoners welke ooit hoofdhuurder zijn geweest in het verleden, nu ontzettende problemen hebben en met advocaat, rechtsbijstand etc tegen huisbaas bezig zijn. Aangezien de huisbaas die betreffende hoofdhuurders iedere keer met enorme rekeningen opstapelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef Lienekien het volgende:
En wat is het bezwaar om het als studenten onderling te regelen? Het komt op naam van één en die rekent maandelijks af met de overige bewoners.
Ik zie het verband niet zo met hoofdhuurder en andere rekeningen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat alle bewoners welke ooit hoofdhuurder zijn geweest in het verleden, nu ontzettende problemen hebben en met advocaat, rechtsbijstand etc tegen huisbaas bezig zijn. Aangezien de huisbaas die betreffende hoofdhuurders iedere keer met enorme rekeningen opstapelt.
Ik zelf ook niet, maar wat ik wel weet is dat de ex-hoofdhuurders ontzettend veel problemen heeft nadat die het huis uitgaat. Dat is de reden waarom niemand hoofdhuurder wilt worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo met hoofdhuurder en andere rekeningen.
Betalen moet die man,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aangezien als het op zijn eigen naam staat, hij een 2000 euro rekening krijgt(Zijn zijn woorden, niet de mijne). En als het op een studentennaam staat welk eeen laag inkomen heeft, wordt die rekening kwijtgescholden.
Ik heb eerlijkgezegd geen idee hoe dat gaat, de huisbaas is ongetwijfeld eigenaar van het pand en zal daar waarschijnlijk dan wel over gaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Maar de vraag is of iemand van jullie het water kan regelen zonder als hoofdhuurder aangemerkt te worden.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:50 schreef Soohr het volgende:
[..]
Betalen moet die man,
De waterkosten zitten toch in je huur ofzo verwerkt,
Maar ja, het punt is dat de huurbaas het op naam van een huurder wil en er is geen huurder die daar trek in heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Op wiens naam het staat, die moet toch gewoon betalen? En hoe iemand die hoge kosten verhaalt op anderen, dat is een andere zaak.
Ah Lienekien, wij buigen ons graag gezamenlijk over de WGR-topics hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, het punt is dat de huurbaas het op naam van een huurder wil en er is geen huurder die daar trek in heeft.
Als ik als individu van een WBV een huis ga huren worden toch ook GWL naar mij overgezet, dus waarom niet in dit studenthuis een hoofdhuurder die hiervoro verantwoordelijk is. Niet de makkelijkste oplossing voor de huurders, maar wel de makkelijkste voor de verhuurder zodat deze geen afrekening van service kosten enz hoeft te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, het punt is dat de huurbaas het op naam van een huurder wil en er is geen huurder die daar trek in heeft.
Er staat niets over water afsluiten of evt. sancties die optreden wanneer geen hoofdhuurder aanwezig is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat staat er in het huurcontract hierover?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |