nou succes om succes te vinden dan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
hahaha nice! Daar ben ik het dus mee eens.
Dat is absoluut een punt. Daar heb ik heel lang over nagedacht. Ik denk dat ik het voor mezelf inmiddels weet (na een aantal levenslessen genoten te hebben)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Begin eens met de definitie van succes.
Agree : Laten we het anders over financieel succes in de zin van flinke carriere groeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef mymoodfentje het volgende:
Ligt eraan wat je een succes wilt noemen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Laten we het benaderen als carriere groei icm met financieel succes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dat zelf in de hand hebt dan overschat je jezelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Agree : Laten we het anders over financieel succes in de zin van flinke carriere groei
Dat heb je toch zelf in de hand
die vraag kwam van haar hoor, je verneukt je quote ,,,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Laten we het benaderen als carriere groei icm met financieel succes.
Wat ik zo vaak hoor zijn opmerkingen : Dat komt door het netwerk van iemand etc.
Dat heeft zeker invloed als je een stap ergens anders naartoe wilt maken, maar dat bouw je ook zelf op. Vaak zegt men ook dat het netwerk elkaar de handen boven het hoofd zal houden als het mis gaat. Daar geloof ik dus niet in. Ik zal nooit een referent willen zijn voor iemand die niet performed! Ik zeg die persoon ook dat ik eerlijk zal zijn en ik vertel hoe ik die persoon zal omschrijven.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Vertel! Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:54 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dat zelf in de hand hebt dan overschat je jezelf.
I know.. excuusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vraag kwam van haar hoor, je verneukt je quote ,,,
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Dat geeft met het gevoel dat iemand wil zeggen : Ow, ik heb het niet in me dus laat maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef valek het volgende:
Je bent geboren met eigenschappen en een karakter. Hierdoor heb je succes of geen succes. Oftewel, het gaat om puur geluk vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |