+ een boskamp compilatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:15 schreef Kutstudent het volgende:
Deze mag wel permanent in de OP anders.
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Was gewoon mijn (en zijn) naam in ander schrift, maar goed.
Taalpakket installeren en stickertjes op je toetsenbord plakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?
Letter voor letter, serieus? Te veel moeite. Bovendien lukt dat waarschijnlijk toch niet ivm lopend schrift.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.
Zulke tekens staan bij mij niet tussen speciale tekens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.
Dat is hoe ik karakters die niet op het toetsenbord staan doe ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Letter voor letter, serieus? Te veel moeite. Bovendien lukt dat waarschijnlijk toch niet ivm lopend schrift.
Ander lettertype proberen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke tekens staan bij mij niet tussen speciale tekens.
Samwa’īl dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
Dus een naam van jullie in het arabisch wordt weggecensureerd?Wiens naam was het uberhaupt.
Voor kaasrol dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet op een MacBook. Er staat geen lettertype bij.
Op zich wel goede dingen, maar veel te duur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ben er anders wel erg blij mee. Alleen jammer van mijn bankrekening.
Ik ben goed in sparen, dus voor mij was dat geen probleem. Ik werk nu al een paar maanden en ik heb daar nog maar 20 euro van uitgegeven. De rest gaat allemaal in mijn spaarpotje voor Utrecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel goede dingen, maar veel te duur.
Voor die prijs koop je een veel betere laptop inderdaad. Maarja vertel dat maar tegen een Apple gebruikerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel goede dingen, maar veel te duur.
Wat. Mijn balans staat nu alweer bijna op 0quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben goed in sparen, dus voor mij was dat geen probleem. Ik werk nu al een paar maanden en ik heb daar nog maar 20 euro van uitgegeven. De rest gaat allemaal in mijn spaarpotje voor Utrecht.
Nee maar even for real. Heb dat ding nog geen week en hij bevalt me nu al beterquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat. Mijn balans staat nu alweer bijna op 0
Dit. Ik ben blij dat ik mijn geld niet zo snel uitgeef. Ben in de afgelopen zomervakantie zelfs op vakantie geweest met het geld dat ik een paar jaar geleden heb verdiend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Toen had je 450 euro, was dat fantastisch?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
Ik kan gewoon niet sparen
Zie ik 300 euro staan, denk ik AHH DAT GELD SNEL HAAL HET WEG
Sparen ist gut.quote:
Zou willen dat ik het kon, zo gaan rijlessen er nooit komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Bij zo'n bedrag denk ik: "Jaaaaaaa! Nog x euro en dan kan ik bladiebla.![]()
![]()
"
[..]
Sparen ist gut.
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen had je 450 euro, was dat fantastisch?
GENOTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:09 schreef FedExpress het volgende:
koud, volle trein dus staan. lovely
Jij pakt in eindhoven alltijd de sprinter naar tilburg uni van spoor 3/4 ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oude herriemakende trein, altijd genot
Spoor 4quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij pakt in eindhoven alltijd de sprinter naar tilburg uni van spoor 3/4 ?
Wat is er meid?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef Kaasrol het volgende:
heb er godverdomme geen zin meer in ook.
Vandaag is het niet koud man, watje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Kaasrol het volgende:
alles is grauw en grijs en bruin en koud
Jawel. Ik zit hier met handschoenen en jas aan te typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag is het niet koud man, watje.
Ga binnen zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel. Ik zit hier met handschoenen en jas aan te typen
Zit ik al, mijn ouders zijn gewoon enorme energiehippies en mijn kamer wordt sowieso al slecht verwarmd.quote:
Wtf man, woon je in Siberië ofzo? Hier is het echt prima te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel. Ik zit hier met handschoenen en jas aan te typen
dit jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man, woon je in Siberië ofzo? Hier is het echt prima te doen.
Het is 16 graden hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man, woon je in Siberië ofzo? Hier is het echt prima te doen.
Zo'n oud straalkachel ding? Geen flauw idee waar die gebleven is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef leeell het volgende:
[..]
dit ja
anders heb je toch een kachel?
nee, gewoon een kachel heb je toch wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is 16 graden hier.
[..]
Zo'n oud straalkachel ding? Geen flauw idee waar die gebleven is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef leeell het volgende:
zon witte aan de muur of onder je vensterbank
Nee gewoon in Nederland. Regent al de ganse middag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Regen? Woon je in Engeland ofzo?
O, centrale verwarming? Ja, aan de andere kant van mijn kamer, die uitstaat omdat mijn ouders de CV niet hoger willen. "Want beneden is het warm genoeg"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef leeell het volgende:
zon witte aan de muur of onder je vensterbank
wat een zemmelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, centrale verwarming? Ja, aan de andere kant van mijn kamer, die uitstaat omdat mijn ouders de CV niet hoger willen. "Want beneden is het warm genoeg"
Doe 'm stiekem hoger dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, centrale verwarming? Ja, aan de andere kant van mijn kamer, die uitstaat omdat mijn ouders de CV niet hoger willen. "Want beneden is het warm genoeg"
Thermostaat hangt in de woonkamer.quote:
Zo moeilijk is dat toch niet? Je leunt zogenaamd een beetje tegen de muur en gaat dan zo achterlangs met je hand richting dat knopje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Thermostaat hangt in de woonkamer.
Gooi wat eten naar je ouders, als straf.quote:
De ganse middag lijkt me een contaminatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee gewoon in Nederland. Regent al de ganse middag.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De ganse middag lijkt me een contaminatie..
hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hehe, tof.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Beatles het volgende:
Zie mn nieuwste twee foto's op facebook dan.
Gezien, goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Beatles het volgende:
Zie mn nieuwste twee foto's op facebook dan.
Had jij vroeger zo'n huis?! Wtf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Gezien, goede herinneringen aan.
Mijn foto0ow ook gezien??
Wij prikkelbosjes, daar heb ik nog mensen ingeduwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij hadden een totempaal.
Vuige pestkop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wij prikkelbosjes, daar heb ik nog mensen ingeduwd
Inderdaad, laten we het tegen de meester zeggen.quote:
In de klas jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Had jij vroeger zo'n huis?! Wtf?Zo tof!
Toffe driewieler.
Gewoon een keer ontzettend boos worden en gaan dreigen met iets heel ergs. 'Als je dat nog één keer doet vertel ik aan iedereen in de klas dat jij luiers draagt! Oh oeps, dat doe ik dus nu al, haha, nu weet iedereen dat je luiers draagt, kutkind!'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Beatles het volgende:
Ik heb zo'n irritant kind in de klas he!Altijd de les verstoren, erdoorheen bleren tijdens liedjes, andere dingen doen, irritant zijn, altijd negatieve aandacht zoeken alles. Ik wil hem tegen de muur slaan tot hij ophoudt met zo zijn.
Dat werkt niet bij hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een keer ontzettend boos worden en gaan dreigen met iets heel ergs. 'Als je dat nog één keer doet vertel ik aan iedereen in de klas dat jij luiers draagt! Oh oeps, dat doe ik dus nu al, haha, nu weet iedereen dat je luiers draagt, kutkind!'
Dat zal 'm leren.
je hebt geen gezagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij hem.Zo vaak eruit gestuurd, zo vaak nablijven alles, niks werkt met hemmmm omg. Ik zie er nu al tegenop om lessen te gaan geven met hem erbij.
Moet ik 'm aanpakken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij hem.Zo vaak eruit gestuurd, zo vaak nablijven alles, niks werkt met hemmmm omg. Ik zie er nu al tegenop om lessen te gaan geven met hem erbij.
er is een keer iemand naar huis gegaan om een honkbalknuppel te halen om mij mee te slaanquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
er is een keer iemand naar huis gegaan om een honkbalknuppel te halen om mij mee te slaangelukkig werd hij door een meester onderschept
quote:
GlowMouse kan allesssssss!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Glowmouse zo mooi kon zingen
ben benieuwd of hij nog steeds zo vrolijk was als zijn fiets was gejat terwijl hij in de winkel was; hij had hem namelijk niet op slot gezetquote:
respect voor jouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
Omggg ik zit al vanaf 13:45 op school, tot 15:45 les gehad, toen uit m'n neus gegeten tot nu toe en om half 9 begint m'n 2de les vandaag
Ik snap er niks van want hij is niet in het Nederlands.quote:
Fraudeurs zijn het, gewoon alleen alles doen.quote:
Genot.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu is voormalig wereldkampioen neuseten, wist je dat al?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
Ik zit erover te denken om te kappen met informatica.
Wat een schijtrotkutvak
Haal je wel goede resultaten, of kap je ermee omdat je het gewoon niet kan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
Ik zit erover te denken om te kappen met informatica.
Wat een schijtrotkutvak
Laatste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Haal je wel goede resultaten, of kap je ermee omdat je het gewoon niet kan?
En als je dan kapt, hoe gaat het dan verder?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste.
Mja, ik wacht op de SE's af, aan de hand daarvan ga ik het beslissen.
Dan heb ik geen informatica meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En als je dan kapt, hoe gaat het dan verder?
Nog een jaartje vwo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En als je dan kapt, hoe gaat het dan verder?
Moet kunnen toch. Ik verlang soms wel eens terug naar de middelbare.quote:
Jij weet niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Ik verlang soms wel eens terug naar de middelbare.
Geniale Duitse shit toch.quote:
Jawel.quote:
Dan wel jongen.quote:
Mij haten.quote:
Vraag het GlowMouse, die weet alles namelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
Iemand aanwezig met enig verstand van zuiveringsfactoren en SDS-PAGE/gelelektroforese? Stom practicum wat ik moet doen terwijl ik dat vak niet eens hebt (dus ook geen boeken).
2006 belde.quote:
Goed plan. Heb dat practicum nota bene in het gebouw waar GM ook heeft rondgelopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wel jongen.
[..]
Mij haten.
[..]
Vraag het GlowMouse, die weet alles namelijk.
Bij dat SPSS practicum? Met SPSS werken, maar het is erg simpel.quote:
Ooh dat statistiek gedoe. Excel practicum vorige week was zelfs verplicht bij ons, sommige opdrachten deden wij in de onderbouwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij dat SPSS practicum? Met SPSS werken, maar het is erg simpel.
Ja het is zo vreselijk saai.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh dat statistiek gedoe. Excel practicum vorige week was zelfs verplicht bij ons, sommige opdrachten deden wij in de onderbouw.
Ziet er kut uit. Ik ga niet luisteren.quote:
ok.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet er kut uit. Ik ga niet luisteren.
Dat dacht ik.quote:
De scheiding van het(de) molecuul(bandjes) in SDS-PAGE is afhankelijk van molecuulgewicht lees ik net. Aan de hand van mol. gewicht van bepaalde ''marker'' eiwitten weet je dan met welk eiwit (of stukje van een eiwit in jouw geval) je te maken hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef yosander het volgende:
Hee Suusie.
Wat dat vraagje betreft GM: als ik de zuiveringsfactor weet van een bepaald enzym en ik heb ook SDS-PAGE uitgevoerd met een fractie van dat enzym, hoe kan ik die twee vergelijken om tot een conclusie te kunnen komen (of een discussie)? Afstand opmeten tot hoever die band van dat enzym is gekomen?
Dankjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De scheiding van het(de) molecuul(bandjes) in SDS-PAGE is afhankelijk van molecuulgewicht lees ik net. Aan de hand van mol. gewicht van eiwitten weet je dan met welke je te maken hebt.
Vak biochemie komt over een week pas, maar ik heb even een screenshotje voor je gemaakt uit Lehninger Principles of Biochemistry 5th ed.
[ afbeelding ]
Ja, die zuiveringsfactor heb ik ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje, maar daar waren we al echter (o.a. gewicht bepalen van het enzym). Maar nu komen ze opeens proppen met de zuiverheidsfactor (heb die al berekend m.b.v. een zuiveringstabel). Maar hoe ik die uit zo'n SDS-PAGE resultaat kan halen...
Wat studeer jij eigenlijk?
Nee inderdaad, snap nou niet wat zo'n getal precies inhoudt. Oké, ja ik studeer farmacie (wil farmaceutische wetenschappen gaan doen) en deze practica doen wij samen met alle biologen, maar die hebben het vak biochemie al afgesloten. Wij hebben dat vak niet eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, die zuiveringsfactor heb ik ook nog nooit van gehoord.
Ben nu hard aan 't zoeken in dat .pdf'je van m'n Biochemie boek.
Studeer Biologie (aan 't eind van het jaar Medische Biologie) in Nijmegen aan de Radboud. Jij Pharmacie ofniet?
Haha, jullie hebben dat vak nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee inderdaad, snap nou niet wat zo'n getal precies inhoudt. Oké, ja ik studeer farmacie (wil farmaceutische wetenschappen gaan doen) en deze practica doen wij samen met alle biologen, maar die hebben het vak biochemie al afgesloten. Wij hebben dat vak niet eens.
Noop, hoort bij biologie en life science & technology (heeft na een jaar ook verschillende richtingen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, jullie hebben dat vak niet?
Waarbij hoort dit dan?
En wat is 't verschil tussen Farmaceutische Wetenschappen en Farmacie, en waarom heb je voor het 2e gekozen uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ok. Wat voor kleine verschillen zijn er dan wel en wanneer gaat het echt verschillen van elkaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop, hoort bij biologie en life science & technology (heeft na een jaar ook verschillende richtingen).
Maar heb wel voor FW gekozen, alleen bijna de gehele bachelor is hetzelfde. Dus de komende twee jaar zeg ik nog gewoon farmacie
Dat heb je me verteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
Hoe weet je dat Suus
Ik ben een van de twee dagen vrij en de andere dag is nabespreking.
Ooh, ja ik hou niet alles meer bijquote:
Ouwe ventquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, ja ik hou niet alles meer bij
Nah, heb nog niet echt een antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef GlowMouse het volgende:
oh, het antwoord is inmiddels al gegeven
Kunnen veroorloven om te blijven liggenquote:
Heb je 't nu al terug dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef xCore het volgende:
Godver de godver, kom 1 punt te kort om mijn vak te halen
Had een vak waarbij je 7 weken lang elke week een test kreeg, mijn gemiddelde komt uit op 5.4quote:
O, zo. Zuur wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Had een vak waarbij je 7 weken lang elke week een test kreeg, mijn gemiddelde komt uit op 5.4
Zuur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef xCore het volgende:
Godver de godver, kom 1 punt te kort om mijn vak te halen
Hipster.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
Ben in de bibliotheek aan het FOK!'en. Lekker retro.
Blijven je schoenen staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ahh gadverdamme de vloer in de trein plakt
sryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Kaasrol het volgende:
Alsof een of andere klapjosti hier een uur geleden met bizonkit heeft lopen kutten
Nou ja, ga gewoon zitten en maak je niet druk om zulke onbeduidende zaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Kaasrol het volgende:
Alsof een of andere klapjosti hier een uur geleden met bizonkit heeft lopen kutten
Op het moment niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is juist motivatie om die andere 2 wel te halen.
Die kun je ook weer herkansen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef xCore het volgende:
Godverdomme lekkere motivatie dit, nog twee tentamens te gaan en al weten dat je je eerste vak al niet hebt gehaald
Vorige week verloren tijdens het stappenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel motivatie
Ik haat het hier opeens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef Dastan het volgende:
Wat een educatieve slowchat is dit ineens geworden.
goede keuzequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik haat het hier opeens.Ik ga lekker rebelleren in ROO SC. Tussen alle rellende rotrokers.
Zie je daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik haat het hier opeens.Ik ga lekker rebelleren in ROO SC. Tussen alle rellende rotrokers.
weeniequote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Beatles het volgende:
Ik heb het eerste vriendenboekje meegekregen
Jij bent echt gepest vroeger, is het niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef GlowMouse het volgende:
Of een grote spin zoeken, pletten, uitdrogen, en dan tussen twee pagina's stoppen.
You are evil!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef GlowMouse het volgende:
Of een grote spin zoeken, pletten, uitdrogen, en dan tussen twee pagina's stoppen.
Of gewoonweg sadistisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent echt gepest vroeger, is het niet?
Btw: mooie quote van de zonnekoning, Lodewijk XIV als subtitle. Ik lees alleen net dat Lodewijk dat nooit gezegd heeftquote:L'état, c'est moi!
Waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Btw: mooie quote van de zonnekoning, Lodewijk XIV als subtitle. Ik lees alleen net dat Lodewijk dat nooit gezegd heeft.
Ík heb gelezen dat ie dat wel gezegd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Btw: mooie quote van de zonnekoning, Lodewijk XIV als subtitle. Ik lees alleen net dat Lodewijk dat nooit gezegd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |