Wie weet wat die Klein allemaal aan hem gegeven heeft. Daar scheen hij ook uren onder zeil te gaan en vaag de deur uit te gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Welke doktoren hebben dan gezegd dat het geen risico opleverde, buiten Murray die maar gewoon deed wat hem opgedragen werd omdat ie aan zijn eigen hachje dacht?
Dat mag dan wel zo zijn, maar daarmee kan je het niet goed praten. En dit was niet het spul wat jij opnoemt, dit was iets wat nog nooit iemand gedaan heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef blanket het volgende:
Ik snap jullie wel...maar hoeveel ouders roken en drinken niet. Hoeveel ouders slikken er geen anti-depressiva of andere medicatie. Hoeveel ouders zijn gewoon niet verslaafd aan de hard-drugs of roken een jointje. Iedereen denkt altijd mij overkomt dat niet...dacht MJ vast ook.
MJ was ook maar gewoon mens met z'n tekortkomingen. Hij was geen heilige oid. Hij heeft gegokt en verloren. En als het tijdens history al bezig was is het toch lange tijd wel goed gegaan.
Ze hadden toch hasj bij hem thuis gevonden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Precies...en als het x-jaar goed gaat blijf je gewoon lekker doorgaan.
Hij had beter lekker jointje kennen roken dan. Had veiliger geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze hadden toch hasj bij hem thuis gevonden?
btw op wiet kan je heeeerlijk slapen
Hij had al het geld van de wereld...hij had alle connectie's voor handen om er iets aan te willen doen. Blijkbaar was dit zijn optie. Dom...heel dom...en heel sneu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat mag dan wel zo zijn, maar daarmee kan je het niet goed praten. En dit was niet het spul wat jij opnoemt, dit was iets wat nog nooit iemand gedaan heeft![]()
En als je als ouder verslaafd bent, dan zijn er mogelijkheden er iets aan te doen.
Volgens dr. Shafer vanavond was niet uit de records te halen die Klein bijhield dat MJ verslaafd was aan Demerol. Ik denk dat ie daarom ook niet opgeroepen wordt, is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Wie weet wat die Klein allemaal aan hem gegeven heeft. Daar scheen hij ook uren onder zeil te gaan en vaag de deur uit te gaan.
Ja precies....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij had al het geld van de wereld...hij had alle connectie's voor handen om er iets aan te willen doen. Blijkbaar was dit zijn optie. Dom...heel dom...en heel sneu.
De bedoeling van de verdediging was om hem op te roepen. Hij stond op hun originele getuigenlijst. Maar het OM heeft verzocht dat te verbieden (op gronden van irrelevantie of zo... vaag) dus het lijkt dat dat is gelukt. Tenzij hij nog langskomt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens dr. Shafer vanavond was niet uit de records te halen die Klein bijhield dat MJ verslaafd was aan Demerol. Ik denk dat ie daarom ook niet opgeroepen wordt, is?
Hmm...we zullen zien, wel benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
De bedoeling van de verdediging was om hem op te roepen. Hij stond op hun originele getuigenlijst. Maar het OM heeft verzocht dat te verbieden (op gronden van irrelevantie of zo... vaag) dus het lijkt dat dat is gelukt. Tenzij hij nog langskomt...
Dank je wel! Was nieuwsgierig waar die vandaan kwamen en wat de reden was. Vind ze heel mooi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat foto's speciaal gemaakt voor zijn website MJJSource. 2004.
Jaa ze was bij Larry King right? Dat sekreet...LOLquote:
Ik vind ze ook mooi, wist niet waar ze van waren. Ik vind die ene shoot in zwart/wit omstreeks Bad/Dangerous ook mooi, dat hij op zo'n veranda zit en op een heuvel staat of zo. Kan het niet vinden nu want mijn internet doet echt stomquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Dank je wel! Was nieuwsgierig waar die vandaan kwamen en wat de reden was. Vind ze heel mooi.
Ik moet dr niet...had ik toen al...geen idee waarom...met d'r drankjes...tis net jomanda..maar dan erger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:36 schreef quirina het volgende:
Of het een sekreet is weet ik niet , maar ik vind het raar dat ze het belangrijker vond om op tv te komen.
IEKSS das wel heel zennnnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:39 schreef quirina het volgende:
http://www.nutrimedhealthcare.com/html/nmdrlee.htm
Dit is Lee, van de muziek op haar site krijg ik al eczeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |