Bedankt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze, toch?
Kan je bestellen op http://www.hypemeansnothing.com/
Niemand?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:11 schreef BellaNotte het volgende:
Ik ben op zoek naar een oversized denim blouse, kan er nergens een vinden die me bevalt dus misschien hebben jullie er 1 gezien ofzo.
dus zoiets;
[ afbeelding ]
Zojuist binnengekregen. Best leuke schoentjes. Zulk soort heb ik niet dus wel ff wennen, maar vooralsnog zitten ze best okequote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek deze desert boots van de H&M in de winkel. Iemand een idee of die uberhaupt in de winkel te koop zijn? Heb ze nog nergens gezien.
http://www.hm.com/nl/product/91389?article=91389-A
Maak er 100% van. Zo'n jasje hoort kort te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waar je een 'lang' spijkerjack kan kopen? Ze zijn in 99,99 procent van de gevallen zo enorm kort. Is er niet eentje te koop die gewoon even lang als een t-shirt is?
Levi's?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:19 schreef BellaNotte het volgende:
[..]
Niemand?
Heb er nog steeds geen gevonden.
die tongquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef OverDatum het volgende:
Weet iemand misschien welke schoenen dit zijn![]()
[ afbeelding ]
River Island heeft winkels in A'dam en Rotterdam. Misschien hebben ze daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:05 schreef mrsjaak2 het volgende:
http://www.riverisland.com/online/men/shoes--boots/casual-boots/brown-shearling-lined-boots-258417
[ afbeelding ]
Gezien op de site van River Island, maar zoek ze eigenlijk in een nederlandse webshop. Kan alleen betalen met iDeal
Hmm.. Dat vind ik wel heel ver voor een paar schoenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
River Island heeft winkels in A'dam en Rotterdam. Misschien hebben ze daar.
Ik zou zeggen van Land Rover (automerk) door de groene kleur van binnen en de naam van het merk binnen een ovaal geschreven, maar ik denk toch dat dit niet kloptquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:27 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welke schoenen dit zijn [ afbeelding ]?
Haha, die was het.. kon niet meer op die naam komen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Atta-boy het volgende:
Onderste zijn van filling pieces. Weet dat ze in ieder geval bij gorilli te koop zijn, andere adressen weet ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Nezhi het volgende:
Patta, Ben-G, Frisco, Revert..
Die onderste schoenen lijken een beetje op Gourmet Footwear of HUF en die bovenste zijn van Clae.
Thanks! Aantal stores in Rotterdam binnenkort maar even kijken!quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Atta-boy het volgende:
Onderste zijn van filling pieces. Weet dat ze in ieder geval bij gorilli te koop zijn, andere adressen weet ik niet uit m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Zoekterm: Dufflecoat, of Duffel.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:26 schreef Dibble het volgende:
Waar kan ik zoiets vinden maar dan in het donkerblauw of groen ?
http://www.hm.com/nl/product/93674?article=93674-A
Zou van het merk Sweet Protection kunnen zijn, een Noors kajak/snowboard/skimerk.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:35 schreef iewl het volgende:
Ik zag vandaag in de trein een meisje met een rode pet met een roze vlek aan de voorkant met daarop: Sweet. Volgens mij stond het new era logo op de zijkant. Kent iemand deze?
Pumaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zoek de trui die Hugo Borst hier aanheeft. Weet iemand of dit een recent model is, en zo ja, van welk merk?
[ afbeelding ]
Dit is het enige plaatje wat ik ervan heb kunnen vinden, op deze site:quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zou van het merk Sweet Protection kunnen zijn, een Noors kajak/snowboard/skimerk.
Zaraquote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand waar ik een dikke grijze blazer koop?
Met of zonder opdruk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:40 schreef Nashje het volgende:
Op zoek naar wat goeie witte v-hals shirtjes. Die niet meteen krimpen als een mofo bij de 1e wasbeurt. De V mag iets dieper zijn dan normaal, maar niet té.
American Apparal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:40 schreef Nashje het volgende:
Op zoek naar wat goeie witte v-hals shirtjes. Die niet meteen krimpen als een mofo bij de 1e wasbeurt. De V mag iets dieper zijn dan normaal, maar niet té.
zoiets? http://www.ebay.com/itm/N(...)a6c37b#ht_500wt_1180quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik zoek zo'n broek:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder die lelijke ritsen en zonder die bretels.
Yes, thanks! AA hoor ik goede verhalen over. Zijn die ook nog ergens in de winkel te koop? Of enkel online.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
American Apparal.
En Alan Red.
Nét iets dieper dan die hoge dingen, maar niet te laag
In de AA winkels of anders online. In Amsterdam zitten twee winkels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Yes, thanks! AA hoor ik goede verhalen over. Zijn die ook nog ergens in de winkel te koop? Of enkel online.
Hoe zijn ze qua kwaliteit eigenlijk? Zien er een beetje slapjes uit. Die van Alan Red zien er veel sterker uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In de AA winkels of anders online. In Amsterdam zitten twee winkels.
Je weet dat allebei de kledingstukken van J&J komen, waarom ga je er dan niet heen? Dan kan je toch zien of ze het op voorraad hebben?quote:
Lekker zacht en ik heb shirts die inmiddels 3 jaar oud zijn en nog steeds zo nu en dan draag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe zijn ze qua kwaliteit eigenlijk? Zien er een beetje slapjes uit. Die van Alan Red zien er veel sterker uit.
Proeer eens bij WE, goeie prijs en uitstekende kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:40 schreef Nashje het volgende:
Iets van napajiri misschien?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Moffol het volgende:
Ik zoek een goede winterjas/parka. Een khaki of camel kleurige. Goede kwaliteit, warm en hij moet er 'stoer' uitzien. Oftewel dik, 'uitpuilende' zakken etc. Maximaal budget is 200-250 euro. Weet iemand wat moois?
Zoiets, hoewel dit niet echt een hele fijne kleur is.
[ afbeelding ]
ja, in de winkel in Amsterdam, of anders als je in een dollar-land op vakantie bent voor een stuk minder kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Yes, thanks! AA hoor ik goede verhalen over. Zijn die ook nog ergens in de winkel te koop? Of enkel online.
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=SR1&BPT=Gquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
ben opzoek naar dit shirt, van de rechter uiteraard.
meer uit nieuwsgierigheid omdat ik al meerdere bn'ers er mee heb gezien?
Misschien iets van carhartt?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Moffol het volgende:
Ik zoek een goede winterjas/parka. Een khaki of camel kleurige. Goede kwaliteit, warm en hij moet er 'stoer' uitzien. Oftewel dik, 'uitpuilende' zakken etc. Maximaal budget is 200-250 euro. Weet iemand wat moois?
[ afbeelding ]
http://caliroots.com/caliroots/sale.asp 29 items...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien iets van carhartt?
Misschien een tip: kijk op caliroots. Die hebben leuke sale en staan leuke jassen tussen.
Ik heb een account en kan al bij de sale. Staat meer op als de 29 die jij noemt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://caliroots.com/caliroots/sale.asp 29 items...
Met capuchon?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hier ook wel benieuwd naar, heb zelf minder goede ervaring met AA. Vond dat ze toch iets te losjes zaten waardoor ze niet mooi aansloten aan de achterkant onderaan. Wat ik vooral heb met t-shirts is dat ze in de lengte krimpen, vreselijk als ze dan telkens zo net boven je riem gaan zitten. Alan Red zal ik eens naar kijken maar als iemand anders nog iets weet hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:40 schreef Nashje het volgende:
Bij AA kun je dan downsizen of shirts nemen uit de organic cotton lijn. Die zijn allemaal wat getailleerder is mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar, heb zelf minder goede ervaring met AA. Vond dat ze toch iets te losjes zaten waardoor ze niet mooi aansloten aan de achterkant onderaan. Wat ik vooral heb met t-shirts is dat ze in de lengte krimpen, vreselijk als ze dan telkens zo net boven je riem gaan zitten. Alan Red zal ik eens naar kijken maar als iemand anders nog iets weet hoor ik het graag!
Met capuchon, maakt mij niet uit. Mag allebei.quote:
Misschien is de Anchorage parka van carhartt wat voor je. Die is nu in de pre sale 100 euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef Moffol het volgende:
[..]
Met capuchon, maakt mij niet uit. Mag allebei.
Met bontkraag, alleen als de kraag te verwijderen is.
Zoek naar zo'n jas (qua dikte en 'grootte'), maar wel een andere stof: http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=28776
Zoek naar zo'n soort stof: http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=29626
Ik heb dus hetzelfde probleem als jij. Heb een lang postuur, en dus zijn shirtjes na 1x wassen erg snel alweer te klein. Dat heb ik dus bij die WE shirtjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar, heb zelf minder goede ervaring met AA. Vond dat ze toch iets te losjes zaten waardoor ze niet mooi aansloten aan de achterkant onderaan. Wat ik vooral heb met t-shirts is dat ze in de lengte krimpen, vreselijk als ze dan telkens zo net boven je riem gaan zitten. Alan Red zal ik eens naar kijken maar als iemand anders nog iets weet hoor ik het graag!
En dan zijn ze na nog een keer wassen te klein?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde probleem als jij. Heb een lang postuur, en dus zijn shirtjes na 1x wassen erg snel alweer te klein. Dat heb ik dus bij die WE shirtjes.
Heb de Alan Red shirtjes besteld en vandaag binnengekregen. Ben er erg over te spreken. Zitten slimfit en qua lengte sluit het echt perfect aan. Net wat langer, zodat na een keer wassen ze helemaal goed zitten. Aanrader!
Ik vind de stof niet echt mooi en de kleuren een beetje flets... Bedankt though.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien is de Anchorage parka van carhartt wat voor je. Die is nu in de pre sale 100 euro.
ik zie dat ik vandaag een 'cold method'-shirt aanheb. Gekocht bij een lokale kledingzaak met merkkleding. Eén van mijn favorieten v-hals shirtjes, strak bij de armen en bij mn borst, en lang genoeg.'quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Canada goose. Maar kijk uit, deze jassen worden heel vaak genept; canadagoosenederland.eu is hier een voorbeeld van. De jassen hebben een prijs van 500 - 1000 euro. Als je jassen tegenkomt van 200 - 300 kun je er van uit gaan dat het fake is.quote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef farfallina het volgende:
Weet iemand het merk van de winterjassen die de dames droegen in Noorwegen in All You Need is Love?
Eerste hit op googlequote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
weet iemand toevallig waar ik deze kan vinden maat M , foto is van label54 maar daar is alleen S nog.
Hij is van het merk iceman
[ afbeelding ]
Ook zoek ik al een tijdje hype means nothing t shirt, je kunt het via de site van hun zelf bestellen, alleen vind ik de verzendkosten die erbij komen van 20 euro dan ineens zoveel.
wie o wie kan me daarbij helpen
Pull&Bearquote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Urquhart het volgende:
Weet iemand een winkel waar (licht)grijze colberts verkrijgbaar zijn, gemaakt van een soort 'joggingbroek-achtige stof'?
http://www.isaay.com/Cana(...)&start=13&cgid=Womenquote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef farfallina het volgende:
Weet iemand het merk van de winterjassen die de dames droegen in Noorwegen in All You Need is Love?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |