Bedankt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze, toch?
Kan je bestellen op http://www.hypemeansnothing.com/
Niemand?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:11 schreef BellaNotte het volgende:
Ik ben op zoek naar een oversized denim blouse, kan er nergens een vinden die me bevalt dus misschien hebben jullie er 1 gezien ofzo.
dus zoiets;
[ afbeelding ]
Zojuist binnengekregen. Best leuke schoentjes. Zulk soort heb ik niet dus wel ff wennen, maar vooralsnog zitten ze best okequote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek deze desert boots van de H&M in de winkel. Iemand een idee of die uberhaupt in de winkel te koop zijn? Heb ze nog nergens gezien.
http://www.hm.com/nl/product/91389?article=91389-A
Maak er 100% van. Zo'n jasje hoort kort te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waar je een 'lang' spijkerjack kan kopen? Ze zijn in 99,99 procent van de gevallen zo enorm kort. Is er niet eentje te koop die gewoon even lang als een t-shirt is?
Levi's?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:19 schreef BellaNotte het volgende:
[..]
Niemand?
Heb er nog steeds geen gevonden.
die tongquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef OverDatum het volgende:
Weet iemand misschien welke schoenen dit zijn![]()
[ afbeelding ]
River Island heeft winkels in A'dam en Rotterdam. Misschien hebben ze daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:05 schreef mrsjaak2 het volgende:
http://www.riverisland.com/online/men/shoes--boots/casual-boots/brown-shearling-lined-boots-258417
[ afbeelding ]
Gezien op de site van River Island, maar zoek ze eigenlijk in een nederlandse webshop. Kan alleen betalen met iDeal
Hmm.. Dat vind ik wel heel ver voor een paar schoenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
River Island heeft winkels in A'dam en Rotterdam. Misschien hebben ze daar.
Ik zou zeggen van Land Rover (automerk) door de groene kleur van binnen en de naam van het merk binnen een ovaal geschreven, maar ik denk toch dat dit niet kloptquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:27 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welke schoenen dit zijn [ afbeelding ]?
Haha, die was het.. kon niet meer op die naam komen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Atta-boy het volgende:
Onderste zijn van filling pieces. Weet dat ze in ieder geval bij gorilli te koop zijn, andere adressen weet ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Nezhi het volgende:
Patta, Ben-G, Frisco, Revert..
Die onderste schoenen lijken een beetje op Gourmet Footwear of HUF en die bovenste zijn van Clae.
Thanks! Aantal stores in Rotterdam binnenkort maar even kijken!quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Atta-boy het volgende:
Onderste zijn van filling pieces. Weet dat ze in ieder geval bij gorilli te koop zijn, andere adressen weet ik niet uit m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Zoekterm: Dufflecoat, of Duffel.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:26 schreef Dibble het volgende:
Waar kan ik zoiets vinden maar dan in het donkerblauw of groen ?
http://www.hm.com/nl/product/93674?article=93674-A
Zou van het merk Sweet Protection kunnen zijn, een Noors kajak/snowboard/skimerk.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:35 schreef iewl het volgende:
Ik zag vandaag in de trein een meisje met een rode pet met een roze vlek aan de voorkant met daarop: Sweet. Volgens mij stond het new era logo op de zijkant. Kent iemand deze?
Pumaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zoek de trui die Hugo Borst hier aanheeft. Weet iemand of dit een recent model is, en zo ja, van welk merk?
[ afbeelding ]
Dit is het enige plaatje wat ik ervan heb kunnen vinden, op deze site:quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zou van het merk Sweet Protection kunnen zijn, een Noors kajak/snowboard/skimerk.
Zaraquote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand waar ik een dikke grijze blazer koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |