quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Buitendam het volgende:
Bert is nu al door Gijpie getrollt. Gaat ie niet meer overheen.
Nee, eerst maatschappelijk debat, dan entertainment.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Strani het volgende:
Ik zap net pas naar Ned 1. Heb ik veel gemist wat Bert vs. Johan betreft?
Ik zie er in gedachten al zo'n bout doorheen met een grote moer.quote:
Maar het heeft wel een format!111einztweiquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geen trollen. Die schele boomkikker meent het serieus.
Hij maakte het slechtste programma van 2011 -> twee blote mensen waar je steeds niet de lul en punani van zag. Tergende meuk.
Maar dat format is wel verkocht aan 4894 landen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geen trollen. Die schele boomkikker meent het serieus.
Hij maakte het slechtste programma van 2011 -> twee blote mensen waar je steeds niet de lul en punani van zag. Tergende meuk.
Ah, gelukkig. Dank je!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, eerst maatschappelijk debat, dan entertainment.
Idd, leer prioriteiten stellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
Wat boeit zo'n pedofiel nou die tientallen kinderen heeft misbruikt. Wij willen Bert vs. Johan.
Bijna alsof een hoofdredacteur in z'n eigen programma gaat zitten, je gelooft het bijna niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Regisseur is nu gast in eigen programma? Moet niet gekker worden in TV land.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
HOFNARRETJE BEEN THERE DONE THAT
Oh wacht
Eerst het zuur, dan het zoet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, eerst maatschappelijk debat, dan entertainment.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dat format is wel verkocht aan 4894 landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |