En zo is hetquote:
Ik bedoel maar!!quote:
Dank je! Nu zit ie in mijn hoofd, terwijl ik hem helemaal niet heb aangeklikt...quote:
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 24-10-2011 om 22:33:26Morgen gaan @TjibbeTjibsma en @marcelmetrug spullen voor Uit Het Raam halen. Heb je iets, mail wat je hebt + je adres en tel.nummer (1/2) reageer retweet
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 24-10-2011 om 22:34:43... naar tjibbe@3fm.nl. Ze proberen naar veel plaatsen te rijden. De 3FM Chevy komt naar je toe:) reageer retweet
Het gaat echt episch wordenquote:
Ik denk het ookquote:
Wil wel maar óf ik het volhoud? ben er bang voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
En lang... Weet nog niet of ik dat ga volhouden. Of, beter nog, WIL volhouden
In Deventer, collega smste me vorige week zondag met de vraag of ik mee wildequote:
Ik trek het ook niet. Of ik moet een berg werk voor school af moeten maken en een nachtje willen doorhalenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wil wel maar óf ik het volhoud? ben er bang voor
Ohja, ik zag een advertentie op Facebook voorbij komen inderdaad. Leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In Deventer, collega smste me vorige week zondag met de vraag of ik mee wilde
Ja, ook wel zin in! We gaan met een clubje collega's heen, gezelligquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, ik zag een advertentie op Facebook voorbij komen inderdaad. Leuk
minder zelfs....16 december al!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
De StaatOver een goede 2 maanden weer live bewonderen!
oeh, dat ga ik proberen te onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oeh, dat ga ik proberen te onthouden
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathonquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net afgesproken vrijdag op tijd naar Leeuwarden te vertrekken...
Jammer van Roos dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Maar eh, donderdag dus Torre bij 3voor12. Ben benieuwd
That`s what I call dedication!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
nja, ik wil evt de zaterdag op zondagnacht nog naar een filmmarathon. Als ik vrijdag en maandag geen vrij neem komt er zeker de maandag van werken niet veel...vakantieuren genoeg dus ik maak er een lang weekend vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
That`s what I call dedication!
London Calling![]()
![]()
Ohja, dat ook nog eens! Nouja, ik ben vrijdagavond toch in m'n uppie, kan ik rustig luisteren en hier spammen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan lekker tot 1u luisteren. heb vrijdag vrijgenomen zodat ik lang kan slapen en goed beslagen ten ijs kan komen voor de EWmarathon
Het mag wat kosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
The Who met Pinball Wizzard. Sodeju, dat hoor je ook niet vaak
Nou, zeg dat wel!quote:
Sjemig, jij bent laat!quote:
Eens met dit alles, niets meer aan toe te voegenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk haalt m'n Volvo dat ook.
Dan mag mijn Polootje nog wel ff, staat pas op 3,5 tonquote:
Zo die kant opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
SCH ftwalles rustig nog in de stad hoor.
Aah chillquote:
Wij waren ook veel te laat met de kaarten, zitten in de hoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Aah chillnormaal raken die wedstrijden nooit uitverkocht en kan ik wel gratis plekken regelen, maarja nu dus niet
Sinds Jeffrey weer in de basis staat hebben ze niet meer verloren. Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
SCH ftwalles rustig nog in de stad hoor.
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sinds Jeffrey weer in de basis staat hebben ze niet meer verloren. Toeval bestaat niet.
zolang jij Treble nog niet goed kunt spellen is er nog niet voldoende Treble gedraaidquote:
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...
Ahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.
ja die was 3 weken geleden ofzo al ontdekt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:05 schreef nijmegen19 het volgende:
Leuk mama appelsapje:
Tik em aan, Tik em aan, ouwe
Florence and the Machine - Shake it out
1:49 Veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik sta nog best hoog ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!
http://www.thuisserver.ne(...)5-10-2011&c_reeks=70
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!Hans nog zo hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Ja echt bewust gedaan, ja, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdrevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdreven
quote:Het 3FM-programma Ekstra Weekend viert het vijfjarig jubileum aanstaande vrijdag met een marathonuitzending van twaalf uur. Van 19:00 tot 07:00 uur zijn Michiel Veenstra en Gerard Ekdom te horen op 3FM en te zien op 101.tv. De uitzending is vanaf 01:15 uur ook te volgen op Nederland 3.
Het programma kent al jaren een trouwe schare fans. De afgelopen vijf jaar kwamen er talloze gasten langs om samen met Gerard en Michiel het weekend in te luiden, werd het Pet Shop Boys Alarm geïntroduceerd, kreeg de kazoo een bijzondere status, vlogen er borrelnoten, chips en kippen door de studio, werden er in het kader van het legendarische programma-onderdeel Uit Het Raam de meest bizarre voorwerpen uit het raam geknikkerd, kreeg De Stem van het Programma een ware cultstatus, maakte huis-dj Sandstorm honderden weekend mixen en ontstond er zelfs een carnavalshit.
In de uitzending van vrijdag wordt er terug geblikt op vijf jaar Ekstra Weekend. De luisteraars bepalen zelf mee de inhoud van de uitzending. Op de website van 3FM kunnen zij hun favoriete Ekstra Weekend fragmenten van de afgelopen vijf jaar kiezen.
Tijdens de jubileumuitzending worden de beste fragmenten gedraaid. Ook zullen de beste Sandstorm mixen en de gekste uuropeners worden herhaald. Daarnaast maakt DJ Sandstorm een gloednieuwe extra bijzondere mix, zijn er muzikale optredens van onder andere Krystl en Dotan en komen onder andere Frans van Deursen, Henk Westbroek en Tess Milne langs. En in een serie bijzondere behind-the-scenes reportages wordt het geheim van Ekstra Weekend uit de doeken gedaan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!TweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |