Haha, ik vind die dingen best duur en bij een 1.2 motor heeft het niet echt veel nut.quote:
quote:
Wel bruut, maar voor dat geld zou ik er dan een andere motor in lepelen.quote:
Misschien dat ik morgenmiddag ff een paar uurtjes pik om de dett te startenquote:
ik zag hem liggen op de foto, die pomp is trouwens voor alle blokken ( 12, 16 en 20) hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef junkiexp het volgende:
Net ook nog een nieuwe benzinepomp gescoord, die is mechanisch en die zit op het blok.
Dat kan niet want ik heb die nog niet in mijn bezit, die ligt nog in Belgiëquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:15 schreef sijs het volgende:
[..]
ik zag hem liggen op de foto, die pomp is trouwens voor alle blokken ( 12, 16 en 20) hetzelfde
wat wel slim is, is om tussen pomp en carburateur een los filtertje te zetten
extra zekerheid, en je kan altijd zien of je pomp werkt
succes morgen
deze foto bedoelde ik, ik zie je klepdeksel, carburateur en spruitstuk en de benzinepomp liggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het luchtfilterhuis wat erop zit, staat nu op zomerstand.
Dan heb je een beetje een idee
gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef junkiexp het volgende:
Gelijk ook even een klein rondje in de straat gereden, de banden zijn zacht en de remmen doen het niet helemaal lekker maar dat komt wel goed.
Grofweg het CO een beetje afgesteld, en ik kan nu in 1 keer doortrappen naar het einde van de versnelling zonder hikken en inhouden.
De motor reageert nu ook op de CO- en stationairschroef en dat was eerst niet![]()
Stationair lopen gaat ook goed, valt ook niet meer uit tijdens het schakelen.
De vacuumvervroeger van de onsteking werkt ook goed, want ik zie bij gasgeven de grondplaat van de ontsteking omhoogkomen!
Motorisch is het nu tot de keuring in orde, nu alleen nog even wat kleine zaken nalopen en dan APK.
Ik heb wel een lekkage ergens, want het is nat op de vloer van de bestuurdersplek.
Verder nog even een nieuwe binnenlampje afgemonteerd:
[ afbeelding ]
Aha, dan snap ik het.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef sijs het volgende:
[..]
deze foto bedoelde ik, ik zie je klepdeksel, carburateur en spruitstuk en de benzinepomp liggen
Will
Thanks, altijd leuk om iets te doen wat je nog nooit hebt gedaan en dat het blijkt te werken.quote:
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php?topic=6724.0quote:[
Ik heb wel een lekkage ergens, want het is nat op de vloer van de bestuurdersplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |