lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genotequote:
HAHAHA HEEFTIE NOTE? ??quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genote
nou ja zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genote
dude..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Had hij al 14x kunnen klaarkomen.
Wijze lessen hier op de foks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef GlowMouse het volgende:
Naast 'val nooit in slaap met een headset op je hoofd' nu ook 'Maak nooit gebruik van een draaideur'.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
reed een keer voor mij zo'n man in een invalidenkarretje en die wilde er ook doorheen maar reed zo vol er tegenaandikke ster erin en hij reed weg van de crime scene ook snel
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
Ohnoes, René is in het topic, verlaat het topic allen!
stel je hebt 40 4-keuzevragen. Dan gaan ze er vanuit dat je (als je zou gokken) 25% goed doet, dus 10 vragen. Dan heb je er nog 30 over, waarvan je 55% goed moet hebben waarschijnlijk. Ongeveer 67% goed voor een 5.5quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef Splutje het volgende:
Hoe is de beoordeling van multiple choice tentamens normaal? Moet je echt iets van 75% goed hebben?
is dat een ziektequote:
Gedoogd dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet. Ze mogen je GR alleen niet controleren
triest wel, daarom begin ik ook 2 weken van te voren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
Mensen die alles er nog snel inzetten om vervolgens tijdens het examen bij god niet wisten waarnaar ze moesten zoeken of hoe ze de formules moesten gebruiken.
Nee, het is sowieso een fokker en heeft dastans mossels geliket.quote:
GEHEIM.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, het is sowieso een fokker en heeft dastans mossels geliket.
Ik voerde het gewoon op mijn rekenmachine zelf in bij die programmaruimte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik snap nog niet helemaal hoe je moet zoeken, weet jij dat?
ja, dat deed ik ook vorig jaar, letter voor letter, helemaal gek werd ik er van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik voerde het gewoon op mijn rekenmachine zelf in bij die programmaruimte.
Impliceren dat leeell facebook heeft en dat ik vrienden met hem ben.quote:
Ja, maar ik heb uiteindelijk ook niets gebruikt bij het examen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat deed ik ook vorig jaar, letter voor letter, helemaal gek werd ik er van.
intelligente jongen welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb uiteindelijk ook niets gebruikt bij het examen.
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Impliceren dat leeell facebook heeft en dat ik vrienden met hem ben.
Het is Beach.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.
Ik had wel wat ingevoerd maar niks gebruikt. Voordat je alles erin hebt ken je het welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Had er geen zin in om dat allemaal in te voeren.
Nee, Beatles en ik hebben met elkaar in groep zes gezeten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.
Nou, nu voel ik me schuldig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Inderdaad.Volgens mij zaten we op een gegeven moment zelfs met z'n drieën in hetzelfde groepje, he Klinker? Toen stiet jij zijn plantje nog om.
Dat is oud-Nederlands en dient derhalve niet meer gebruikt te worden.quote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stoten&w=wquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is oud-Nederlands en dient derhalve niet meer gebruikt te worden.
Pff. Het blijft oud-Nederlands.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stoten&w=w
Jammer Kutstudent.
Sorry.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beetje mij negeren, zemmels.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beetje mij negeren, zemmels.
Niet meer doen he.quote:
geile shit twee chicks dit dat alllesquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef leeell het volgende:
ha-ha nee joh, Moblo op me dak, voor me deur, in me bed , alles
eens, ze leest meequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef Beatles het volgende:
[..]
geile shit twee chicks dit dat allles
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef leeell het volgende:
ze kneep me, ze vindt dat ik rare berichtjes typ
Ik hoorde laatst een wijf een heel gesprek van een wijf die aan de telefoon vertelde dat ze die ene gozer toch niet helemaal haar type vond. Stond ze later op, godverdomme wat een kopquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, deze klacht was ik nog even vergeten: Een dik, lelijk, smerig, vies wijf die meent te moeten melden dat het de periode van de maand is in een volle trein en vervolgens gaat kankeren op andere mensen die informatie geven die ze helemaal niet wil weten.
ik zou er een carriere van makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef Beatles het volgende:
Kijk schatjen, ik ben modder op het fokforum!!!!
Ik moet woensdag om 9 uur in het Science Park in Amsterdam zijn. Dat betekent 6 uur op ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pff, morgen weer vroeg op. KEIN GENUß.
Ik moet deze week drie keer om 6 uur op. Vrij zuur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik moet woensdag om 9 uur in het Science Park in Amsterdam zijn. Dat betekent 6 uur op ofzo![]()
![]()
'T is verdomme niet normaal wat ze ons aandoenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet deze week drie keer om 6 uur op. Vrij zuur.
Strak plan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
'T is verdomme niet normaal wat ze ons aandoen[ afbeelding ] Volgende week maar vrij nemen om te compenseren
Sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
'T is verdomme niet normaal wat ze ons aandoen[ afbeelding ] Volgende week maar vrij nemen om te compenseren
Volgens mij studeert iedereen hier wel zo'n beetje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
Wie gaat as zaterdag naar de open dag aan de universiteit van Rotterdam?
Er zijn altijd mensen die twijfelen over hun studie en toch naar zo'n open dag gaan. Oja, er bestaan lurkers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Volgens mij studeert iedereen hier wel zo'n beetje.
En oh ja, Rotterdam
Ik haat alleen op Rotterdamquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die twijfelen over hun studie en toch naar zo'n open dag gaan. Oja, er bestaan lurkers.
Haten op van alles en nog wat
Criminologie, Sociologie en Rechtsgeleerdheid (laatste is meer omdat ik drie opties moest aangeven en kan nog altijd besluiten om niet te gaan kijken).quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
Voor welke opleiding ga je naar de open dag van de Universiteit van Rotterdam?
Nee, drie weken geleden al gedaan. Nu ga ik een horloge inslaan. Krijg ik nog van mijn ouders voor m'n verjaardag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
Ga je weer kleding inslaan? Ik weet nog dat je tijdens EXA een foto had gemaakt van je aankopen. Man, jij bent goed in winkelen. Huppakee, meteen een voorraad.
Ik doe Sociologiequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Criminologie, Sociologie en Rechtsgeleerdheid (laatste is meer omdat ik drie opties moest aangeven en kan nog altijd besluiten om niet te gaan kijken).
Wil jij ook al zo graag winkelen voor warme winterkleding? Warme truien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, drie weken geleden al gedaan. Nu ga ik een horloge inslaan. Krijg ik nog van mijn ouders voor m'n verjaardag.
Maar ik wil wel weer kleren shoppen, daar niet van.
Hmm, ik heb het niet zozeer nodig, maar zou wel leuk zijn, ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil jij ook al zo graag winkelen voor warme winterkleding? Warme truien.
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb m'n tentamens in de Oudemanhuispoort trouwens.
Niet? Ik vind het nu al koud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het niet zozeer nodig, maar zou wel leuk zijn, ja.
Misschien toch maar eens doen.
Watquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb m'n tentamens in de Oudemanhuispoort trouwens.
Ik heb een vaag vermoeden dat je de hele winter binnen blijft dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Heb ik ook. Alleen helpt dat niet echt. Ik vind het dan nog steeds koud.
net als anders dus gewoonquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je de hele winter binnen blijft dan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
WatIk heb daar verdulleme college, waarom heb ik dan tentamens in een sporthal en in het World Fashion Center
!
Nee, sneeuw is daar te leuk voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je de hele winter binnen blijft dan.
quote:
Rest van mijn ouders/zusjequote:
Snelle stofwisseling, dus nee. KB en Etsu kunnen dit bevestigen.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van 's nachts eten word je niet per se dik..
Weet je wel hoeveel die jongen naar binnen kaant? Heeft het tijdstip niets mee te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van 's nachts eten word je niet per se dik..
BMI is crapquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn bmi grenst zelfs aan ondergewicht
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn bmi grenst zelfs aan ondergewicht
Dat je dat nog weet zeg. Maar stresseter ook inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol had op de dag van de examenresultaten iets van acht broodjes gegeten.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Van het weekend heb ik mezelf gewogen, ik ben 83 kilo (met kleren aan).
3/10quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:40 schreef leeell het volgende:
van 110 naar 104 is nog steeds corpulent
Ja, hij is fo real.quote:
hey hey, ik heb je wel je uitschelder genote jaquote:
ik vreet veel denk ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam zo zwaar zijn?? Ik weeg 65 ofzo
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Van het weekend heb ik mezelf gewogen, ik ben 83 kilo (met kleren aan).
Werkte dat maar voor mij.quote:
de slager heeft wel een industriële weegschaalquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel ik weeg.
O ja, alweer vergeten. Heb jij nou mijn 25e note gezet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
hey hey, ik heb je wel je uitschelder genote ja
da.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, alweer vergeten. Heb jij nou mijn 25e note gezet?
Daar zat ik een paar weken geleden op...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef leeell het volgende:
[..]
de slager heeft wel een industriële weegschaal
jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
Als gesmolten kaas hard is geworden, smelt het dan opnieuw als je het in de oven doet?
Wordt een gore bende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
Als gesmolten kaas hard is geworden, smelt het dan opnieuw als je het in de oven doet?
Dequote:
Ik voorspel wel dat je pizza vochtig en slap wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
Dat is met tosti's ook, wordt het hard en smerig en smelt het niet nog eens.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Splutje het volgende:
Hey leeell, hoeveel positieve notes heb ik nou?En hoeveel procent is van Opa en swarmahoer?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Splutje het volgende:
Hey leeell, hoeveel positieve notes heb ik nou?En hoeveel procent is van Opa en swarmahoer?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik voorspel wel dat je pizza vochtig en slap wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, jaloers?quote:
Precies mijn gedachte, ben bijna door het laatste stuk heen.quote:
Ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
Rotterdam.Die lui die daarvandaan uit de trein stappen.
Beter in flora en fauna over een dag of 2.quote:
Terechte klacht trouwens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
Pas op, straks post Etsuquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
Ik studeer vrijtijdskunde aan INHollandquote:
jij gaat later ons land besturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik studeer vrijtijdskunde aan INHolland
Ik studeer dat niet. Ik heb er al een baan in. Ook lid van martijn.org allesss.quote:
serieus?quote:
Jij snapt het. Griekenland-style.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
Ik studeer voor verzorger in een crèche.
Hoi Sam! Wat is jouw probleem...?quote:
Sam heten sowieso.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Laat ik beginnen: ik ben Sam, ik ben een grote jongen, ik studeer (Medische)Biologie aan de Radboud en ik ben niet uitgeloot geneeskundetuig zoals wel 50 procent op onze studie.
Samuel .. friends call me Sam.quote:
Is (Medische)Biologie geen echte studie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou komop, echte studies voor de draad ermee..
Alsof vwo een studie is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou komop, echte studies voor de draad ermee..
Goed op dreef vanavond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is (Medische)Biologie geen echte studie?
Ik doelde meer op ''pedofilie''quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is (Medische)Biologie geen echte studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje forumspyquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Bij mijn studie noemen ze me Samwa’īl. Nou, dan weet je het wel denk ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Bij mijn studie noemen ze me Samwa’īl. Nou, dan weet je het wel denk ik.
Toedels!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Nouja, niks zinnigs uit te krijgen.
Trusten danmaar.
quote:
Glowmouse heeft me daar ook al voor genote.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |