lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genotequote:
HAHAHA HEEFTIE NOTE? ??quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genote
nou ja zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
lapo-posten doen we niet meer, wordt verwijderd en genote
dude..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Had hij al 14x kunnen klaarkomen.
Wijze lessen hier op de foks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef GlowMouse het volgende:
Naast 'val nooit in slaap met een headset op je hoofd' nu ook 'Maak nooit gebruik van een draaideur'.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
reed een keer voor mij zo'n man in een invalidenkarretje en die wilde er ook doorheen maar reed zo vol er tegenaandikke ster erin en hij reed weg van de crime scene ook snel
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
Ohnoes, René is in het topic, verlaat het topic allen!
stel je hebt 40 4-keuzevragen. Dan gaan ze er vanuit dat je (als je zou gokken) 25% goed doet, dus 10 vragen. Dan heb je er nog 30 over, waarvan je 55% goed moet hebben waarschijnlijk. Ongeveer 67% goed voor een 5.5quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef Splutje het volgende:
Hoe is de beoordeling van multiple choice tentamens normaal? Moet je echt iets van 75% goed hebben?
is dat een ziektequote:
Gedoogd dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet. Ze mogen je GR alleen niet controleren
triest wel, daarom begin ik ook 2 weken van te voren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
Mensen die alles er nog snel inzetten om vervolgens tijdens het examen bij god niet wisten waarnaar ze moesten zoeken of hoe ze de formules moesten gebruiken.
Nee, het is sowieso een fokker en heeft dastans mossels geliket.quote:
GEHEIM.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, het is sowieso een fokker en heeft dastans mossels geliket.
Ik voerde het gewoon op mijn rekenmachine zelf in bij die programmaruimte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik snap nog niet helemaal hoe je moet zoeken, weet jij dat?
ja, dat deed ik ook vorig jaar, letter voor letter, helemaal gek werd ik er van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik voerde het gewoon op mijn rekenmachine zelf in bij die programmaruimte.
Impliceren dat leeell facebook heeft en dat ik vrienden met hem ben.quote:
Ja, maar ik heb uiteindelijk ook niets gebruikt bij het examen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat deed ik ook vorig jaar, letter voor letter, helemaal gek werd ik er van.
intelligente jongen welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb uiteindelijk ook niets gebruikt bij het examen.
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Impliceren dat leeell facebook heeft en dat ik vrienden met hem ben.
Het is Beach.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.
Ik had wel wat ingevoerd maar niks gebruikt. Voordat je alles erin hebt ken je het welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Had er geen zin in om dat allemaal in te voeren.
Nee, Beatles en ik hebben met elkaar in groep zes gezeten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou wie het is. Jij en dastan zijn allebei friends met die gozer dus het is sowieso een fokker.
Nou, nu voel ik me schuldig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Inderdaad.Volgens mij zaten we op een gegeven moment zelfs met z'n drieën in hetzelfde groepje, he Klinker? Toen stiet jij zijn plantje nog om.
Dat is oud-Nederlands en dient derhalve niet meer gebruikt te worden.quote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stoten&w=wquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is oud-Nederlands en dient derhalve niet meer gebruikt te worden.
Pff. Het blijft oud-Nederlands.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=stoten&w=w
Jammer Kutstudent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |