abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103710662
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Voor die 55 euro ga ik wel wat heen en weer lopen. Gebruik maken van de ruimte en de muziek. ;)

Ow en even tussendoor....

Raad de plaat
Southstylers _O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103712032
Gewoon hele dikke line-up voor Qlimax, mijns inziens. Vind Prophet ook een hele verbetering als afsluiter t.o.v. vorig jaar!
pi_103712476
Thrillogy meeting?

Gewoon op deze locatie neem ik aan:

:P
gr gr
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:07:40 #179
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103713026
_O- ^O^
Wat je vindt, ...
pi_103713759
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en even tussendoor....

Raad de plaat
Wroaaaaw _O_ Dat bedoel ik dus met dat hardstyle nu kut is, kijk hoe het toen was! :9~

Mensen, veel plezier op thrillogy :Y
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:41:24 #181
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103713888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn ideale line up:

Geck-O
Activator & Zatox (Italian classics set) (of 1 van de twee solo om het toch nog realistisch te houden)
Wildstylez (of noisecontrollers)
Southstylers
The machine
B-front (eventueel Ran-D)
Zany vs Titan
Ruffneck

Bij deze zou ik overwegen om te gaan....
Hij lijkt me logisch qua line up en qua acts die het in mijn ogen verdienen om daar te staan...
Really, the machine? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een van de beste producers die er is en ik ben een grote fan maar the machine op Qlimax verwachten gaat echt te ver..
There is no rehab for stupidity.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:42:08 #182
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_103713907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?

[ afbeelding ]

Wahahaha, win!
Veel plezier iedereen vanaaf :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:48:12 #183
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103714078
Ok, ik heb een mysterie voor jullie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in *O*
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_103716078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Ok, ik heb een mysterie voor jullie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in *O*
Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:10:51 #185
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103716938
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?

[ afbeelding ]

I'll be there :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:27:13 #186
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103717495
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)
Ja idd, stond alleen dat ik uitgenodigd was, met andere naam (chris :S) Heul vaag maargoed ik ga ervan genieten! :D
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_103728902
Geen Thrillogy livestream helaas.. Althans, niet op B2S radio :(
pi_103733391
Zooow, terug van Thrillogy...leuk feestje! Doet me nog het meest aan In Qontrol denken... Grappig ook dat het een uur langer duurt met die wintertijd, niet dat dat laatste uur de moeite waard is...
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:32:47 #189
238230 em-dee-em-aa
pi_103734730
Net terug van Thrillogy, was een gezellig feestje.

Feest zelf viel me toch wat tegen, weinig sfeer en veel stilstaande mensen.

Toch erg goed vermaakt maar dat kwam meer om de gezellige groep waar we mee waren, non stop losgegaan :)
pi_103738393
En op Partyflock gaat het er weer over dat er veel 'dagjesmensen' waren.. Iedereen stond stil, blablabla.. Who gives a shit? Als je je daar aan ergert, dan let je volgens mij op de verkeerde dingen als je op een feest bent.
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).

Dus: Hoe waren de setjes? Nog wat oud spul gehoord? Lees iets over een mogelijke 'power of the mind' edit?
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:50:25 #191
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103738897
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
En op Partyflock gaat het er weer over dat er veel 'dagjesmensen' waren.. Iedereen stond stil, blablabla.. Who gives a shit? Als je je daar aan ergert, dan let je volgens mij op de verkeerde dingen als je op een feest bent.
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).
Zo de lezen trek jij je er wel veel van aan, ben jij soms zo'n dagjesmens? :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103740644
Sfeer maakt of breekt een feest voor mij, ik doe dus blijkbaar iets verkeerd.
pi_103740650
Goed feestje. Begin was top. BH die overload draait. Tuneboy die een early set draait waaronder Motherfock en sexbusters. Zany die wat lekkere platen erop gooit zoals big fatt bass. wildstylez en hhz die project one tracks draaien. Later de avond wat minder. NC viel wat tegen. bij b-front vond ik het wat matig. toch dat rauwe wat niks voor mij is. Zeker niet constant.
Al met al goed vermaakt :y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_103741006
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Net terug van Thrillogy, was een gezellig feestje.

Feest zelf viel me toch wat tegen, weinig sfeer en veel stilstaande mensen.

Toch erg goed vermaakt maar dat kwam meer om de gezellige groep waar we mee waren, non stop losgegaan :)
De man van het t-shirt! :D
Heb je de hele avond bij B-Front gestaan? Vond de sfeer daar inderdaad enorm tegenvallen, persoonlijk vond ik het bij HHZ een stuk beter. Toch vreemd aagezien het normaal gesproken andersom en er op de 'main' vaak minder sfeer hangt.
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:59:26 #195
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_103741513
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
Komt omdat het in de mens zit om alles ergens mee te willen vergelijken. En dan krijg dat generatieverhaal weer. De 'oude' norm was dat de hele toko met de hele zaal werd afgebroken zoals in dat gunz4hire filmpje van laatst. En dan maakte het niet uit of je oud, jong, zwart,geel, gehandicapt of simpel was. De passie voor dezelfde muziek/ (teringherrie volgens de rest van de wereld) stond centraal en feesten waren de spaarzame momenten waarop je dat kon delen.

De "nieuwe norm" is [subjectief en kort door de bocht] om los te gaan op een klapper/ bekende sample en voorderest lekker filmen/ spacen/ ouwehoeren/ mooi wezen etc.

Feit is dat tijden zijn veranderd en het gezien de omvang van de scene niet meer te verwachten valt dat de oude norm weer in ere hersteld zal worden. Veel mensen lijken dat (onbewust) echter nog niet goed te beseffen.
Dat overigens in een oude norm nog veel meer elementen zitten behalve die sfeer ( denk bijv. slechtere organisatie (eten/drinken maar ook show), kosten, hoeveelheid liefhebbers vs drugsgebruikers etc.) laat ik nu gemakshalve even buiten beschouwing.

* NLS04 gaat weer verder met leren.. ;(
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:39:04 #196
238230 em-dee-em-aa
pi_103745335
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef NLS04 het volgende:
hoeveelheid liefhebbers vs drugsgebruikers
Kan toch ook samen O-)
pi_103745589
Zo, uitgeslapen 8-)

We waren er zelf vanaf 12 uur pas, jammer dat Slim Shore niet later draaide, maarja.
Eigenlijk hebben we aan een stuk door bij de B-Front area gestaan, met uitzondering van bij de G4H set :9
B-Front liveset: mwa, ging wel, we moesten nog even in/warmstampen. Overigens wel 2-sidez - nomansland, maar die paste niet echt bij het setje
Zany: de eerste 2 nummers _O_ de rest was helaas wat saai...
Frontliner: al 1.5 jaar niet gezien die gast _O_ Al die nieuwe tracks *O*
Ran-D: Wel lekker, maar details zijn me niet echt bij gebleven
Frequencerz live: Mja wel leuk, maar past niet echt bij het tijdstip, was toch iets te happy na jongens als Zany & Ran-D
: niet heel boeiend, zoals altijd weer enkele eigen nummers en daarna hitjes van anderen draaien, was misschien leuk geweest als die anderen niet ook in dezelfde zaal optreden...
Digital Punk: alleen 1e kwartier gehoord, we wilden G4H ook zien, jammer want die set ging best hard _O_
Gunz 4 Hire live: Wel okee, jammer dat we al 4 of 5 tracks eerder hadden gehoord bij Ran-D/Alpha² maar daar ontkom je toch niet aan.
Crypsis: Godsgloeiendekolere wat een lekkere harde set. Het was wel eventjes aftellen bij het laatste kwartiertje, maarja dat kwam meer door moeheid dan Crypsis :P

Al met al een leuk feestje en voor mij toch wel een herhaling waard. Eerstvolgende feestje wordt Loudness, waar je gewoon niet kan kiezen tussen artiesten omdat ze eigenlijk allemaal gruwelijk zijn _O-
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:47:06 #198
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103745687
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Kan toch ook samen O-)
+1
The Outside Agency
pi_103745697
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Kan toch ook samen O-)
Waar blijft je verslagje van Thrillogy? :P

edit: oh, je had al wat gepost
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:58:51 #200
238230 em-dee-em-aa
pi_103746137
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waar blijft je verslagje van Thrillogy? :P

edit: oh, je had al wat gepost
Kwamen binnen tijdens Nomansland blijft een heerlijke track O+

Daarna B-Front en Zany, paar lekkere nummers, ook wat oudjes ertussendoor was prima te doen.

Toen even in de HHZ zaal gaan kijken waar HHZ & Wildstylez bezig waren. 1 grote stilstaande massa die opeens opleefde toen Runnin Late & Lose my Mind voorbij kwamen.

Setje van Ran-D & B-Front was vermakelijk, evenals Frequencerz live. Maar nog steeds weinig sfeer in de zaal.

Daarna beland bij The Prophet :') Set was kut, toch was de sfeer vooraan best aardig te doen.

Gunz for Hire, wederom veel te druk... Wel goede sfeer maar zeker niet zo uitbundig als er op dat filmpje laatst te zien was.

Crypsis was wel weer baas. Lekkere plaatjes, niet al te druk en veel mensen die goed losgingen. Die man flikt het m iedere keer wel weer O+

Gezamenlijke afsluiting waren hitjes afgewisseld met hardcorehitjes.

Aankleding stelde niet veel voor, lasers waren wel goed aanwezig :)

Overall niet een bijzonder feestje. De sfeer op de wat kleinere feestjes is toch echt een stuk beter :D Wel erg goed vermaakt, mede door wat hulpmiddeltjes en een gezellige groep. Hebben echt het feest zelf gemaakt, maar blijft zonde als er buiten de eigen groep sporadisch ook een groepje staat die er even goed voor gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef MDMAzing het volgende:

[..]

De man van het t-shirt! :D
Heb je de hele avond bij B-Front gestaan? Vond de sfeer daar inderdaad enorm tegenvallen, persoonlijk vond ik het bij HHZ een stuk beter. Toch vreemd aagezien het normaal gesproken andersom en er op de 'main' vaak minder sfeer hangt.
Grappig dat je me nog herkende :Y

Sfeer was inderdaad niet al te best, had ook meer verwacht van de B-Front zaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')