Southstylersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor die 55 euro ga ik wel wat heen en weer lopen. Gebruik maken van de ruimte en de muziek.
Ow en even tussendoor....
Raad de plaat
Wroaaaawquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en even tussendoor....
Raad de plaat
Really, the machine? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een van de beste producers die er is en ik ben een grote fan maar the machine op Qlimax verwachten gaat echt te ver..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn ideale line up:
Geck-O
Activator & Zatox (Italian classics set) (of 1 van de twee solo om het toch nog realistisch te houden)
Wildstylez (of noisecontrollers)
Southstylers
The machine
B-front (eventueel Ran-D)
Zany vs Titan
Ruffneck
Bij deze zou ik overwegen om te gaan....
Hij lijkt me logisch qua line up en qua acts die het in mijn ogen verdienen om daar te staan...
Wahahaha, win!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?
Gewoon op deze locatie neem ik aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Ok, ik heb een mysterie voor jullie!Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in![]()
I'll be therequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?
Gewoon op deze locatie neem ik aan:
[ afbeelding ]
Ja idd, stond alleen dat ik uitgenodigd was, met andere naam (chris :S) Heul vaag maargoed ik ga ervan genieten!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)
Zo de lezen trek jij je er wel veel van aan, ben jij soms zo'n dagjesmens?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
En op Partyflock gaat het er weer over dat er veel 'dagjesmensen' waren.. Iedereen stond stil, blablabla.. Who gives a shit? Als je je daar aan ergert, dan let je volgens mij op de verkeerde dingen als je op een feest bent.
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).
De man van het t-shirt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Net terug van Thrillogy, was een gezellig feestje.
Feest zelf viel me toch wat tegen, weinig sfeer en veel stilstaande mensen.
Toch erg goed vermaakt maar dat kwam meer om de gezellige groep waar we mee waren, non stop losgegaan
Komt omdat het in de mens zit om alles ergens mee te willen vergelijken. En dan krijg dat generatieverhaal weer. De 'oude' norm was dat de hele toko met de hele zaal werd afgebroken zoals in dat gunz4hire filmpje van laatst. En dan maakte het niet uit of je oud, jong, zwart,geel, gehandicapt of simpel was. De passie voor dezelfde muziek/ (teringherrie volgens de rest van de wereld) stond centraal en feesten waren de spaarzame momenten waarop je dat kon delen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).
Kan toch ook samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef NLS04 het volgende:
hoeveelheid liefhebbers vs drugsgebruikers
Kwamen binnen tijdens Nomansland blijft een heerlijke trackquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar blijft je verslagje van Thrillogy?
edit: oh, je had al wat gepost
Grappig dat je me nog herkendequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef MDMAzing het volgende:
[..]
De man van het t-shirt!![]()
Heb je de hele avond bij B-Front gestaan? Vond de sfeer daar inderdaad enorm tegenvallen, persoonlijk vond ik het bij HHZ een stuk beter. Toch vreemd aagezien het normaal gesproken andersom en er op de 'main' vaak minder sfeer hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |