Fuck no.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef 16meter het volgende:
Coone is dan wel weer tof. Die gozer verdient het gewoon.
Fuck jeah.quote::'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Ben ik met je eens Tom. Voor een groot deel ben ik het jullie meningen hier over bepaalde artiesten eens.. Maar regelmatig ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Sethje het volgende:
Haha mooi die reacties hierhad het een thera solo night moeten worden dan ?
Zieke line up mattiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Coone
Zatox
Headhunterz
Gunzz 4H
Brennan Heart vs Psyko Punkz (raw set)
Angerfist
MC Flo
Da's wel mijn droom lineup, dus deze editie komt aardig in de buurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach....dromen mag altijd.......quote:Technoboy &Tuneboy (classic set)
Luna ft DHHD
Brennan Heart ft Blademasterz
Deepack ft.Josh en Wesz
Prophet ft Headhunterz
Zany ft Southstylers
Zatox & Tatanka Vs Activator
Heel blij dat ik naar Remember ga. In mei echt zeeer goed bevallen. Als het even buiten het boekje gaat, stopt Sydrome die plaat toch wel weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Da's meer een lineup voor Knockoutmaar ziet er al een stuk beter uit.
Technoboy gaat op Remember een 2 uur lange early set doen, z'n laatste zegt ie. Eigenlijk wil ik daar wel bij zijn
22.00-23.00 Yves Deruyter (old-skool-trance-hardtrance)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Levitas het volgende:
Ben dan wel benieuwd wat voor jullie dé line-up zou moeten zijn?
Denk dat het wel eens kan tegenvallen, op afgelopen Hardclassics was zijn setje best ok maar kon zich niet meten met de andere (quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Technoboy gaat op Remember een 2 uur lange early set doen, z'n laatste zegt ie. Eigenlijk wil ik daar wel bij zijn
6x Scantraxx (Inclusief aanverwante labels)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef ElDani het volgende:
Tja, voor een Qlimax line-up vind ik het helemaal geen probleem eigenlijk. Het zijn inderdaad de bekende namen, maar een enkel verassinkje zit erbij (G4H). Had B-Front toch eigenlijk wel verwacht.
Moet zeggen dat ik voor The Pitcher ook leuk vind dat hij er eindelijk staat!
En voor een "mainstream" line-up vind ik hem best wel afwisselend en komt wel een groot spectrum aan bod.
Eens met bovenstaand!! En ik ben er ook @ HardClassics!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Denk dat het wel eens kan tegenvallen, op afgelopen Hardclassics was zijn setje best ok maar kon zich niet meten met de andere () sets toen. Denk dat het op Remember alleen maar meer hitjes gaan worden...
Wie gaan er trouwens naar Hardclassics indoor?
Hier een serieuze optie, vorige outdoor editie was erg gezellig!
Dit zou wel aardig lijp zijn, ja. En dan 3000 kaarten minder verkopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
22.00-23.00 Yves Deruyter (old-skool-trance-hardtrance)
23.00-00.00 Pavo (early hardstyle)
00.00-01.00 Technoboy (Italian 2005-2008 set)
01.00-02.00 Josh & Wesz
02.00-03.00 Geck-o
03.00-03.30 AVIO: live
03.30-04.00 Crypsis: live
04.00-05.00 Thera
05.00-06.00 Pet Trio (Miss Djax vs. Pet Duo Schranz set)
06.00-07.00 Promo (Promo --> Rude Awakening set)
Heb ik 100 euro voor over, fow real!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".
Hij is wel echt heel groot (120x85cm ofzo)
//EditIk heb hier nog een poster liggen die eens zo groot is (geen officiele A# maat) van Defqon 2008. Ooit een keer van een oude vriend gekregenSPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een poster liggen die eens zo groot is (geen officiele A# maat) van Defqon 2008. Ooit een keer van een oude vriend gekregen
Have fun, misschien kom ik je nog wel tegen. Zal voor ons voornamelijk B-Front zaal wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Last-minute beslissing. Ik en vriendin gaan toch naar Thrilogy
Eigenlijk konden we niet achterblijven, want al onze vrienden zijn er ook. Dus gezellig wordt het sowieso.
Hoop dat ik me ga vermaken op de 'nieuwe' hardstyle![]()
En het zal voor hun een verrassing zijn. Altijd leuk
Voor die 55 euro ga ik wel wat heen en weer lopen. Gebruik maken van de ruimte en de muziek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Have fun, misschien kom ik je nog wel tegen. Zal voor ons voornamelijk B-Front zaal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |