Geen idee, ik merk het ook inderdaad, misschien is het een soort van impuls dat wordt opgewekt? Een soort van "gezellig een biertje/wijntje en en een lekker peukje erbij"?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:38 schreef Karina het volgende:
Hoe zou dat trouwens komen, dat je meer rookt als je drinkt? Ik ken mensen die NOOIT roken, maar als ze wat op hebben beginnen ze opeens te paffen.
ik doe gewoon net alsof dit een serieus topic is![]()
Je zit inderdaad redelijk goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:55 schreef NietDoen het volgende:
Denk dat het met meedere dingen te maken heeft. Zoiezo ascocieren wij rokers roken met gezelligheid, dus zo gauw het gezellig is steken we een peukie op, helemaal als onze gesprekspartner ook een roker is (spiegelneuronen).
Verder scheelt het dat je elke sigaretje weer "wegspoelt" met een drankje, waardoor het niet vies voelt om er meteen nog 1 optesteken.
En tot slot, het verdovende deel van alcohol, je hebt natuurlijk minder door hoeveel je rookt, dat gaat op de automatische piloot. Je bent veel te druk met andere dingen.
Denk dat ik zo redelijk goed zit ?
Hier zit wel wat in denk ik.quote:Verder scheelt het dat je elke sigaretje weer "wegspoelt" met een drankje, waardoor het niet vies voelt om er meteen nog 1 optesteken.
Hier een Quote uit drugsforum.info: (in spoiler)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Karina het volgende:
Of het met gezelligheid te maken heeft weet ik niet, want ik merk dat als ik thuis aan de wijn zit, ik OOK meer ga roken (of misschien vind ik mezelf wel heel gezellig, kan ook).
[..]
Hier zit wel wat in denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Door schooiers die er in de kroeg rond lopen, die normaal nooit roken maar tijdens het uitgaan "er toch eentje willen bietsen" van je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je zit inderdaad redelijk goed.
Ik rook normaal een pakje van 27 sigaretten in een dag, maar op een avondje stappen (gemiddeld 4-5uur) rook ik zo'n pakje ook leeg
Waarom ?
Die geef ik over het algemeen niets hoor...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Door schooiers die er in de kroeg rond lopen, die normaal nooit roken maar tijdens het uitgaan "er toch eentje willen bietsen" van je.
Mja, dat is met mij vaak het geval. Wil je de mede rokers een peuk aanbieden, want vroeg of laat krijg je er ooit toch wel een terug. En dan zitten de "niet"-rokers je met van die puppy ogen aan te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die geef ik over het algemeen niets hoor...
Ikzelf heb altijd zoiets van als je wilt roken koop je zelf maar, ik ben echt niet zo'n hond die geen peuken uitdeelt, maar die erop lopen krijgen echt zelden wat van me.
De cultheld der culthelden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |