Dus als je Uggs niet mooi vindt bij een man, weet je jezelf niet te kleden, "nerdjes".quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Rustig, ik ben het ook wel eens met jou
Uggs kunnen ook door mannen gedragen worden zonder dat het gay is.
De mensen die hier zo hard zeggen van UGGS![]()
GAY!!!! zijn waarschijnlijk dezelfde die zich zelf niet eens goed weten te kleden, nerdjes.
Ik zie alleen maar gebrabbel over gekut in de marge. Dat er een paar rondlopen 's avonds in een paar clubs en volgens sommige gezien wordt als een vorm van drag. Nergens dat het de nieuwe modetrend is ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Mylene het volgende:
De New York Times probeert mannen stiletto's aan te smeren, hun laatste nummer bombardeert heren in vrouwenschoenen tot modetrend.
Zoals jullie inmiddels weten kijk ik niet snel ergens van op en zie ik het probleem niet dat sommige mannen dit soort schoenen (met hakken) zouden willen dragen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Rustig, ik ben het ook wel eens met jou
Uggs kunnen ook door mannen gedragen worden zonder dat het gay is.
De mensen die hier zo hard zeggen van UGGS![]()
GAY!!!! zijn waarschijnlijk dezelfde die zich zelf niet eens goed weten te kleden, nerdjes.
Wat lul jij nu weer? Als je het artikel leest moet er 1 voor 3000 dollar z'n schoenen laten maken. Alsof de mode industrie er nu ineens doordrukt dat mannen op pumps gaan lopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef snakelady het volgende:
Je kan wel duidelijk zien dat de modeindustrie voornamelijk uit mannen bestaat.
sorry, moest homomannen zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer? Als je het artikel leest moet er 1 voor 3000 dollar z'n schoenen laten maken. Alsof de mode industrie er nu ineens doordrukt dat mannen op pumps gaan lopen
op de catwalk zie je het anders ook hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik denk dat je m'n punt niet helemaal meekrijgt. Het artikel van de OP is ietwat verdraait en heeft niets met de mode te maken maar alles om een paar figuren die zelf gezien worden als een soort van drag stroming in clubs in een stad.
Verder niets mis mee maar het is NIET de modetrent of als zodanig in de markt gezet nu.
Ik heb het originele artikel ergens boven al gepost. (de link)
Nou, poe poe. Je doet een search op men in heels en ik zie er nog geen 10 op die hele eerste pagina en daarvan komen de meeste nog van 1 blog af, waarschijnlijk zo'n drag forum ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef snakelady het volgende:
op de catwalk zie je het anders ook hoor.
http://www.google.nl/sear(...)c.r_pw.,cf.osb&cad=b
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |