quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
Oordeel pas aan het eind van het seizoen.
Zo'n Pasveer werd in het begin ook echt compleet afgebrand door de Heraclieden. Die bewijst ook langzaam maar zeker een uitstekende keeper te zijn.
jammer dat ze Velthuizen niet hebben genomen aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom op zeg, je maakt een geintje? Pasveer is de slechtste keeper van de eredivisie.
Af en toe heb ik het gevoel dat jij echt totaal geen voetbal volgt. Pasveer had een dramatisch eerste seizoen, maar pakt nu regelmatig punten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom op zeg, je maakt een geintje? Pasveer is de slechtste keeper van de eredivisie.
Ik heb Vitesse enkele malen zien spelen, maar ik kan niet zeggen dat ik Velthuizen op dit moment een veel betere keeper vind dan Mulder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
jammer dat ze Velthuizen niet hebben genomen aan het begin van het seizoen.
Showkeepertje pur sang, echte studio sport keeper dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse enkele malen zien spelen, maar ik kan niet zeggen dat ik Velthuizen op dit moment een veel betere keeper vind dan Mulder.
Klopt, werd op het begin ook echt uitgekotst maar is nu best populair door zijn goede spel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat jij echt totaal geen voetbal volgt. Pasveer had een dramatisch eerste seizoen, maar pakt nu regelmatig punten.
Had toch graag Velthuizen daar gezien, maargoed we zullen het inderdaad maar met Mulder moeten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef BusterPosey het volgende:
Ook het voorbeeld van Pasveer geeft aan dat keepers (meer nog als veldspelers) de nodige vlieguren nodig hebben.
Ik vind het een goede zaak dat Mulder dit jaar nog de tijd krijgt. Geen gekke dingen doen, vooral geen paniekaankopen, gewoon lekker laten staan.
Dat zou dan ten koste zijn gegaan van Bakkal en Guidetti. Je moet de financiële situatie natuurlijk wel in ogenschouw nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had toch graag Velthuizen daar gezien, maargoed we zullen het inderdaad maar met Mulder moeten doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef BusterPosey het volgende:
Ook het voorbeeld van Pasveer geeft aan dat keepers (meer nog als veldspelers) de nodige vlieguren nodig hebben.
Ik vind het een goede zaak dat Mulder dit jaar nog de tijd krijgt. Geen gekke dingen doen, vooral geen paniekaankopen, gewoon lekker laten staan.
Dit dus. Het is ook geen dramatische keeper, dus wat dat betreft is het niet noodzakelijk. Wel was het noodzakelijk om een spits en een middenvelder te halen. Sowieso hebben we Lamprou en Darley nog achter de hand. Al weet ik niet of Darley nog meedoet. Volgens mij is het Lamprou en Mulder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat zou dan ten koste zijn gegaan van Bakkal en Guidetti. Je moet de financiële situatie natuurlijk wel in ogenschouw nemen.
Tegen AZquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Cara het volgende:
Ik heb Mulder in nog geen enkele wedstrijd punten voor Feyenoord zien pakken.
Je moet je ook bedenken dat veel spectaculaire reddingen in eerste instantie gewoon fouten van de keeper zelf zijnd die hersteld moeten worden. In die gevallen kun je het dan ook geen punten pakken noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Cara het volgende:
Ik heb Mulder in nog geen enkele wedstrijd punten voor Feyenoord zien pakken.
Een Gomes heeft PSV een paar seizoenen geleden bijna eigenhandig kampioen gemaakt. Dat noem ik nou punten pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je ook bedenken dat veel spectaculaire reddingen in eerste instantie gewoon fouten van de keeper zelf zijnd die hersteld moeten worden. In die gevallen kun je het dan ook geen punten pakken noemen.
Idd. Al zag v.d. Sar er op die leeftijd nog erger uit, dus dat zegt niet alles.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Caland het volgende:
Darley heeft iets chronisch aan zijn heup ofzo, vandaar ook dat Graafland is gehaald.
Lamprou is erg talentvol, katachtige reflex in huis (veel meer dan Mulder), maar is nog belabberder dan Mulder bij hoge ballen en heeft bovendien totaal geen trap in zijn benen.
Lamprou straalt wel wat meer uit vind ik altijd. Werd terecht opgemerkt dat Mulder echt als een lulletje rozenwater in zijn doel staat. Met die korte mouwtjes, shirt uit de broek. Staat geen kerel op doel.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Caland het volgende:
Darley heeft iets chronisch aan zijn heup ofzo, vandaar ook dat Graafland is gehaald.
Lamprou is erg talentvol, katachtige reflex in huis (veel meer dan Mulder), maar is nog belabberder dan Mulder bij hoge ballen en heeft bovendien totaal geen trap in zijn benen.
Lamprou straalt wel wat meer uit vind ik altijd. Werd terecht opgemerkt dat Mulder echt als een lulletje rozenwater in zijn doel staat. Met die korte mouwtjes, shirt uit de broek. Staat geen kerel op doel.
Nee, maar je hebt als spits ook niet zoiets van daar moet ik bang voor worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Vind ik echt zulke bullshit. Alsof je beter gaat keepen als je lange mouwen en je shirt in je broek hebt.
Prachtige redding inderdaad, alleen heeft hij uiteindelijk alsnog moeten capituleren...quote:
Maakt geen drol uit. Als je de ballen eruit haalt wordtie vanzelf bang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt als spits ook niet zoiets van daar moet ik bang voor worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |