Ja, want 1x seks met een donkere vrouw, zegt voldoende over alle keren met alle donkere vrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef Eham1987 het volgende:
Ik zou willen dat ik er over mee kon praten. Een keer het met een donkere meid doen
is met afstand mijn grootste fantasie. Ik heb trouwens sowieso een zwak voor zulke vrouwen,
dus niet alleen wat seks betreft.
Lees dan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want 1x seks met een donkere vrouw, zegt voldoende over alle keren met alle donkere vrouwen
Overigens Ts, je lult uit je nek.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef Eham1987 het volgende:
Ik heb trouwens sowieso een zwak voor zulke vrouwen,
dus niet alleen wat seks betreft.
Waarom lul ik uit mijn nek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want 1x seks met een donkere vrouw, zegt voldoende over alle keren met alle donkere vrouwen
Overigens Ts, je lult uit je nek.
Omdat ieder weldenkend mens die vraag niet stelt, maar weet dat hoe een vrouw in bed is, niet aan haar kleurtje ligt.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ieder weldenkend mens die vraag niet stelt, maar weet dat hoe een vrouw in bed is, niet aan haar kleurtje ligt.
Dan kunnen ze ook vast met heel veel passie en ritme retour.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef blubberboot het volgende:
[..]![]()
Die hebben vaak meer passie en ritme, en dat zie je ook terug in bed.
Bron?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef blubberboot het volgende:
[..]![]()
Ja die Aziaat zit sowieso al op pijphoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Dwan het volgende:
negerinnetjes zijn gewoon super lekker![]()
ik heb nu een super lieve aziatische vriendin en daarvoor een surinaamse maar echt waar mocht ik ooit opzoek moeten naar iets nieuws zeg ik op zeker doei doei tegen al die polder paarden.
Die uitspraak is nergens op gebaseerd, het is gewoon persoonlijke voorkeur. Al moet ik bekennen dat ik meer ervaring heb met donkere vrouwen in mijn bed dan blankequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Ze zeggen: once you go black you never go back
Trek je conclusie
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef blubberboot het volgende:
Zijn donkere/getinte meisjes anders in bed?
Ik heb sinds kort een donkere vriendin (Surinaams) en ze is geweldig in alles maar ook op sexueel gebied, maar is dat zo in het algemeen?
Waarom vraag je 't dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef blubberboot het volgende:
[..]![]()
ze zeggen: negers hebben de grootste piemelsquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Ze zeggen: once you go black you never go back
Trek je conclusie
Zoals je ook kunt lezen hebben ze vaak meer passie en ritme, maar of dit altijd vertaald kan worden naar de slaapkamer is de vraag, ik vraag naar ervaringen en meningen.quote:
Nogmaals: bron dat negers meer passie en ritme hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Zoals je ook kunt lezen hebben ze vaak meer passie en ritme, maar of dit altijd vertaald kan worden naar de slaapkamer is de vraag, ik vraag naar ervaringen en meningen.
Ik heb nog nooit een zwart meisje "gehad" (alleen gezoend). Wel diverse andere tintjes. Een paar Zuid Amerikaanse en Chineesjes. En er zitten inderdaad echt wel verschillen met Nederlandse.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef blubberboot het volgende:
Zijn donkere/getinte meisjes anders in bed?
Naja dat is wat ik bedoel, en ik bedoel met donkere meisjes, eigenlijk allerlei getinte.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zwart meisje "gehad" (alleen gezoend). Wel diverse andere tintjes. Een paar Zuid Amerikaanse en Chineesjes. En er zitten inderdaad echt wel verschillen met Nederlandse.
Zuid Amerikaansen zijn inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Naja dat is wat ik bedoel, en ik bedoel met donkere meisjes, eigenlijk allerlei getinte.
Maar voornamelijk Zuid-Amerikaans inderdaad.
Omdat je nooit weet wat de toekomst allemaal voor ons bij zich heeft wanneer hij weer eens veel te vroeg voor de deur staat: waar tref je buiten Zuid-Amerika een beetje leuke Zuid-Amerikaanse dames?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zuid Amerikaansen zijn inderdaad![]()
. Super passioneel en geen zorgen voor morgen. Groot verschil met Nederlandsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |