Nee joh TS heeft dit gekocht:quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:57 schreef redhead666 het volgende:
oh je hebt een nu een real doll black edition?
En soms geen tieten en een lul. Gebeurt niet zo vaak, maar als je er achter komt is het al te laat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef RHood314 het volgende:
Zwarte meisjes hebben een grotere kut....en soms geen clit
Mijn oma vertelde dat zwarte mensen niet naar chocola smakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef blubberboot het volgende:
Wat jammer dat jullie niet de juiste ervaring hebben om hierover mee te kunnen praten
Wel ervoor?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Mijn oma vertelde dat zwarte mensen niet na chocola smaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Aan dit topic te zien schort het juist bij jou aan ervaring. Jammerlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef blubberboot het volgende:
Wat jammer dat jullie niet de juiste ervaring hebben om hierover mee te kunnen praten
Daarom maak ik ook een topic aan, bedankt voor je nutteloze bijdrage.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan dit topic te zien schort het juist bij jou aan ervaring. Jammerlijk.
Loopt GroenLinks nu ook al te spammen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Van binnen zijn wel allemaal roze, TS...
You're black?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Ze zeggen: once you go black you never go back
Trek je conclusie
Ach ja, het rijmt. Daar is gelijk alles mee gezegd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Trek je conclusie
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Trek je conclusie
dat is toch alleen voor donkere mannen, omdat die een grote chocoladepiemel hebben?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef _Lily_ het volgende:
Trek je conclusie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |