Bijna dezelfdequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Grappig Loqi, ik wilde net deze posten:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Grappig Loqi, ik wilde net deze posten:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef Loqi het volgende:
Mijn oma werd helemaal gek toen ik zei dat ik rood/zwart wilde om in te trouwen![]()
die gaat dus ook NIET mee jurken shoppen
zijn het leuke mensen bij wie je op verjaardag gaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh help, ik bedenk me dat ik zondagmiddag een verjaardag heb. Zal ik extreem gaan doorzakken zaterdag en met een kater aankomen?
oh ja, dat zal bij mij ook wel zo lopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ik wel had bij het passen: Ik wist heel erg goed wat ik wou. En toen ik de jurk aan had; die ik 'dacht' dat het zou worden; had ik echt zoiets van: Op internet zag dit er heul niet zo uit !!!!!
Heb ook een jurk die ik totaal niet had verwacht
Vooral heel suf en truttig. Getrouwd, kind en komen nooit de deur uit. En mijn leeftijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
zijn het leuke mensen bij wie je op verjaardag gaat?
dat hoor ik echt van ie-de-reenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ik wel had bij het passen: Ik wist heel erg goed wat ik wou. En toen ik de jurk aan had; die ik 'dacht' dat het zou worden; had ik echt zoiets van: Op internet zag dit er heul niet zo uit !!!!!
Heb ook een jurk die ik totaal niet had verwacht
zuipen dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral heel suf en truttig. Getrouwd, kind en komen nooit de deur uit. En mijn leeftijd.
Oeh, jaaaa!!! Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
dit vind ik trouwens ook echt mooi:
[ afbeelding ]
Bridezillahoofd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Loqi het volgende:
jaaaazo is wit wel tof
(wat een eng hoofd heeft zij)
Ja moet je ook zéker doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh ja, dat zal bij mij ook wel zo lopendaarom gewoon ALLES aanpassen, ook al vind je het op t eerste oog niks
ja, die taille is ook niet echt natuurlijk, maar het gaat om de jurkquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Loqi het volgende:
jaaaazo is wit wel tof
(wat een eng hoofd heeft zij)
Had zus ook, die wou ab-so-luut géén strapless. Ze trouwde in een strapless jurk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoor ik echt van ie-de-reen![]()
ja, champagne, ivoor, off-white... is allemaal witquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Incantrix het volgende:
Cool
Ik heb wel nog een echte trouwjurk aangehad in zo'n winkel, een Maggie Sottero en hij was echt heel mooi, ik was er nog bijna voor gevallen ook.. Alleen uiteindelijk voelde ik me er toch nog net iets te ontplofte taart erin om voor wit te gaan.
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Als ik dan een bruidsmake-up heb en ik vraag 'welke kleur is je jurk? Trouw je in het wit?'
En dat ze dan antwoorden van 'zo, nee, echt niet, no way, wit is niks voor mij!!
....
Mijn jurk is champagnekleurig.'
Voor mij is dat gewoon wit hoor
Ja en ik dacht ook echt 'wat een onzin allemaal'; want ik ben behoorlijk down-to-earth en ik wist wat ik wou.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoor ik echt van ie-de-reen![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Incantrix het volgende:
Cool
Ik heb wel nog een echte trouwjurk aangehad in zo'n winkel, een Maggie Sottero en hij was echt heel mooi, ik was er nog bijna voor gevallen ook.. Alleen uiteindelijk voelde ik me er toch nog net iets te ontplofte taart erin om voor wit te gaan.
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Als ik dan een bruidsmake-up heb en ik vraag 'welke kleur is je jurk? Trouw je in het wit?'
En dat ze dan antwoorden van 'zo, nee, echt niet, no way, wit is niks voor mij!!
....
Mijn jurk is champagnekleurig.'
Voor mij is dat gewoon wit hoor
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn hippe designvriendin is in een hoepeljurk met roze roosjes getrouwd
Ze dacht van tevoren ook iets heel anders, maar dit was 'm gewoon
Ik? Nee toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch al getrouwd? Wat had jij aan?
nou je verbaast je er over, maar de meeste mensen die in de forties/fifties trouwden hadden echt hele basic kleding aan. Die enorme jurken waren toen alleen voor de rijke elite. In de tijd dat kant alleen nog met de hand werd gemaakt enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel tof, mijn oudtante (ofzo, geen idee wat het precies was) trouwde in een oudroze mantelpakje. En dat in de steentijd.
D'r zus was coupeuse, dus het was daar heel normaal om in jurk te trouwen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou je verbaast je er over, maar de meeste mensen die in de forties/fifties trouwden hadden echt hele basic kleding aan. Die enorme jurken waren toen alleen voor de rijke elite. In de tijd dat kant alleen nog met de hand werd gemaakt enzo
moana misschien? Die was daar toch ook mee bezig? Ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan verwar ik je met een andere miss_nogwat![]()
Hoe dragtastisch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef Incantrix het volgende:
Maar als ik deze was tegengekomen was ik zeker weten hierin getrouwd:
[ afbeelding ]
Kleurtjes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef Incantrix het volgende:
Maar als ik deze was tegengekomen was ik zeker weten hierin getrouwd:
[ afbeelding ]
Kleurtjes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan verwar ik je met een andere miss_nogwat![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:54 schreef Loqi het volgende:
Ja, klaar met zoeken, deze wordt t![]()
[ afbeelding ]
Briljant he?quote:
Oh my...wat ben ik blij dat smaken verschillenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briljant he?
Deze heb ik ook nog aangehad:
[ afbeelding ]
Maar dan was de stof van het lijfje en de overrok oudroze. En hij was MOOI! Als ik heel eerlijk ben denk ik dat dat éigenlijk wel mijn allergrootste favoriet was, maar hot damn, die jurk was zo duur dat het gewoon niet haalbaar was. Uiteindelijk was onze complete bruiloft ongeveer 2,5 keer zo duur als die jurk.
Inrl was 'ie veel mooierquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh my...wat ben ik blij dat smaken verschillen
Eh, nee, zeker niet als ze in een obtplofte taart is getrouwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Loqi het volgende:
ik las laatst iets over een meid die haar eigen trouwjurk wilde gaan dragen op t trouwfeest van een ander![]()
dat zou ik dus NIET kunnen waarderen als bruid zijnde he
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Loqi het volgende:
ik las laatst iets over een meid die haar eigen trouwjurk wilde gaan dragen op t trouwfeest van een ander![]()
Een bekende van mij heeft haar trouwjurk nog tig keer op andere feesten/partijen/uitvoeringen gedragen, maar die trouwde in een galajurk, dus dan kan het wel. In alle andere gevallen is het not done.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Loqi het volgende:
vetquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh, nee, zeker niet als ze in een obtplofte taart is getrouwd
Oh, heb trouwens de roze versie gevonden:
[ afbeelding ]
wat moooooi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh, nee, zeker niet als ze in een obtplofte taart is getrouwd
Oh, heb trouwens de roze versie gevonden:
[ afbeelding ]
Dan zou ik als ik haar was maar op passen voor de naaldhak van de échte bruidquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef Loqi het volgende:
ja in een gala/cocktail jurk kan dat best, maar t ging daar over een 'echte' zeg maar
Ik zou ze serieus buiten zettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik haar was maar op passen voor de naaldhak van de échte bruid
Dat zou ik ook wel willen met mijn figuur van nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:05 schreef Incantrix het volgende:
Overigens zou ik zo nog wel tig keer willen trouwen (renew your vows dan) omdat ik het eigenlijk maar jammer vind dat je maar 1x zo'n jurk mag uitzoeken..
Ik zit serieus met het raam open omdat ik het warm had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik moet opruimen en boodschappen doen maar heb gewoon nergens zin in als het zo koud is
Wat is het verschil?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Als je contract gaat tekenen bij je nieuwe werkgever, draag je dan sollicitatiekleding of werknemerskleding?
Ik solliciteer altijd gewoon in pakquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Als je op sollicitatie gaat doe je toch kleding aan die je daar ook aan zou doen?
Of heb je uniform ofzo?
kleding die je normaal op je werk zou dragenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Als je contract gaat tekenen bij je nieuwe werkgever, draag je dan sollicitatiekleding of werknemerskleding?
Bloedbadquote:
Fuckquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Bloedbad. Van mijn DS Bold is níks meer over. Alles zit onder de glasscherven en lak.
Foto's komen eraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Auch.................quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Bloedbad. Van mijn DS Bold is níks meer over. Alles zit onder de glasscherven en lak.
Foto's komen eraan!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Lol vriendlief stuurt net mail met titel "Iets voor jullie halloweentocht?"Ik kwam hem ook net tegen, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh myquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:03 schreef Mss het volgende:
Zo ziet het pakje eruit:
[ afbeelding ]
Restanten van het flesje:
[ afbeelding ]
Zooi op de andere flesjes:
[ afbeelding ]Balen!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:03 schreef Mss het volgende:
Zo ziet het pakje eruit:
[ afbeelding ]
Restanten van het flesje:
[ afbeelding ]
Zooi op de andere flesjes:
[ afbeelding ]
Kakzooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:22 schreef Mss het volgende:
Ja, ik baal echt want ik wilde hem heel graag hebben
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef BGTes het volgende:
Beautygloss party-verslag staat online
Groot scherm met haar gezicht erop, leuk 'feest' man
linkje!!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef BGTes het volgende:
Beautygloss party-verslag staat online
Groot scherm met haar gezicht erop, leuk 'feest' man
http://www.beautygloss.nl(...)-verslag/#more-12207quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl(...)-verslag/#more-12207
En argh ja, dat filmpje. Haar hoofd dat de hele tijd voorbij komt;(
wait, whut?quote:Mijn partyplanners
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl(...)-verslag/#more-12207
En argh ja, dat filmpje. Haar hoofd dat de hele tijd voorbij komt;(
Wtf echt, voor 25 euro mag dat wel. En dan staat het er echt alsof ze iets geweldigs heeft gedaan voor 'haar' gasten.quote:De bezoekers hebben bij de entree een tasje met drie coupons gekregen: eentje voor een gratis cupcake, eentje voor een gratis bagel en eentje voor een gratis Red Bull/drankje. Dit vonden we wel zo aardig, bij een feestje hoort eten!
Bwhaaaaaaaaaaaahahahahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef BGTes het volgende:
En dan van die reacties daaronder:
Ik word hier helemaal emotioneel van! Je bent zo oprecht!
Oshit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik las shitjurk
wat een lelijkheid
Ik zie plaatje, lees beschrijving, denk: Shitjurk??quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik las shitjurk
wat een lelijkheid
ik las het ook iddquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie plaatje, lees beschrijving, denk: Shitjurk??
Lees jouw stukje, denk:
hey snuggies!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik las shitjurk
wat een lelijkheid
Dat is ook deprimerend... ook in maat 46quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik word depressief van online kleren shoppen in maat 48.
*wegklikt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
*wegklikt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook deprimerend... ook in maat 46
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
*wegklikt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook deprimerend... ook in maat 46
Wel goedkoperquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh neeIk ben helemaal niet zielig of huilie ofzo
ik moet gewoon niet online doen, dats alles
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh neeIk ben helemaal niet zielig of huilie ofzo
ik moet gewoon niet online doen, dats alles
Nope. Reusel ofzo dacht ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja giftnie!
Priem, woont die melting dude in eindhoven?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Spookmeet?
Presentatie ging nog best aardig en groepsgenootje heeft excuses aangeboden voor gisteren.
Vanavond vertelt skjoe waar ze ons gaat dumpen.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Spookmeet?
Presentatie ging nog best aardig en groepsgenootje heeft excuses aangeboden voor gisteren.
Dat vrees ik dus ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanavond vertelt skjoe waar ze ons gaat dumpen.....Straks ben ik zelf nog bang van mijn eigen enge plek waar ik moet staan
TD. Zoiets kan gewoon gebeuren, ik zal er wel een refund voor krijgen maar daar heb ik nog geen nieuw lakje mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat zonde zeg! Waar had je besteld?
dat weet ik, ik paar jou met Puckzzz en Priem met Meltingquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en note to skjoe: Ik sta liever niet alleen... dat durf ik niet
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik, ik paar jou met Puckzzz en Priem met Melting
Juh denk dat het zoiets zal worden. Melting is erg van het schrikken; dus als we ons aan 2 kanten opstellen en dan BAM! Kindjes laten huilenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
samenwerken is ook erg leuk, de een kan afleiden, en de ander kan een gigantisch schrikeffect teweeg brengen. Denk er es over na samen zou ik zeggen
[..]
die temptation is ook uitverkocht en die wou ik heul graag!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Mss het volgende:
[..]
TD. Zoiets kan gewoon gebeuren, ik zal er wel een refund voor krijgen maar daar heb ik nog geen nieuw lakje mee.
je moet juist voor de vaders gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh denk dat het zoiets zal worden. Melting is erg van het schrikken; dus als we ons aan 2 kanten opstellen en dan BAM! Kindjes laten huilen
Of euh...
Hoe dan ook wordt het leuk![]()
Doe je snel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ohh lakjeZonde zeg!
Nieuwe poezie heeft al helemaal door hoe het werkt hier in huis. Ik sta op van mijn stoel en hij gaat er snel opliggenMonster
Dat is ook balenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die temptation is ook uitverkocht en die wou ik heul graag!
Ook hendig ja!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
zuip niet te veel van te voren, er is naderhand genoeg @ my place (ivm moeten zeiken terwijl je met 5 graden op straat staat)
We zullen braaf zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
zuip niet te veel van te voren, er is naderhand genoeg @ my place (ivm moeten zeiken terwijl je met 5 graden op straat staat)
I like the way you thinkquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet juist voor de vaders gaan
Schudden voor gebruik en af en toe omdraaien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Peoples die liptars hebben van OCC, zijn die van jullie ook zo olie-achtig? Bij mij drijft er altijd als ik hem wil gebruiken en uit het tubetje knijp een enorme laag olie op... No likey
Ah, omdraaien, dat kan ik wel eens doen! Thanxquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schudden voor gebruik en af en toe omdraaien.
Auch en dan met acetonquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef Mss het volgende:
Wat een pleuriswerk om die lakjes schoon te maken. Ik had net ook al glas in mijn vinger
42/44 en 1.49 hiero!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef BGTes het volgende:
Maat 48 en 1.55m hier..
Maar ik weiger om gezonder te doen want voedsel is yum.
die is wel retecool... *tikt op vingers* NEE MAG NIETquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Mirjam het volgende:
tipje: http://www.net5.nl/custom/beauty-box
ik ben er al voor gevallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die is wel retecool... *tikt op vingers* NEE MAG NIET
Juist. Ik heb TD ook maar even gemaild dat er 2 flesjes echt niet schoon te krijgen zijn en dat ik steeds glas in mijn vinger krijg. Ik hoop dat ze een beetje coulant zijn.quote:
Ja ik kwam er een tegen, liefde op het eerste gezichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe je snel!
Ik had gehoopt nog wat te horen over Poes
oei, wat was er dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb gister een incidentje gehad met een klant op het werk en nu moet ik weer werken zometeen en ik zie er tegenop.
[..]
Cute.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef Loqi het volgende:
aahwik tegen lief klagen aan de foon dat ik een slechte dag had en choco wilde, komt ie thuis met 5 verschillende soorten chocola(tjes)
Super vent
Sterkte, kiezen trekken is klote.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei heeft vandaag een verstandskies laten verwijderen en heeft nu erg veel pijn.
Sterkte!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei heeft vandaag een verstandskies laten verwijderen en heeft nu erg veel pijn.
Vroeg Halloweenfeest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Whahaha, dat beautygloss-feest verslag, alsof ze Jezus zelf is en haar apostelen komen helpen om haar volgers binnen te trekken.
En we hadden er moeten zijn, we hadden Gregor kunnen ontmoeten!
Klinkt als een lekker dagje trouwens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedesmorgens!
I haz a tired!
Vermoeiende dag, eerst overleg over probleemkind, vervolgens daar verslag van schrijven en de rest van de middag alleen maar conflicten opgelost en buiten staan te kleumen om verdere conflicten te voorkomen (om vervolgens erop te vertrouwen dat ze 5 minuten geen ruzie maken als ik even opwarm en dan kinderen naar me toe te krijgen dat er gescholden wordt met kk-hoer).
Af en toe zijn kinderen best vermoeiend.
Om terug te komen op de onderwerpen:
Als ik ga trouwen moet iedereen in joggingbroek en slobbertrui komen, weet ik tenminste zeker dat ik de allermooiste ben![]()
En godsamme, we hadden naar de beautygloss-party moeten gaan en alle spullen van Masja's lijf moeten trekken. Kan ik verdomme 3 maanden huur mee betalen! En dan nog klagen dat ze hard moet werken ook, dat mag wel als je genoeg verdiend om dat te kunnen veroorloven.
quote:Je blijft contact houden met je volgers. Ook als je negatieve comments krijgt (en je deze comments niet censureert). Je vraagt vaak om feedback en je doet daar ook echt wat me
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff het zijn echt hersenloze kippen daar.
[..]
Like whuuut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
een man die mij compleet verrot schold en mij 'nog wel zou krijgen'. Beveiliging erbij, politie erbij, ik huilen. Uiteindelijk heeft de politie hem zo ver gekregen dat hij zijn excuses aanbood. Hulde aan de politie gelderland midden trouwens, 6 agenten voor mijn persoontje. Maar toch zit ik nu niet echt lekker op het werk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef Loqi het volgende:
aahwik tegen lief klagen aan de foon dat ik een slechte dag had en choco wilde, komt ie thuis met 5 verschillende soorten chocola(tjes)
Super vent
[..]
oei, wat was er dan?
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Oeh, dat hakt er wel in ja, heel vervelend. Hopelijk voel je je snel weer beter op je werk, is niet lekker als je je niet veilig voelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
een man die mij compleet verrot schold en mij 'nog wel zou krijgen'. Beveiliging erbij, politie erbij, ik huilen. Uiteindelijk heeft de politie hem zo ver gekregen dat hij zijn excuses aanbood. Hulde aan de politie gelderland midden trouwens, 6 agenten voor mijn persoontje. Maar toch zit ik nu niet echt lekker op het werk.
Ah nee, ik kan me indenken dat je dan niet heel prettig zit nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
een man die mij compleet verrot schold en mij 'nog wel zou krijgen'. Beveiliging erbij, politie erbij, ik huilen. Uiteindelijk heeft de politie hem zo ver gekregen dat hij zijn excuses aanbood. Hulde aan de politie gelderland midden trouwens, 6 agenten voor mijn persoontje. Maar toch zit ik nu niet echt lekker op het werk.
Het is een deceptie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En ja, was leuke dag. En dan heb je nog weinig kinderen en denk je wat rust te krijgen. Meestal zijn de kinderen druk naarmate de vakantie er aan komt (die kinderen hebben niet voor niks zo vaak vakantie, dat hebben ze nodig) en daarna weer rustig. Was nu dus niet het geval
.
[..]![]()
. Ik ben gecensureerd! ik heb geen vrijheid van meningsuiting! Kan ik haar nu aanklagen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
twitter:maschaa twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:33:49Wat zitten er toch ongelooflijke rotwijven op dat Fok forum. Mij als persoon afkraken, ok, maar mijn vriend? Wat heeft hij jullie aangedaan? reageer retweet
Dat zijn wijquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
twitter:maschaa twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:33:49Wat zitten er toch ongelooflijke rotwijven op dat Fok forum. Mij als persoon afkraken, ok, maar mijn vriend? Wat heeft hij jullie aangedaan? reageer retweet
Hoe krijg je zo'n hippe twitterlink zeg?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef Assiej het volgende:
Ik zag opeens een Tweet voorbij komen van Beautygloss?
..
@maschaa: Wat zitten er toch ongelooflijke rotwijven op dat Fok forum. Mij als persoon afkraken, ok, maar mijn vriend? Wat heeft hij jullie aangedaan?
Shared via TweetCaster
Naar de tweet gaan, link kopiëren en op het twittervogeltje klikken. Recentelijk ontdekt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n hippe twitterlink zeg?
Zie m'n twitterlink.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Deze quote hier al voorbij gekomen? Moest wel even lachen.![]()
[..]
quote:
Durft ze niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
It wasnt me!
Maar ehm, waarom reageert ze niet gewoon hier dan?
Ja we moeten toch ergens klagenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, we kunnen wel op d'r blog gaan reageren, maar dan worden we geband.
Echt wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja jij bent ook de schrik van de stad he
De eer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Joysa het volgende:
Ik hoop dat we een artikel op haar blog krijgen
Krijg nou de niks, ik zie dat blauwe vogeltje voor het eerstquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de tweet gaan, link kopiëren en op het twittervogeltje klikken. Recentelijk ontdekt.
Dat. Het enige wat ik van d'r ken is wat ik haar zie posten en wat ik lees hoe ze op mensen reageert die niet haar mening delen. En dat mijn oordeel dan niet positief, ligt dan m.i. niet aan mij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoi Mascha!![]()
Je hebt ook een fok-account, je kan hier ook praten, wij censureren niet!![]()
(behalve als je boobies en piemels post, dat mag niet).
Eigenlijk zou ik het best leuk vinden om een serieuze discussie over professionaliteit te hebben. Want als zij denkt dat ze zo ver zal komen in de zakenwereld, gaat ze toch echt een probleem krijgen als ze met mensen moet gaan communiceren die de puberteit al uit zijn)
Ik heb meteen m'n avatar aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Lol, iemand die fok vergelijkt met ohohcherso.
WHAHHA JAquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Mens, ik heb nog nooit zo groen gezien van jaloezie.quote:
Mensen die zeggen dat we jaloers zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
twitter:PenpalJunkie twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:50:56@maschaa niks van aantrekken...dat zijn vaak meisjes die alleen n grote mond hebben op het internet reageer retweet
Die stond ergens op een persoonsverheerlijkingssite. Laat ik het zo zeggen: het is m'n type niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat we jaloers zijn.
Weet dan weer niks over d'r vriend, dus daar zeg ik dan ook niks over.
Ben ik het mee eens, we gaan soms wat ver. Maar ik denk dat ze dat aan haar eigen gedrag te danken heeft. Wat je geeft krijg je terug. Als zij kinderachtig doet, kunnen wij dat ook (kut, dit is precies wat ik mijn kinderen de hele tijd probeer af te lerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. Het enige wat ik van d'r ken is wat ik haar zie posten en wat ik lees hoe ze op mensen reageert die niet haar mening delen. En dat mijn oordeel dan niet positief, ligt dan m.i. niet aan mij.
Al geef ik toe dat het eigenlijk te ver gaat soms, maar goed. Internet enzulks.
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb meteen m'n avatar aangepast.
quote:Uh oh, heel fok in rep en roer. Het is egoistisch om te denken dat de persoon waardoor jij geobsedeert bent ook zo veel om jou geeft. En ik weet mijn fok wachtwoord niet meer, en ben eerlijk gezegd te lui om die op te vragen. Nee, serieus, jullie vinden mij heel belangrijk zo te zien, maar ik vind jullie niet zo heel erg boeiend. Hou je bezig met jezelf en ga niet anderen treiteren die jou nooit wat misdaan hebben. Stelletje trieste figuren. Quote dit vooral 300x en huil van blijdschap dat ik aandacht geef.
Ik lees wel van een ander meisje dat haar vriend een pooier moest zijn en het weg heeft laten door een advocaat ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat we jaloers zijn.
Weet dan weer niks over d'r vriend, dus daar zeg ik dan ook niks over.
Is dit van haar? waar komda vandaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Laat ik maar even zo aardig zijn:
[..]
Nieuwe tweet van drquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit van haar? waar komda vandaan?
En wij hebben haar toch niet gevraagd om hier mee te lezen?
Ze geeft me aandacht! Ik huil van blijdschap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Laat ik maar even zo aardig zijn:
[..]
Ik word me inderdaad een partij nat van Gregor!twitter:Dutchdivalaura twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:51:50@maschaa Goed gezegd. Die meiden zijn zķ jaloers en vinden je vriend waarschijnlijk zķ lekker. Gewoon negeren. reageer retweet
Leuk toch? Moet toch ergens mee SOG'en.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Joysa het volgende:
Heerlijk ook al die reacties die ze krijgt.
JA MENSEN ZO HOUDT ZE NOOIT OP HE.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word me inderdaad een partij nat van Gregor!twitter:Dutchdivalaura twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:51:50@maschaa Goed gezegd. Die meiden zijn zķ jaloers en vinden je vriend waarschijnlijk zķ lekker. Gewoon negeren. reageer retweet
![]()
Maar Whoops ik zie die tweet heul niet
twitter:maschaa twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:50:11Uh oh, heel fok in rep en roer. Het is egoistisch om te denken dat de persoon waardoor jij geobsedeert bent oo… (cont) http://t.co/x7UxQAYb reageer retweet
I love itquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk toch? Moet toch ergens mee SOG'en.
Haha ik was mn mond aan het houden maar moest zo lachen om die tweet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Iemand pics van die vriend? Die van mij is toch veel knapper.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
I love it![]()
Mashsjhacha je mag ook naar de meet komen hoor !
Heb jij nog die zelfde? (klinkt lulliger dan ik bedoelquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand pics van die vriend? Die van mij is toch veel knapper.
Nee ik heb in die tussentijd alweer 4 andere gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij nog die zelfde? (klinkt lulliger dan ik bedoel)
![]()
Ik vroeg het me ook af, kan m niet vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand pics van die vriend? Die van mij is toch veel knapper.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb in die tussentijd alweer 4 andere gehad.![]()
Ben nog bij dezelfde ja.
Maschsjsscha in je huis.. dat wil toch iedereenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
hoho, nodig eens geen mascha's uit in mijn huis
ah toe? Alsjeblieft?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Check dit:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, kan m niet vinden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
en ik wil graag ff janken maar ik heb geen tijd
Misschien kan ze dan een soort ''oriflame party'' houden en dan al haar geweldige producten van haar webshop voor een belachelijke prijs verkopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maschsjsscha in je huis.. dat wil toch iedereen
Oh, ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check dit:
http://maschafeoktistova.nl/
Oh goed idee, en allemaal tips gevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan een soort ''oriflame party'' houden en dan al haar geweldige producten van haar webshop voor een belachelijke prijs verkopen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat kan toch hartstikke snel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Eh... nee.twitter:esmeenoelle twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:57:19@maschaa niets van aantrekken mop! Bij succes hoort haat, hoe meer haat, des te beter ben je bezig! reageer retweet
Ze vinden haar serieus een of andere celeb denk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eh... nee.twitter:esmeenoelle twitterde op maandag 24-10-2011 om 19:57:19@maschaa niets van aantrekken mop! Bij succes hoort haat, hoe meer haat, des te beter ben je bezig! reageer retweet
Voor lieve mensen zijn we lief, voor onrealistische narcisten niet. Simpel.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Masja zegt dat ze ons niet boeiend vind, terwijl ze ons volgens mij al een topic of 5 bijhoudt![]()
Misschien post ze hier al lang mee, maar onder een andere naam. Misschien is Beautygloss haar alter ego en zit ze zelf ook heel hard te lachen om al die volgers die in d'r reet zitten!
Misschien is dit 1 grote uit de hand gelopen grap en is het gewoon 1 van ons!
*godsamme wat heb ik een rijke fantasie*
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze vinden haar serieus een of andere celeb denk?
Zijn wij dan "fans"?twitter:Loesje85 twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:02:43@maschaa het gaat weer eens nergens over op fok zeg! Jeetje... dat men zo laag kan zinken :-S... Je hebt fans en je hebt "fans"...ofzo -.- reageer retweet
Dat was mijn onhandige manier van zeggen: Ja, maar waaaaaaarom?quote:
Herkenbaar, net had ik het koud, maar te lui. En nu hebben ze beneden de kachel aangedaan en is het weer warm. Win.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het vriest hier.
En ja, opstaan om mn raam dicht te doen is echt te veel moeite.
Oooh zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat was mijn onhandige manier van zeggen: Ja, maar waaaaaaarom?
Als ik als "fan" gezien word, hoop ik toch dat ze degenen die dat denken snel uit hun lijden verlossen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn wij dan "fans"?twitter:Loesje85 twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:02:43@maschaa het gaat weer eens nergens over op fok zeg! Jeetje... dat men zo laag kan zinken :-S... Je hebt fans en je hebt "fans"...ofzo -.- reageer retweet
En waarom praten al die lui erover alsof ze alles gelezen hebben? Alsof ze zo snel kunnen vinden waar dit topic staat... Of zouden ze serieus allemaal de zoekfunctie speciaal inzetten? Of (nog leuker): gaat het daadwerkelijk op heel Fok over Masja?(zou niet goed zijn voor haar narcisme
)
Omnipotent, jeweets.quote:
Ik dacht even "whut"...twitter:DeltaCephei twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:03:10@Sarah_snaar een forum waar 75% van de mensen denken dat ze leuk zijn en niet normaal kunnen doen. reageer retweet
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht even "whut"...twitter:DeltaCephei twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:03:10@Sarah_snaar een forum waar 75% van de mensen denken dat ze leuk zijn en niet normaal kunnen doen. reageer retweet
Maar toen vond ik het eigenlijk wel een accurate beschrijving van mezelf.
quote:
Ik vind mezelf ontzettend lollig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik jou ook wel hoor, don't worryquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind mezelf ontzettend lollig.
Toch nog iemand die dat vindt.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor, don't worry
ze zegt ook luveyaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Eentje heeft een nieuw woord bedacht!
[..]
Een "do" die je draagt? Juist.
Zeg Delta dat nu over ons of?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vond ik ook al zo mooi ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Eentje heeft een nieuw woord bedacht!
[..]
Een "do" die je draagt? Juist.
Die meid die dat tweet zit zelf ook op FOK. Onder dezelfde naam...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lijkt erop. Boeit ook niet echt verder.quote:
Nee, wij horen bij die 25%!quote:
Belachelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vond ik ook al zo mooi ja.
Maar goed, waarschijnlijk is het een niet vreemde fout binnen de doelgroep. Ofzo.
* IJsdraakje gaat toch echt nog even verder met stof voor toets
Ja maar cijfers! Studiepunten!quote:
Vind ik ook niet kunnen, wat een kutmentaliteit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |