Bijna dezelfdequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Grappig Loqi, ik wilde net deze posten:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Grappig Loqi, ik wilde net deze posten:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef Loqi het volgende:
Mijn oma werd helemaal gek toen ik zei dat ik rood/zwart wilde om in te trouwen![]()
die gaat dus ook NIET mee jurken shoppen
zijn het leuke mensen bij wie je op verjaardag gaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh help, ik bedenk me dat ik zondagmiddag een verjaardag heb. Zal ik extreem gaan doorzakken zaterdag en met een kater aankomen?
oh ja, dat zal bij mij ook wel zo lopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ik wel had bij het passen: Ik wist heel erg goed wat ik wou. En toen ik de jurk aan had; die ik 'dacht' dat het zou worden; had ik echt zoiets van: Op internet zag dit er heul niet zo uit !!!!!
Heb ook een jurk die ik totaal niet had verwacht
Vooral heel suf en truttig. Getrouwd, kind en komen nooit de deur uit. En mijn leeftijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
zijn het leuke mensen bij wie je op verjaardag gaat?
dat hoor ik echt van ie-de-reenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ik wel had bij het passen: Ik wist heel erg goed wat ik wou. En toen ik de jurk aan had; die ik 'dacht' dat het zou worden; had ik echt zoiets van: Op internet zag dit er heul niet zo uit !!!!!
Heb ook een jurk die ik totaal niet had verwacht
zuipen dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral heel suf en truttig. Getrouwd, kind en komen nooit de deur uit. En mijn leeftijd.
Oeh, jaaaa!!! Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
dit vind ik trouwens ook echt mooi:
[ afbeelding ]
Bridezillahoofd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Loqi het volgende:
jaaaazo is wit wel tof
(wat een eng hoofd heeft zij)
Ja moet je ook zéker doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh ja, dat zal bij mij ook wel zo lopendaarom gewoon ALLES aanpassen, ook al vind je het op t eerste oog niks
ja, die taille is ook niet echt natuurlijk, maar het gaat om de jurkquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Loqi het volgende:
jaaaazo is wit wel tof
(wat een eng hoofd heeft zij)
Had zus ook, die wou ab-so-luut géén strapless. Ze trouwde in een strapless jurk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoor ik echt van ie-de-reen![]()
ja, champagne, ivoor, off-white... is allemaal witquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Incantrix het volgende:
Cool
Ik heb wel nog een echte trouwjurk aangehad in zo'n winkel, een Maggie Sottero en hij was echt heel mooi, ik was er nog bijna voor gevallen ook.. Alleen uiteindelijk voelde ik me er toch nog net iets te ontplofte taart erin om voor wit te gaan.
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Als ik dan een bruidsmake-up heb en ik vraag 'welke kleur is je jurk? Trouw je in het wit?'
En dat ze dan antwoorden van 'zo, nee, echt niet, no way, wit is niks voor mij!!
....
Mijn jurk is champagnekleurig.'
Voor mij is dat gewoon wit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |