quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef octopussy het volgende: Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren.
Octo, Lucas geeft me savonds/snachts dan een trap zoals een ruiter zn paard een hint geeft om te gaan lopen
quote:
Het echte opvoeden is begonnen

Joh, rustig aan, met de oudste moet ik er ook nog aan beginnen

gewoon doen als je n keer tijd over hebt
quote:
Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
Heey ja

dat doe ik ook: maar ik zeg: Papa slaapt

, thomas slaapt

, hond slaapt, mama wil heul graag slapen

en lucas gaat nu ook slapen toch
quote:
Becky, ik vind dat knap joh

t lukt me nu ook al beter, maar ik heb tijden dat ik op mn tandvlees nog van alles loopt te doen wat zogenaamd moet.... en dan bekaf naar bed... slaat nergens op, maja...
quote:
ja uhm, correctie, vanmorgen moest t perse een blauw lapjes met bolletjes motief zijn, de andere waren niet goed
quote:
Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en
dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat 
).

doe t die van mij nooit joh
quote:
Die webcams zijn toch wel heel erg tof

gewoon op je sinterkerst lijstje zetten, heb ik ook gedaan
quote:

goed gedaan , wie eigenlijk harry of je man
quote:
ik ben toos werkeloos en mn kind wordt pas over een paar jaar opgevoed, tijd zat joh
maar idd draculettetje, soms vraag ik me dat ook af
quote:
hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)
oh ja, t advies klopt, maar soms he, op sommige dagen...

dan is t "pick your battle day"
quote:
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
quote:
briefje op de deur, geld in de vlop, slapen maar, dat kan toch wel in het mooie zuiden
ik hoop dat harry je vanmiddag wat downtime geeft
lucas update:
kijk n omkoopkoekje: