abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103648331
Woah Harry! :D

Zeepaard heeft een zwak lichtje in z'n buikje, het is niet zo'n projector, die kun je idd aan het ledikant vast maken, dat lijkt me dan meer Mex proof. :P

Ik wil 's avonds ook niet slapen, hoe moe ik ook ben, eindelijk even 'me'-time :')
pi_103648345
ooo, goed idee zo'n webcam. En ik zie dat het zeepaard best wel gloeit. Ik weet echt niet of het zeepaard zou werken bij hem, maar ik ga het gewoon proberen,wie weet.
En laten huilen ook maar weer eens proberen,maar hij kan het echt 3 uur volhouden,in slaap vallen van vermoeidheid om het dan weer te doen en op dat moment neem ik hem dus bij me in bed,want ik ben dan ook op van vermoeidheid.
pi_103648453
@Troeta en heel gek een hemd/t-shirt wat jij gedragen hebt, bij hem in bed leggen zodat hij jou geur ruikt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103649461
ik hou t hier niet meer bij :'(

spewey en troeta: die me-time: heul herkenbaar! :Y *O*

nu ff proberen bij te lezen }:|

Shandaly: ms wil Lars nu liever koud eten: vb paprika, komkommer, banaan, brood oid? Lucas heeft soms tussendoor dorst, dus dan drinkt hij wat water of sap en dan kan ie weer een paar happen eten :Y)
en ^O^ voor je cursus-ervaring! klinkt toch goed :Y

labeldoekjes/knuffels: Lucas heeft hier de hydrofieldoek als snifbox... heul handig, ik heb er tientallen en sinds kort heeft ie geen voorkeur meer voor kleur/patroontje, dus altijd goed :Y
alleen jammer dat ie soms een doekje met snot op mij deponeert :N toch ns opvoeden dat menneke O+

Asy: er zit genoeg pit in he? O+ t is en blijft n heul schattig jungske O+ :* *O*

morgen verder :P :Y truste :z
een hele goede nacht voor iedereen gewenst! :Z

[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 27-10-2011 23:09:10 ]
pi_103653071
Asy, herkenbaar gedrag hoor. En ze weten echt precies wat ze willen die kleine opdonders van ons. Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren. Ze kan de liedjes van Dora en Diego al deels meezingen 8)7
Het stomme is dat ik toegeef en even 15 minuten met haar tv ga kijken omdat ze dan meestal zonder problemen weer naar bed gaat en slapen. Doe ik dat niet, dan hebben we denk ik binnen de kortste keren burenruzies...

Nooit gedacht dat mijn kind zo koppig en vasthoudend kon zijn. Zo mag ze in principe alleen in bed of in de autostoel een speentje. Maar tegenwoordig MOET ze de speen ook beneden in. Afleiden en snel de speen verstoppen helpt niet want ze kan HEEL lang doorzeuren om dat ding ("Peen, peen, peen, isse niet peen?, peen bed?, peen maaaaaama, peen, weeeeehhhh").

Het echte opvoeden is begonnen :'(

Oja, wat ik nog wilde vertellen. Soms weigert mevrouw te gaan slapen. Ik moet haar dan echt even overtuigen dat ze wel HEEEL MOE is. Op een gegeven moment gaat ze het wel een beetje geloven en dan legt ze haar hoofd op mijn schouder. Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:12:58 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103658238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
Daar heb ik dus ook last van, ik wilde altijd nog van alles, zoals relaxed tv kijken, eindelijk foto's bestellen of die enorme strijk nou eens wegwerken. Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.

Reilain, altijd fijn om even over je meisje te kletsen!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:32:06 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103658820
Ik denk dat die me-time voor alle mama's wel geldt :Y

Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat :X ).

Die webcams zijn toch wel heel erg tof O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:05 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103661531
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen :X
pi_103662242
Mette nog gefeliciteerd *G* hebben jullie een fijne dag gehad?

asy :* slaapt ie wel een beetje nu?

ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha

pessie ik zag mooie foto en filmpje van nathan, wat vervelend dat hij geen brood meer wil
hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)

mijn mini is na het ziek zijn weer goed opgeknapt nu en heeft gelukkig nog met haar nichtje en neefjes kunnen spelen!
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:36 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103664290
Fijn dat jouw mini weer is opgeknapt draakje! *O*

Harry slaapt, daar was ik ook niet echt bang voor. Alleen had ik ook nog even willen gaan slapen en dat gaat nu niet. Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
pi_103665420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef octopussy het volgende:
Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren.
Octo, Lucas geeft me savonds/snachts dan een trap zoals een ruiter zn paard een hint geeft om te gaan lopen }:| _O-
quote:
Het echte opvoeden is begonnen :'(
Joh, rustig aan, met de oudste moet ik er ook nog aan beginnen :P gewoon doen als je n keer tijd over hebt :s)
quote:
Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
Heey ja :Y dat doe ik ook: maar ik zeg: Papa slaapt }:| , thomas slaapt *; , hond slaapt, mama wil heul graag slapen :X en lucas gaat nu ook slapen toch :? :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 07:12 schreef becky27 het volgende:
Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.
Becky, ik vind dat knap joh ^O^ t lukt me nu ook al beter, maar ik heb tijden dat ik op mn tandvlees nog van alles loopt te doen wat zogenaamd moet.... en dan bekaf naar bed... slaat nergens op, maja...
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:32 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
ja uhm, correctie, vanmorgen moest t perse een blauw lapjes met bolletjes motief zijn, de andere waren niet goed }:|
quote:
Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat :X ).
_O- doe t die van mij nooit joh :X
quote:
Die webcams zijn toch wel heel erg tof O+
gewoon op je sinterkerst lijstje zetten, heb ik ook gedaan *O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen :X
^O^ goed gedaan , wie eigenlijk harry of je man :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha
ik ben toos werkeloos en mn kind wordt pas over een paar jaar opgevoed, tijd zat joh :7
maar idd draculettetje, soms vraag ik me dat ook af _O- :W
quote:
hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)
oh ja, t advies klopt, maar soms he, op sommige dagen... :X :P dan is t "pick your battle day" :P
quote:
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
*O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
briefje op de deur, geld in de vlop, slapen maar, dat kan toch wel in het mooie zuiden :P :*
ik hoop dat harry je vanmiddag wat downtime geeft :Y

lucas update:
kijk n omkoopkoekje:
pi_103665832
Cooki, je post :D _O_

Mijn mevrouwtje heeft goed geslapen vannacht. Ik ben er 1 keer even uitgeweest omdat ze het toch niet zo tof vond om met haar rug tegen het hoofdboard te liggen zonder dekbed en zonder peen, maar dat was snel verholpen. Daarna werd ik pas om 6.45 wakker door het geluid van botsende speelgoedautootjes en verhalen over nijntje in bad enzo. Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe _O-

Ni hao Lucas! :W O+
Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
pi_103665989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[...]
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
Da's een mooie gedachte... Wie weet...
Ik vraag me ook wel eens af of mijn schoonvader op de een of andere manier nog iets meekrijgt van zijn kleinzoon.
pi_103666191
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef octopussy het volgende:
1.Cooki, je post :D _O_
2.Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe _O-
3.Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
:( ga ik quoten terwijl ik n post klaar heb staan... post weg...

ok opnieuw: }:|
1. heb ik de langste post vd dag :@ ? zeg ja *O*
2. die cam _O- kun je daar ook mee shoppen dan? dat je gewoon af en toe ff kijkt via je phone?
3. jij mag lucas reserveren :Y kom ik weer terug in a-b! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hier promotiemateriaal:
ontopic foto van oudste ivm in beeld staan van jongste *;

Asy :W zie je de lappen liggen :P wat n lekkere zooi trouwens weer *O* :s)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:54:34 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103681522
Zooi is het hier ook (inclusief krassende vloer ivm gruis ed door de verbouwing met witte voetstappen door de kamer O+ )

Het was mijn zeun die ik in bed had gedumpt na de zoveelste brulpartij ;)
Mijn man is best lief momenteel ;)

Wat voor een camera hebben jullie ook alweer octo? Voor evt op mijn sinterkerstlijstje O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:07:15 #216
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103682252
Me time... Ohhhh zo herkenbaar... Kan gewoon echt niet opstaan 'savonds! Bijna elke avond is het later dan ik met mezelf had afgesproken!

@ doeken/lappen/geur....
Hier ook veel gedaan toen Oona jong was... Ze is verliefd op haar knuffelpopje... Heb er 9 van ;) Bijna elke dag krijgt ze een schone en ik had regelmatig een paar bij ons in bed liggen voor de geur.. Werkte best aardig! Nu doe ik het nog wel eens als ze een onrustige slaapperiode heeft..

Wat een leuke foto's Cooki!!

@ Webcam..
Staat hier nu op mijn verlanglijstje voor kerst ;)
Al duurt me dat toch nog wel lang... Hmmm.. Misschien toch maar eerder ;)

*O*
Oona gaat zo hard ineens met het lopen!
Net bijna de hele tijd tussen het avondeten en voordat ze naar bed ging bezig met stapjes... van de bank naar ons lopen... Zelfs op de bank probeerde ze los te staan!
Haar record staat nu op een stapje of 8/9
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103683173
onze webcam: Foscam FI8918W
kostwelvuelcentjes, maar wel heeeeel erg leuk!

ter promotie O+ mijn muppet in haar peuterbed

vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:53:11 #218
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103684663
Grom!! Onze babyfoon begeeft het zojuist!

Die webcam's ;) Zit daar ook geluid bij?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103684796
Ja, en ook een terugpraatknop.
*poef* nu is het weg
pi_103686513
Oh, 92 euro, valt me nog wel mee. * Spewey zet 'm ook op lijstje
pi_103686795
Die van ons kostte geen 92 euro hoor. Geloof dat het 50 was.
*poef* nu is het weg
pi_103686900
Oh, ik had wat Octo had doorgegeven even gegoogled :
http://www.foscam.nl/inde(...)ge.tpl&product_id=13

Jouw prijs is nog leuker. :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:39:09 #223
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103687039
Wij zitten nu toch richting babyfoon met camera te denken... Willen hem ook mee naar opa/oma kunnen nemen en das met zo'n webcam weer lastig... (en beide wordt nu wat duur na een al dure babyfoon die het loodje legt)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103687156
Deze hebben wij

Met dank aan Orea voor de tip.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:46:42 #225
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103687408
KJ werkt ie ook goed dan? Is zo goedkoop :D Wij zitten ook te zoeken naar zo'n webcam dus ben benieuwd naar je ervaring ermee :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')