Daar heb ik dus ook last van, ik wilde altijd nog van alles, zoals relaxed tv kijken, eindelijk foto's bestellen of die enorme strijk nou eens wegwerken. Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
Octo, Lucas geeft me savonds/snachts dan een trap zoals een ruiter zn paard een hint geeft om te gaan lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef octopussy het volgende:
Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren.
Joh, rustig aan, met de oudste moet ik er ook nog aan beginnenquote:Het echte opvoeden is begonnen
Heey jaquote:Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
Becky, ik vind dat knap johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:12 schreef becky27 het volgende:
Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.
ja uhm, correctie, vanmorgen moest t perse een blauw lapjes met bolletjes motief zijn, de andere waren niet goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:32 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
quote:Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat).
gewoon op je sinterkerst lijstje zetten, heb ik ook gedaanquote:Die webcams zijn toch wel heel erg tof
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen
ik ben toos werkeloos en mn kind wordt pas over een paar jaar opgevoed, tijd zat johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha
oh ja, t advies klopt, maar soms he, op sommige dagen...quote:hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)
quote:daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
briefje op de deur, geld in de vlop, slapen maar, dat kan toch wel in het mooie zuidenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
Da's een mooie gedachte... Wie weet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[...]
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef octopussy het volgende:
1.Cooki, je post![]()
![]()
2.Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe![]()
3.Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hier promotiemateriaal:
ontopic foto van oudste ivm in beeld staan van jongste![]()
Asyzie je de lappen liggen
wat n lekkere zooi trouwens weer
![]()
![]()
Fijn! Als Yaro echt wakker is en over zijn toeren ga ikmeestal mijn man, er ook direct heen. Maar ik slaap heel licht en hoor veel geluiden. Yaro maakt ook veel geluiden 's nachts en vind het soms moeilijk te bepalen in mijn slaap of hij het zelf redt of dat hij even een aai over zijn bolletje nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
Tuurlijk, als je maar een internet verbinding hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Cooki het volgende:
i like![]()
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord
Dat ja, maar dat kunnen we nu ook met de babyfoon met camera.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
Kijk dat soort reacties besparen me dus een hoop geld die ik dan weer aan iets anders kan uitgeven. Het is dat ik vandaag al los ben gegaan en nu echt niets meer nodig heb, anders......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja precies, maar die heb k nietvond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk
dat doe ik wel en heel veel moeders hier met mij, you included!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken
Jawel, hartstikke goed zelfs. Op fb heb k een foto staan, das s avondsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wildequote:
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:
[..]
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |