Nathan drinkt 's ochtends tussen 6 en 8 bij mij en 's avonds voor het slapengaan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
Troeta, er moet niks he! Als jouw mannetje het nog 'nodig' heeft/lekker vindt dan is het toch goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn geblaat
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.
Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, ja als ze ziek zijn is t extra moeilijk, omdat t zo moeilijk te herkennen is (vind ik) of t standaard gedrag is, of wordt veroorzaakt door het ziekzijn...maar binnen 5 minuten slapen is goed te doen
![]()
En ik zag een dansend wasmannetje Nathan![]()
Pyjamapartiesen nog veul meer... ff denken...
oja: eet/slaapschema's
die typ ik hier niet, die zijn al weer veranderd voordat de inkt droog is![]()
nou ok dan, niet doorvertellen aan t cb he?
sochtends papfles + evt boterham met chocopasta / boterhamworst
9.30 fruit
11.30 2 boterhammen, 1 met choco 1 met smeerkaas + thuis een papfles, op kdv gewone melk
15.00 cracker, koekje, banaan, rozijntjes, wat we tegen komen
17.00/18.00 half potje olvarit als appetizer, en daarna met de pot mee (met wisselend resultaatsoms heel veel, soms heel weinig)
19.00 fles pap en naar bed
zoiets..
edit: ik heb sensitive billendoekjes gekocht: moest ik nog kiezen uit 2 soorten: fragrance free of met aloe/kamille, ik wilde bijna snoetenpoetsers meenemen uit ballorigheid
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |