Waarom..quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef Shawbrook het volgende:
Ik normaal wel van shoegaze/postrock/ambient maar van M83 moet ik echt kotsen.
Ai, dat is wel balen. Maar wat betreft dit:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef Darkestrah het volgende:
Vanavond M83 in Paradiso. We hebben kaartjes, maar gaan niet meer. We verwachten niet dat we later op de avond nog terug kunnen in verband met het weer. Echt kut.
heb je in ieder geval zo goed als je zin gekregen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik krijg kaartjes van mn vriendin voor mijn verjaardag, en die dag speelt Nederland misschien de kwartfinale.Dus ze moeten maar gewoon eerste in de poule worden.
Tuurlijk wel man. Lekker gaan! Weer valt reuze meequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef Darkestrah het volgende:
Vanavond M83 in Paradiso. We hebben kaartjes, maar gaan niet meer. We verwachten niet dat we later op de avond nog terug kunnen in verband met het weer. Echt kut.
Inderdaad, kom op zeg. Zo erg is het ook weer niet gesteld met de NS. En het noodweer is voorspeld rond 20.00, rond 24.00 is dat echt wel weer opgelost als er al problemen ontstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Lekker gaan! Weer valt reuze mee
Thx! Heb er ook 2quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef CoExist het volgende:
2 pre-sale tickets in de pocket!
Check via www.ilovem83.com
quote:M83 - Junk Tour, Live @ Utrecht, Tivoli Vredenburg Ronda, 29/11/2016
01. Reunion
02. Do It, Try It
03. Steve McQueen
04. We Own The Sky
05. Intro
06. Walkway Blues
07. OK Pal
08. Road Blaster
09. Sitting
10. Wait
11. Oblivion
12. Bibi The Dog
13. Go!
14. Midnight City
15. Echoes Of Mine
16. Outro
17. Moon Crystal
18. Couleurs
19. Lower Your Eyelids To Die With The Sun
Ik zie nu jouw filmpjes op YT en ik stond vlak voor jequote:Op woensdag 30 november 2016 13:09 schreef CoExist het volgende:
Strakke show. En tegen het einde een jointje roken met z'n allen. :-)
Het was inderdaad met 19 nummers wat aan de korte kant. Zo miste ik Graveyard Girl wel een beetje. Maar die hebben ze de gehele tour niet gespeeld geloof ik.
[..]
Grappig weer. Hebben we wel eens vaker gehad geloof ik. Bij Brandon Flowers.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw filmpjes op YT en ik stond vlak voor je
Sowieso gewoon net te weinig saturdays = youth voor mij.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:09 schreef CoExist het volgende:
Strakke show. En tegen het einde een jointje roken met z'n allen. :-)
Het was inderdaad met 19 nummers wat aan de korte kant. Zo miste ik Graveyard Girl wel een beetje. Maar die hebben ze de gehele tour niet gespeeld geloof ik.
[..]
Dit is ook geen meedeinmuziek natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:38 schreef richolio het volgende:
Ja was tofHelaas geen My Tears Are Becoming A Sea, maar je kan ook niet alles hebben. Verder wel veel favo's, zoals Lower your Eyelids, dus toffe setlist. Het publiek was op Lowlands wel net iets minder tam naar mijn idee, maar maakt niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |