Zou hij dat ook bij zijn studenten doen, het slaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Walter Lewin net bij DWDDwat een geweldige kerel zeg! Zo zouden eigenlijk alle onderwijzers moeten zijn
![]()
Geen idee, maar je kunt heel veel van zijn colleges online bekijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij dat ook bij zijn studenten doen, het slaan?
Liever niet.quote:
Lielielief ziet het eruit!quote:
Ik moest niet lachen.. Vond het ook niet grappig. Omdat hij bewust gemaakt werd en tegen iemand die het verder ook niet bepaald leuk vond..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
Ik moest op de middelbare school eens naar een luistermevrouw en die vroeg met welk visje uit Finding Nemo ik me het beste kon identificerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik heb destijds altijd een luistermevrouw gehad. Maar weet niet of dat veel verschil uitmaakt
Zolang er maar geluisterd wordt toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik heb destijds altijd een luistermevrouw gehad. Maar weet niet of dat veel verschil uitmaakt
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
Eens. Dat type grofheid als in new kids vind ik niet echt leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.
dat geldt hier ook. ik vind new kids echt vreselijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vat New Kids gewoon niet.. vind het eerder ergerlijk dan grappig. Maar goed, dat kan aan mij liggen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moest op de middelbare school eens naar een luistermevrouw en die vroeg met welk visje uit Finding Nemo ik me het beste kon identificeren![]()
Ik heb daar niet serieus op geantwoord geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
welke dan?![]()
Ik waarschijnlijk Nemo's overstresste, micromanagende vader![]()
Doryquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb daar niet serieus op geantwoord geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |