hehe nou, ik heb het vooral bij gewichtjes gehouden, roeien ging niet echt goed dus maar mee gestopt. Toch een beetje duizelig namelijk. Maar goed, wel lekker wat kunnen doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, dus go for it.
Fixed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Met andere mensen dan je vriendin/vrouw in een kamer slapen
Gaat langzaam over in een dinsdag-,woensdag-,donderdag- en vrijdagdip. Dan is het alweer weekend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Zo, na een bliksembezoekje aan Zwolle weer op mijn plek. Heb echt een hele erge maandagdip vandaag, had er echt geen zin in vanochtend. Zal wel weer over gaan in de loop van de week
Als je getrouwd bent of een vriendin hebt heb je geen date, ONS en scharrel meer nodig.quote:
One Night Standquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat is ONS
@ TAV mijn maandagdippie is er nietGoed begin van je werkweek, 's ochtends vrij
Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud
Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd.
Veel plezier met de kampers!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vanuit de trein
ben voor t eerst gecontroleerd
bijna in Utrecht, campers kijken
Hij komt wel goed uit diverse reviews.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kanIk lees dan even door in de hoop er nog wat praktische informatie over alle mogelijkheden en mogelijke setup bij te krijgen, maar dat geouwehoer daar is voor mij echt niet meer te volgen
Maar ik ben er wel zo goed als uit denk ik, vermoedelijk gaat hij in de bestelling vanavond.
D'rom, en ik wil toch eens een wat toegankelijker backup hebben. En wellicht kan ik hem via onze Samsumg ook nog gebruiken om media af te spelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |