ga ik nu doodquote:Niet verdunnen, inslikken of uit de fles binnengieten. BUITEN BEREIK VAN KINDEREN BEWAREN
Linkje ?quote:
Is toch precies dezelfde OP lulloquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoax is niet eetbaar, dus ook niet definieerbaar als lekker of niet![]()
Umad?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jij bent mad want jij wordt niet lekker genoemd. Badum.. Pssst
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bitch please. Ik zeg zelf dat ik NIET lekker genoemd kan worden.
Gatver wat ben je toch dom![]()
Oh.. wacht.. er stond definieerbaar, je sloeg op tilt.. het geeft niet, je kan er vast niets aan doen!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dude je wordt niet lekker genoemd omdat dat niet kan, ga huilen in een hoekje
Die man zag net hoe zijn auto bijna verpletterd werd door een truck, het ging echter net goed ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die dit wel snapt ?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die man zag net hoe zijn auto bijna verpletterd werd door een truck, het ging echter net goed ?
Shhhhquote:
Neequote:
je wil niet weten hoe ik hier zitquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee
Ik ga weer bier drinken en kijken hoe jullie haten in dit topic
Dan wil je vast ook niet weten hoe ik hier zitquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik hier zitachterover leunend in bureau stoel met de benen op mijn bureau
Ik zit al een uur te lachen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik hier zitachterover leunend in bureau stoel met de benen op mijn bureau
Ik zit al een uur te lachen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waar is hoax, ik ben nog niet klaar met afbranden, was daar geen sc voor btw?
eerst mijn handjes er aan op warmen. dan mag 't shirt weer naar benedenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Bring it
Show me what you got! (nee niet echt laten zien, figuurlijk gesproken... doe dat shirt terug aan!)
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kan je ook nog eens wat anders verzinnen dan die seksueel getinte postst? Het begint me te vervelen
Leg eerst die eens uit. Ontwijkend figuur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die dit wel snapt ?
heb alleen nog maar Bokbier, geen probleem toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
[..]
pak ook ff voor mij. Ik mag dit niet missen
[ afbeelding ]
no G. breng die shit maarquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb alleen nog maar Bokbier, geen probleem toch?
quote:
een ontwijkend figuur is een persoon die dingen ontwijkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Leg eerst die eens uit. Ontwijkend figuur.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een ontwijkend figuur is een persoon die dingen ontwijkt.
Nee ik heb bagger plaatje gemaakt voor dat topicquote:
neequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb een bloedlip, ga ik nu dood?
Nee, niet als ik je ene kusje mag gevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
als we dat doen is dit topic niet interessant meerquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Terug vriendjes worden?
Pwetty Pweaaasssss
idd.. daar gaat mijn reeksquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als we dat doen is dit topic niet interessant meer
Dan is het nu de beurt (hihi beurt) aan utopie om met jou te rellen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als we dat doen is dit topic niet interessant meer
als ik jouw poes mag aaien, mag jij mijn poes aaienquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Op voorwaarde dat ik je kat mag aaien
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Prof_Hoax heeft trouwens niet eens door dat hij hielen likt, hoe sneu
je hebt ook hoge tuinhekken hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Kap nou naargeestig droevig persoon, of moet echt iedereen merken dat je IQ niet hoger komt dan dat van een tuinhek?
Je hebt met geen enkel (standhoudend) argument kunnen aantonen dat ik ben wat jij beweert dat ik ben![]()
En het dan toch vol blijven houden. Redelijk droevig, stompzinnig maar bovenal vrouwelijk.
Kom of met argumenten die stand houden, of hou je mond als er toch niets meer dan stompzinnigheid uit komt.
de mijne ook en mijn vriendin maar afvragen waaromquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:49 schreef utopie het volgende:
mijn wangzakjes doen serieus pijn van al het lachen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt ook hoge tuinhekken hoor
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jongens serieus ik pis in mn broek
Mag ik het droog likken daarna?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jongens serieus ik pis in mn broek
tranen over mn wangen. al een dik uur langquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
de mijne ook en mijn vriendin maar afvragen waarom
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mag ik het droog likken daarna?
mijn lachbui was spontaan over toen ik dit lasquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mag ik het droog likken daarna?
Dit topic brengt me op rare gedachtes namelijk...quote:
Het was maar een grapjequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn lachbui was spontaan over toen ik dit las
je kan niet tegen mijn geniale opmerking van de tuinhekken opquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nou, ik ga slapen, gezien mijn "tegenstandster" geen fatsoenlijke inbreng meer heeft is het niet leuk meer![]()
Tot morgen, en succes in de nachtbagger
Geen probleemquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit topic brengt me op rare gedachtes namelijk...
Mijn excuses daarvoor.
Ik wil geen "moeite" meer doen om erna zo'n kut-ontwijkend-achterlijk antwoord te krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan niet tegen mijn geniale opmerking van de tuinhekken op
Ja utopie, je hebt een pareltje geopend. Dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:54 schreef utopie het volgende:
echt een mod moet niet wagen om dit topic op slot te gooien want deze is goed man
nee je weet dat ik geniaal ben en je er niet tegenop kuntquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik wil geen "moeite" meer doen om erna zo'n kut-ontwijkend-achterlijk antwoord te krijgen
Ik refereer je even naar deze post, waarin jij het voor elkaar krijgt in twee posts, direct na elkaar, jezelf COMPLEET tegen te spreken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee je weet dat ik geniaal ben en je er niet tegenop kunt
hier is het 00:01quote:
utopie is mijn mattie, hij snapt mij wel dit dat allesquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ho. Niet haten op utopie.
Zo'n denigrerende opmerking kan NIET door de beugel!
Inderdaad. utopie snapt dingen wel, in tegenstelling tot jouquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
utopie is mijn mattie, hij snapt mij wel dit dat alles
dat jij mij niet snapt en utopie wel zegt meer over jou dan over mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inderdaad. utopie snapt dingen wel, in tegenstelling tot jou
Ik had het over het feit dat jij niet snapt wat ik zeg. Maar zelfs dat snap je niet...quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat jij mij niet snapt en utopie wel zegt meer over jou dan over mij
daar had jij het over ja, maar ik niet, dus wat nou faal, ik snap tenminste wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat jij niet snapt wat ik zeg. Maar zelfs dat snap je niet...___!
Faaaal!
Boe fucking hoequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar had jij het over ja, maar ik niet, dus wat nou faal, ik snap tenminste wel waar ik het over heb.
wat loop je nou te janken man, net moest ik met alle geweld mijn post uitleggen en dan zou ik het niet snappen? Wat is dezequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boe fucking hoe
Je snapt er niets van.Ik heb het met je te doen.
Uitleggen omdat het nergens op sloegquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat loop je nou te janken man, net moest ik met alle geweld mijn post uitleggen en dan zou ik het niet snappen? Wat is deze
opendquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee het sloeg wel ergens op want jij als enige snapte het niet. Maargoed ga maar lekker slapies doen, de speeltuin opend weer vroeg morgen.
hmm ja ik twijfelde al, ga nu maar huilen in een hoekje omdat je me niet begrijptquote:
Ga nou maar Nederlands lerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm ja ik twijfelde al, ga nu maar huilen in een hoekje omdat je me niet begrijpt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Door een foutje meteen denken dat ik geen Nederlands kan, omg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 06:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je doet wel moeite voor iets wat je geen hol kan schelen
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
HIER is de echte bagger:
Ga ik nu dood? #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |