Het maakt bij mij ook nog uit of je de .com of de .co.uk versie van de website hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
De publisher en de ISBN van het goedkopere boek op BookDepository komen overeen met het duurste boek op Bol.com. En het duurdere boek bij Bookdepository is 10mm minder dik en minder zwaar. Lijkt erop dat de duurdere versie dus een paperback is, waarom is die dan duurder.
Ik zie het. Apart. Nou ja, ik heb die van 15 euro besteld, zie wel wat het wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het maakt bij mij ook nog uit of je de .com of de .co.uk versie van de website hebt.
Bestellingen boven 20 Pond zijn gratis verzendkosten, dus bestel gelijk een ander boek of DVD ofzo mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goeie deal, al kom je met verzenden (4 pond) alsnog op een kleine 20 euro.
had je dan gewoon niet geleverd gekregen, heeft de rechter vorig jaar nog een uitspraak over gedaan ivm verkeerd geprijsde spullen in een webshop..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij had Bol.com een foutje vanochtend.
De uitgebreide Engelse hardcover versie van 659 pagina's was vanochtend 18 euro. Goedkoper dan de Nederlandse paperback van +- 450 pagina's. Nu is hij opeens 30 euro. Had ik hem nou vanochtend maar gekocht. 30 euro vind ik te duur.
Steve Jobs - Walter Isaacson [1/2] - "Walter Isaacson - Steve Jobs.epub.rarquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef TC03 het volgende:
Is er al ergens een ePub-versie te downloaden van de bio?
Hardcover bij Amazon.co.uk kost maar 12,50 Pond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij had Bol.com een foutje vanochtend.
De uitgebreide Engelse hardcover versie van 659 pagina's was vanochtend 18 euro. Goedkoper dan de Nederlandse paperback van +- 450 pagina's. Nu is hij opeens 30 euro. Had ik hem nou vanochtend maar gekocht. 30 euro vind ik te duur.
Ik heb'm al gekocht bij de boekhandel om de hoek. (voor 24,99quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bestellingen boven 20 Pond zijn gratis verzendkosten, dus bestel gelijk een ander boek of DVD ofzo mee.
Voor dat geld had je dus het boek plus nog een DVD of ander boek kunnen hebben bij Amazonquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb'm al gekocht bij de boekhandel om de hoek. (voor 24,99)
Audible ook, en daar zijn luisterboeken goedkoper dan mij Amazonquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Grappige is dat The Book Depository sinds een aantal maanden in handen is van... Amazon
I know, maar goed, ik koop 'm zakelijk, dus aftrekbaar, en wilde hem graag nu al hebben. En het is gratis bezorgen v.a. £25, dus dat scheelt wel weer iets. Bookdepository is vooralsnog de beste deal. Ah well.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor dat geld had je dus het boek plus nog een DVD of ander boek kunnen hebben bij Amazon
Al gekocht bij Bookdepository voor 14,79.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hardcover bij Amazon.co.uk kost maar 12,50 Pond.
Hardcover: 656 pages
Publisher: Little, Brown (24 Oct 2011)
Language English
ISBN-10: 1408703742
ISBN-13: 978-1408703748
Ik zie allemaal verschillende prijzen bij die winkel, wat is dit voor een vaag ietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Al gekocht bij Bookdepository voor 14,79.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond er nog in van heel lang geleden, dat zijn gewoon de best verkopende boekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Toch vreemd trouwens dat je deze zoekresultaten krijgt als je zoekt op iPad gebruikershandleiding
Waar bestel jij ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:18 schreef nietzman het volgende:
Ik zet alvast een SSD en optibay in de bestelling voor als er morgen nieuwe MBPs uitkomen. Toch jammer dat je je kindje meteen uit elkaar moet slopen.
Niet helemaal waar, alleen als het verschil niet te groot is, je kan verwachten dat een boek 15¤ is, maar niet dat je daarvoor ook een 42" Full HD Samsung voor kan kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je dan gewoon niet geleverd gekregen, heeft de rechter vorig jaar nog een uitspraak over gedaan ivm verkeerd geprijsde spullen in een webshop..
Dit is mijn seller op eBay. Koop zo eens in de twee maanden bij hem weer een nieuw kaartje, en elke keer is 'ie weer zo snel als het maar kan. Als het in USA-tijd overdag is heb je 'm in de regel binnen een half uur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Svyatagor het volgende:
Voor de US iTunes MS-klanten: waar halen jullie tegenwoordig je gift cards? Ik las dat eBay wat lastiger is. Ik kom wel verschillende sites tegen die ze aanbieden, maar ze zien er allemaal een beetje sketchy uit..
Dank!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dit is mijn seller op eBay. Koop zo eens in de twee maanden bij hem weer een nieuw kaartje, en elke keer is 'ie weer zo snel als het maar kan. Als het in USA-tijd overdag is heb je 'm in de regel binnen een half uur.
http://myworld.ebay.com/cdubsportscards/?_trksid=p4340.l2559
Ik laad hem 's nachts altijd op en als ik overdag geen batterij meer heb en wel een oplader in de buurt hang ik hem er dan ook gewoon aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het beste om kan gaan met mijn batterij. Vanaf het moment dat hij nog 3u kan opladen? Of gewoon 's ochtends +- 2 a 3u aan het stroom trappen en 's middags niet? Ik heb die linkjes toen gelezen maar echt concreet ben ik er niet uit.
Hoe doen jullie het?
Nou, dat is geen optie want ocdquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik laad hem 's nachts altijd op en als ik overdag geen batterij meer heb en wel een oplader in de buurt hang ik hem er dan ook gewoon aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |