Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
Booooh. Rugpijn. Maar wel 6 toetsen gedaan ende gehaald
Evenveel. Ik doe bij de fysio enkel oefeningen. Dat gaat goed op het moment dat ik ze doe, daarna (paar uur erna) heb ik weer last.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed gedaan
Heb je minder pijn dan gister of juist meer na de behandeling van de fysio?
Gefeliciteerd met je toetsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
Booooh. Rugpijn. Maar wel 6 toetsen gedaan ende gehaald
Chico is best nog fit voor een 13 jarigequote:
Wat een leuke foto van de meisjes en Sonicquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja natuurlijk moet het naar het adres op de website silly![]()
NIET die in Amsterdam though!
Kiek, Sonic had visite zaterdag:
[ afbeelding ]
Nou de oudere katten hebben de kleintjes geaccepteerd, maar het is niet zo dat ze bij elkaar liggen of zo en als de kleintjes het te bont maken krijgen ze wel een blaas of een tikje maar verder vinden ze het prima gelukkig .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Zijn de oude en de nieuwe katten al aan elkaar gewend of leeft dat gewoon langs elkaar heen eigenlijk?
Ja dat zou voor mij wel wat zijn dan jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Mijn camera heeft een intern geheugel van 2 gb, das zo handig
Op wie?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal maar niks zeggen, dan heb je zo de hysterische meute weer paraat zeker
We hebben een leuke actie he rond het stemmenquote:
Tweakers bij nieuws, omdat goed en compleet in hun vakgebied.quote:
Oh die drie koppies (4 natuurlijk) Wat eenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja natuurlijk moet het naar het adres op de website silly![]()
NIET die in Amsterdam though!
Kiek, Sonic had visite zaterdag:
[ afbeelding ]
Ja ik heb er al zin in om vanavond zn nieuwe in te richten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh die drie koppies (4 natuurlijk) Wat eenfoto!
En Sonic boft maar, mat zijn paleizen.
Zie CPR, daar vragen we juist om voorbeelden van mensen die geen bevestigingsmail krijgen, want dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:
ik krijg geen bevestiging van mn stem
Bijna was ik erin getrapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
It is another oplichter on marktplaats (apple)![]()
Godverdomme, gaat m'n Iphone![]()
Tja, z'n gangetje. Beetje druk, ik ben appelgelei met munt en citroenverbena aan het maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb er al zin in om vanavond zn nieuwe in te richten!
Hoe gaat het daaro?
Ja, ik vind het ook leuk, kwam precies op het goede moment, focussen op de dingen die je nog wel kunt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd naar je etiketten Stregaen ook naar al die jams eigenlijk
![]()
Heb je eigenlijk al wat gehoord over je onderzoek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
wtf?Vorige week zei je toch dat je geen iPhone wilde?
Ja fijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook leuk, kwam precies op het goede moment, focussen op de dingen die je nog wel kunt.(Ik leer het nog weleens.!)
Ik ook niet, maar de Mo des te meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
wtf?Vorige week zei je toch dat je geen iPhone wilde?
Ik las "Ik ben appelgeil"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, z'n gangetje. Beetje druk, ik ben appelgelei
Hmmm, zo leuk is die buurman ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, zo leuk is die buurman ook weer niet.
Middagdutje dan maar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik had me echt heilig voorgenomen wat te minderen met al die sociale dingen elke avond, maar het lukt maar niet. Vanavond twee vriendinnen moeten combineren, morgen fotoshoot van de hondjes, wss dit weekend ook nog een dag, als het niet zondag is komen zondag de oude baasjes van Kees weer, en vrijdag heb ik ook al wat afgesproken. Afgelopen week en weekend waren ook al meer dan volgepropt.
Maar het is wel gezellig.
Slapen is overrated
quote:
Wat is CPR, want ik krijg ook geen bevestigingsmailquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie CPR, daar vragen we juist om voorbeelden van mensen die geen bevestigingsmail krijgen, want dat zijn er nogal wat
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al wat gehoord over je onderzoek?
^^quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
Wat is CPR, want ik krijg ook geen bevestigingsmail
Dus maar weer afwachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Ik heb een bloedonderzoek gehad waar niks is uitgekomen en twee weken geleden ben ik getest op lactose intolerantie. Dat is het ook niet.
Eind november mag ik terug naar de MDL-arts
Dan ben ik eens benieuwd wat het dan wel is .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Ik heb een bloedonderzoek gehad waar niks is uitgekomen en twee weken geleden ben ik getest op lactose intolerantie. Dat is het ook niet.
Eind november mag ik terug naar de MDL-arts
Het is wel een mooi beestje Rhanaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dat las ik dus ook
Rhana en de valeriaan-muisEn Oognip die mishandeld wordt
![]()
Ik ben ook benieuwd, maar ik weet steeds beter erge misselijkheid te voorkomen. Ik weet nu beter wanneer ik moet stoppen met eten (omdat ik anders erg misselijk wordt). Het probleem is alleen dat ik dan nog niet veel gegeten heb, maar wel moet stoppen. Met als gevolg dat ik na een uur weer honger heb en chips pakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben ik eens benieuwd wat het dan wel is .
[..]
Het is wel een mooi beestje Rhana
Uhuhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben ik eens benieuwd wat het dan wel is .
[..]
Het is wel een mooi beestje Rhana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |