Hey, ik ben niet doofquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
O VIND JE DAT IK UIT MIJN MOND STINK!
Ze was prikkelbaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Muisje![]()
Ken je die mop van dat meisje met de gevonden egel zonder hok?
VAIR IS HEDGEHOGquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen vond ze een hok![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Binnen, in zn andere hok, nu heeft ie drie paleizen
Sonic, Sultan van Weetikhet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]Het is net de sultan van weetikhet.
Anders hoor je me niet daar in Maastrichtquote:
Kan je me even het adres DM'en? Ik heb alleen je casa-adres. Ik neem aan dat ie niet gewoon naar het adres moet op de website, tenminste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar kantoor als we enigszins kans willen maken dat ie aankomt
Ahhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja natuurlijk moet het naar het adres op de website silly![]()
NIET die in Amsterdam though!
Kiek, Sonic had visite zaterdag:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met de toetsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
Booooh. Rugpijn. Maar wel 6 toetsen gedaan ende gehaald
Thnx. Donderdag de andere 5 maar eens doen.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
Booooh. Rugpijn. Maar wel 6 toetsen gedaan ende gehaald
Oei, je kunt hem nog cancelen toch? Heb ik ook wel eens gedaan toen iets niet goed was gegaan. (lees medewerker die me een wildfire S wilde aansmeren als een Desire S)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:33 schreef Oognip het volgende:
Gister heb ik een nieuw abonnement bij t-mobile aangevraagd MET nummerbehoud. Net gebeld of het wel goed is gegaan met nummerbehoud, zien ze geen nummerbehoudaanvraag in het systeem staan
Ik heb gebeld met t-mobile en die zeggen dat ze het nu niet terug kunnen vinden en dat ik terug moet bellen als ik m'n telefoon heb gekregen. Dan zou het wel zichtbaar moeten zijn in het systeem of ik moet dan alsnog nummerbehoud aanvragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Netjes
[..]
Oei, je kunt hem nog cancelen toch? Heb ik ook wel eens gedaan toen iets niet goed was gegaan. (lees medewerker die me een wildfire S wilde aansmeren als een Desire S)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |