Zo klinkt het niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat!![]()
![]()
![]()
Broodje roerei en yoghurt met havermout was ook lekker hoor
Gewone melatonine doet me weinig. Van de forte nam ik er de eerste week 2 en daarna een.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Melatonine heb ik geprobeerd geen effect. En met oordopjes ben ik bang ean niet meer te horen
Ik vond het wel heerlijk, maar dan moet je natuurlijk niet met Mac-voer aan komen zettenquote:
Ja, leuk is dat; hij vindt zichzelf best wel een gaaf kereltje eigenlijk en is daar verder ook niet bescheiden overquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
He bah weer koorts
Hopelijk weten jullie inderdaad morgen wat meer.
Wel goed dat meneer zichzelf nogal geweldig vindt
Morgen bellen ze even.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat Fritz zichzelf weer happy ende geweldig voelt, maar ik vind het raar dat ie steeds koorts heeft.
Wanneer krijg je de uitslag?
Ga je nog een lekker Mekkie halen. Toe maar, je hebt het verdiend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk, maar dan moet je natuurlijk niet met Mac-voer aan komen zetten
Nee, tuurlijk niet!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Flurry stroopwafel![]()
Vorige week nog gehad; samen met Zusje hadden we net besloten het te houden bij een cheeseburger, Chickenwrap en een flesje sap....en GEEN flurry.
Krijgen we de kassabon; 2e flurry gratis bij een cheeseburger.
Nou ja...zo'n aanbieding kun je niet laten lopen he?
Wit! Zwart heeft iedereen alquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
Welke is mooier; wit of zwart?
[ afbeelding ]
Wat een giller hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat Droger-topic gaat helemaal los nu![]()
Wit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Slightly gay, erg schattig en een píetsie wazigquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tadaaaaa. Is dit niet heeeel erg gay, maar zó schattig?!
[ link | afbeelding ]
Tis een fillumpjuhhhhquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Slightly gay, erg schattig en een píetsie wazig
Zwartquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lekker simultaan gelebberquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wit! Zwart heeft iedereen al
Tadaaaaa. Is dit niet heeeel erg gay, maar zó schattig?!
(spiesjaal voor Grees: het is een fillumpjuh, dus je moe wel ff klikkuh)
[ link | afbeelding ]
Ach Morriequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
(Mijn DTH AdoptieMorrie is dood)
Awwquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
(Mijn DTH AdoptieMorrie is dood)
Stalkerts zijn het!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Bamba het volgende:
Waarom krijg ik een dm over 1 of andere verkiezing?
Nou!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stalkerts zijn het!Ik zou iemand van PR aanspreken!
Lekker he???quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
I'm back*burp*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Met cocosshake uiteraard.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net een kadootje: Satsu had een herfstblaadje de trap opgesleept.
quote:
Absoluut.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:33 schreef Bamba het volgende:
[..]. Een veel leuker cadeautje dan een muis of vogel
quote:R. had van mij een glow in the dark bijl gekregen voor Halloween, hij noemde het alleen iets anders: een klote bijl.
Same! Kokos heb ik nog niet gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naast de Mc chicken heb ik vanaf nu een nieuwe favo burger.![]()
En de cocosshake vond ik eerst wat te kunstmatig zoet, maar het is verbazend hoe snel je daaraan went en dan is hij njam.
Bij ons is het gelukkig een tijd geleden! Gizmo gaat sowieso de laatste tijd niet ver van huis, hij is altijd weer snel terugquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut.Al krijg ik die ook regelmatig.
Watje.quote:
Du-uh! Omdat zwart gewoon mooier isquote:
Awwquote:Tadaaaaa. Is dit niet heeeel erg gay, maar zó schattig?!
(spiesjaal voor Grees: het is een fillumpjuh, dus je moe wel ff klikkuh)
[ link | afbeelding ]
Die van mij komen de tuin niet uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij ons is het gelukkig een tijd geleden! Gizmo gaat sowieso de laatste tijd niet ver van huis, hij is altijd weer snel terug.
Oh klopt, jij hebt een afgeschermde tuin he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij komen de tuin niet uit.![]()
Maar kikkers, muizen, vogels en ratten ook niet meer.
En dan vergeet ik nog de takken, spinnen en libelles.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh klopt, jij hebt een afgeschermde tuin he?
Wat een jagers
Superquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat goed met de Toetjes.De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen.
Dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Bamba het volgende:
Elies, beterschap met Fritz! En wat een gelebber op dat filmpje. Je zou ze haast een privé-kamer geven met z'n 2-en
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |