Het begin is erquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef MissBliss het volgende:
Voor de geïnteresseerden
Ik heb Re vandaag gebracht en gehaald naar het zkh en ik heb ook nog geparkeerd!
Er waren wel 2 vakken vrij, dus ik kon er mooi inrijden en dan achteruit op mn plek maar nóg staat ie best wel een eindje van de stoepAh, well
Lawaaicadeautjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
druk en gek en vooral de lawaaicadeautjes waren een succes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het begin is er
Ik zou een trekhaak laten installeren; kan je van achteren tenminste lekker bumpen
Dikkevoor je
Ja!quote:
Ze kunnen er nog langs!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Goezzo Bliss![]()
![]()
Zolang ie niet midden op de weg staat is er niets aan de hand
Dan heb je meteen het ergste al gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]Goed idee
[..]
Ja!
En het rijden ging ook wel oke. Gisteren proefgereden met mn moeder maar toen was half Amsterdam afgezet vanwege rellen en moest ik dus allemaal toeren uithalen (over trambanen rijden, smalste straatjes van Amsterdam in enzo) en dat was ietwat stressvolMaar nu ging het wel
En daar gaat het omquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan heb je meteen het ergste al gehad
Ja, zal Re zelf wel melden daar (en ja tevreden)quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Waren jullie trouwens een beetje tevreden met de uitkomst van het gesprek Bliss?
Of volgt update straks op de daarvoor aangewezen plek?
Het schijntquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed gedaan MB, het went vanzelfhoop ik dan toch, ook voor mezelf
![]()
Doet ie goed idd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben benieuwd naar het verslag idd.
Ondanks alles kan Re wel heel leuk schrijven
Greys negeert mij al wekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Tombo, Greys zit ons gewoon keihard te negeren in het Beetle-topic
Aaawquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef ElisaB het volgende:
Phoeb en Bobje zijn weer thuis. Dat was gezellig
Yupsquote:
Voorste luchtweginfectie met heuse koorts. MammaElisaB en ik wilden het er niet op gokken (ze is zo klein), dus zaterdagmiddag maar even gegaan. Twee prikjes later liep ze al weer lekker rond te stappen. Dus het leed was snel geleden.quote:
Nietes nietes nietesquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Tombo, Greys zit ons gewoon keihard te negeren in het Beetle-topic
Had je de spiegel aan de stoepkant nog naar beneden op de stoep gericht?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef MissBliss het volgende:
Voor de geïnteresseerden
Ik heb Re vandaag gebracht en gehaald naar het zkh en ik heb ook nog geparkeerd!
Er waren wel 2 vakken vrij, dus ik kon er mooi inrijden en dan achteruit op mn plek maar nóg staat ie best wel een eindje van de stoepAh, well
Ja, altijd weer sneu. Maar gelukkig knappen ze altijd haske snel weer opquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, arme Fieps![]()
Gelukkig logeerde ze op een goed adres
Neequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je de spiegel aan de stoepkant nog naar beneden op de stoep gericht?
Maar you go girl![]()
Ja da's lekker, kan je gluren hoe ver je nog van de rand zit en hem haske strak er in zettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Want ik dacht: dit is alleen achteruit rijden, dat moet wel lukken![]()
Volgende keer zal ik dat zeker doen!
Goed bezig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha Catteke![]()
Ik lag dankzij jullie al om 23.10 onder het dekbed
En vanochtend pas half 11 weer wakkerquote:
Beter!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vanochtend pas half 11 weer wakker
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Handige planning daar bij jullie![]()
Ik kan daar heel slecht tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |