ff geduld. Gast, ik wil mijn tijd opofferen om jou te helpen. Graag of niet hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef kree het volgende:
Ja effe geduld hè
Moest nog even wat eten
(en een shitload aan posts weer weglezen)
Zo eentje met een gat en tieten geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan moeten we toch eerst weten met wat voor soort vrouw hij te maken heeft voor dat je er een mogelijk idee op los laat?
Foto's krijg je met briljante hossel skills.quote:
Akita Inuquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen kat?
Wat voor hond trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te doen zelfsquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, wil anoniem blijven. Maar ik ben best te doen hoor
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Akita InuEcht je hebt een hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus misschien wel mijn beste versier tip ooit: neem een hond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
[..]
Akita InuWat super cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Ik heb liever dat je met mij knuffelt inplaats van mijn hond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt je hebt een hond?
Serieus misschien wel mijn beste versier tip ooit: neem een hond
We konden kiezen uit, voor de lol, voor er bij, of laatste hoop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zo eentje met een gat en tieten geloof ik.
zozoquote:
Via de hond krijg je het meisjequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb liever dat je met mij knuffelt inplaats van mijn hond.
Slim en hardwerkend toch ook?quote:
Hoe krijg je hem langs de uitsmijters?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Via de hond krijg je het meisje
Nee het is een goede manier om contact te maken
(nou niet serieus een hond gaan nemen om te versieren als je een hekel hebt aan die beesten of allergisch bent of zo)
Vrouwen komen snel op een hond af en maken dan een praatje
Ik iig wel, duik op elke hond die ik zie (laat staan als er een leuke baas aan vast zit)
[..]
Akita InuLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al goedgekeurd.
Een hond doet niets. Opening doet ook niets.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(nou niet serieus een hond gaan nemen om te versieren als je een hekel hebt aan die beesten of allergisch bent of zo)
Ik iig wel, duik op elke hond die ik zie (laat staan als er een leuke baas aan vast zit)
Wij hadden vroeger een Collie, die zijn ook wel tof.quote:
Ik wil al járen een hond, de rest van het gezin hier ook, alleen moeders is tegen. Dus, geen hond tot dusver. Maar als ik straks op mezelf zit kon daar wel eens behoorlijk snel verandering in komenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |