abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103493715
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ken een kerel die naast zijn fulltime baan nog eens fulltime bezig is met fotografie (betaald) en bij een lokale radio vrijwilligers werk doet. Hoezo het kan niet?

On-topic:
Een dealbreaker voor mij is kinderen of een kinderwens. Keiharde dealbreaker. Ook als ik al in een relatie zit.
Een kinderwens niet, die heb ik zelf ook wel. Als ze al kinderen heeft is het wel een reden om héél rustig aan te doen, maar een echte dealbreaker niet per definitie. Ligt er ook aan hoe de verstandhouding tussen de persoon in kwestie en de vader van die kinders is. Heb geen behoefte aan een hoop ellende daaromtrent :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103493880
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik wil altijd zo'n vrouw zijn
Krachtig, mooi, altijd verzorgd, goed in grenzen aan geven, slim, ambitieus etc
Maar ik ben het gewoon niet :')

Kinderen wil ik ook niet, daarom vind ik het echt niet acceptabel om huisvrouw te worden maar diep van binnen ben ik echt ergens in de jaren 50 blijven hangen :')
Stiekem vind ik dat een vrouw ondersteunend is en dat het haar taak is om een warm nest te creëren en zo
Ik weet het... Als ik het mezelf hoor zeggen (ik zeg het dus ook nooit hardop haha typen is wat anders natuurlijk :P ) moet ik ook bijna :r maar ik vind het stiekem wel
:')

Nou ja echt tijd voor boodschappen nu! :*
Je bent het niet maar je kan het alsnog wel worden als je echt wil (maar dat wil je dus niet echt :P). Genoeg mensen die dat allemaal niet zijn maar toch succes hebben.

ben naar mijn werk gegaan vanochtend totdat ik flauw viel en ik naar huis werd gestuurd. Ben net naar dedokter geweest en heb griep + keelonsteking. Ik vind ziek zijn zo'n tijdverspilling, ellende. Laatste keer dat ik zo ziek was is ook in groep 7 geweest ofzo gelukkig.
pi_103494036
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef mrk.n het volgende:
ben naar mijn werk gegaan vanochtend totdat ik flauw viel en ik naar huis werd gestuurd. Ben net naar dedokter geweest en heb griep + keelonsteking. Ik vind ziek zijn zo'n tijdverspilling, ellende. Laatste keer dat ik zo ziek was is ook in groep 7 geweest ofzo gelukkig.
Ff een tip... NIEMAND is er blij mee wanneer je doodziek op je werk aan komt zetten. Ze zien je niet als een doorzetter wanneer je zoiets doet, maar als een eikel omdat je de kans aanzienlijk vergroot dat andere mensen ook ziek worden. Meldt je gewoon ziek in vervolg!
pi_103494076
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ken een kerel die naast zijn fulltime baan nog eens fulltime bezig is met fotografie (betaald) en bij een lokale radio vrijwilligers werk doet. Hoezo het kan niet?

On-topic:
Een dealbreaker voor mij is kinderen of een kinderwens. Keiharde dealbreaker. Ook als ik al in een relatie zit.
Voor de 2e keer, ik had het over autisme+.
Autisme + meer problemen. Het is niet alleen maar een labeltje waar ik last van heb, ik heb een hele geschiedenis waar ik eerst mee moet zien te dealen NAAST het autisme en NAAST de andere psychische issues die van invloed zijn op mijn vermogen een dagindeling te creëren.
Snap niet hoe ik dit nog duidelijker kan brengen behalve dan in baby-taal :N
pi_103494120
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor de 2e keer, ik had het over autisme+.
Autisme + meer problemen. Het is niet alleen maar een labeltje waar ik last van heb, ik heb een hele geschiedenis waar ik eerst mee moet zien te dealen NAAST het autisme en NAAST de andere psychische issues die van invloed zijn op mijn vermogen een dagindeling te creëren.
Snap niet hoe ik dit nog duidelijker kan brengen behalve dan in baby-taal :N
Hou het lekker in het autisme topic, als het niet dating gerelateerd is dan. Lang niet iedereen kent de hele achtergrond en leest alle posts.
pi_103494149
Als ik het goed heb; heeft de starter van deze reeks een topic geopend over of die samen moet gaan wonen met zijn vriendin of niet :). Er zijn dus toch wel stappen gemaakt in de tussentijd.
pi_103494182
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hou het lekker in het autisme topic, als het niet dating gerelateerd is dan. Lang niet iedereen kent de hele achtergrond en leest alle posts.
Hallo, JIJ had het over autisme, ik reageerde alleen maar op Myra over partner keuze en fulltime/parttime werk

Maar om het zelf maar gelijk ontopic te brijen, zelf heb ik er geen probleem mee als mijn partner ook in de wajong zou zitten, afhankelijk of het überhaubt wel mogelijk is met die persoon een relatie te hebben dan

@ mrk. Das klote voor je. Ik ben aan 't eind van m'n vakantie ziekerig geworden. Flauw gevoel de hele tijd, soms misselijk, diarree, keelpijn en verkouden. Alleen de spierpijn ontbreekt. Gaat nu alweer beter, morgen weer hardlopen als 't mee zit ;)
Voordeel is wel dat ik nu ben gestopt met roken (nog steeds) *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door magnetronkoffie op 24-10-2011 13:23:31 ]
pi_103494503
Maakt 't voor jullie uit of jullie partner rookt of niet? Roken jullie zelf?
pi_103494556
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hallo, JIJ had het over autisme, ik reageerde alleen maar op Myra over partner keuze en fulltime/parttime werk

Maar om het zelf maar gelijk ontopic te brijen, zelf heb ik er geen probleem mee als mijn partner ook in de wajong zou zitten, afhankelijk of het überhaubt wel mogelijk is met die persoon een relatie te hebben dan

@ mrk. Das klote voor je. Ik ben aan 't eind van m'n vakantie ziekerig geworden. Flauw gevoel de hele tijd, soms misselijk, diarree, keelpijn en verkouden. Alleen de spierpijn ontbreekt. Gaat nu alweer beter, morgen weer hardlopen als 't mee zit ;)
Voordeel is wel dat ik nu ben gestopt met roken (nog steeds) *O*
Dus je gaat in je verdere leven nooit meer werken?

Inderdaad klote. Niks voor mij. Ik ken ook van die mensen die hebben altijd wat, moet je toch ook niet willen :N
pi_103494558
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen dealbreaker; maar heb zelf ervaren dat ze lekkerder zoent wanneer ze niet heeft gerookt :). Liever niet dus.
pi_103494603
Roken is niet direct een afknapper maar wel minpunten waard. Andere goede eigenschappen kunnen dat compenseren. Zo zal ik ook niet perfect zijn, daar zal die ander het ook maar mee moeten doen.

Ben dan weer wel iemand die vervolgens in staat is om te gaan liggen zeuren dat ze moet stoppen, mezelf kennende :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103494732
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als een niet-roker vind ik het smerig wanneer mijn partner wel rookt.
pi_103494746
Hebben jullie 2 zelf ooit gerookt?

Trouwens, tot nu toe waren al mijn vriendinnetjes rokers. In de meeste gevallen rookte ik zelf weer niet maar ik stoorde me er niet echt veel aan aangezien ik toen al ex-roker was
pi_103494798
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Trouwens, tot nu toe waren al mijn vriendinnetjes rokers. In de meeste gevallen rookte ik zelf weer niet maar ik stoorde me er niet echt veel aan aangezien ik toen al ex-roker was
Al een tijd geen sigaret meer opgestoken; maar vind het altijd wel lekker hoor. Ik vind het ook absoluut geen probleem wanneer zij op feestjes ofzo rookt. Vast roken is een stuk erger.
pi_103494889
Ik rook en vind het geen probleem als zij dat ook doet.
pi_103494912
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Axel1988 het volgende:
Als ik het goed heb; heeft de starter van deze reeks een topic geopend over of die samen moet gaan wonen met zijn vriendin of niet :). Er zijn dus toch wel stappen gemaakt in de tussentijd.
Toch niet die kerel die er niet over durfde te praten? (en ook niet durfde te zeggen dat ie niet in een bepaalde attractie wou of zo?)
Ik weet niet hoeveel stappen je dan echt gemaakt hebt.....

Klinkt meer alsof ie een vriendin in zijn schoot geworpen heeft gekregen en er niet mee om kan gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103494948
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dus je gaat in je verdere leven nooit meer werken?

Inderdaad klote. Niks voor mij. Ik ken ook van die mensen die hebben altijd wat, moet je toch ook niet willen :N
Beterschap
Ik ben net weer een beetje beter, ook een goede dag of 4 ziek geweest
Onder de wol met de laptop en een kop thee :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103494976
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

Klinkt meer alsof ie een vriendin in zijn schoot geworpen heeft gekregen en er niet mee om kan gaan
Had ik ook met m'n eerste vriendin. Ging toen ook ineens heel hard!
pi_103495019
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Toch niet die kerel die er niet over durfde te praten? (en ook niet durfde te zeggen dat ie niet in een bepaalde attractie wou of zo?)
Ik weet niet hoeveel stappen je dan echt gemaakt hebt.....

Ik heb werkelijk geen idee; ik heb nooit meer iets van hem gezien in dit topic. Ik zag het andere topic toevallig net. Maar als jij het zegt dan geloof ik je :P.
pi_103495157
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

De verleiding is altijd wel groot geweest tijdens het uitgaan,school en bij ons thuis. Maar ik heb nooit de behoefte gehad of toegegeven aan de verslaving roken.

Sterker nog ik vind het nu echt smerig.
pi_103495319
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee; ik heb nooit meer iets van hem gezien in dit topic. Ik zag het andere topic toevallig net. Maar als jij het zegt dan geloof ik je :P.
Ja hoe heet ie dan op fok :P
Anders komen we ook niet veel verder ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103495431
Terug naar de originele OP:

quote:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.

Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.

Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Arolsen :)
pi_103495453
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:
Terug naar de originele OP:

[..]

Arolsen :)
Owja dat is dezelfde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103495468
Ben een keiharde roker. Vind het bijna een pluspunt als ze ook rookt, maar geen minpunt als ze het niet doet.

Zou ik stoppen voor haar? Dan moet ze wel heel bijzonder zijn.
pi_103495542
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Vind het bijna een pluspunt als ze ook rookt, maar geen minpunt als ze het niet doet.
Waarom zou het een pluspunt zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')