kapsalonquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kapsalon op
stiekem nog steeds honger
Dat neem je ook niet even perongeluk meequote:
JA MAAR ZE WERDT GEDWONGEN DOOR HAAR LOFFERBOIquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Travel. het volgende:
Wat is ze toch zielig, misschien volgende keer geen drugs smokkelen ?
eigen gebruik hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat neem je ook niet even perongeluk mee
vrijdag en zaterdag nog laten bezorgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja net ff naar mijn turk gegaan
Je bent 13quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ga ik naar deze filmIMAX 3D jeweetzelluf
En dan niet kuifje noemen maar tininquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ga ik naar deze filmIMAX 3D jeweetzelluf
hoeveel weeg je ondertussenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja net ff naar mijn turk gegaan
Ik was op just-eat... de meeste zaken bezorgen pas boven 10 euro, en de dönerzaak bezorgde nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag nog laten bezorgen
walgelijke reclame, die won nog de gouden loeki ookquote:
vervelend voor jequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was op just-eat... de meeste zaken bezorgen pas boven 10 euro, en de dönerzaak bezorgde niet
Vond hem wel goed toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
walgelijke reclame, die won nog de gouden loeki ook
krijg je ze niet stilquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef missU het volgende:
Zelfs mn cavia's vinden de reclames irritant!!
sowieso reclamesquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso supermarktreclames die niet van de AH zijn
Nee, die josti van de AH reclames danquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zo leuk dat al die supermarkten met eigen typetjes komen sinds het succes van AHquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
met maar 1 manier... Ze wat lekkers gevenquote:
Er is... nog een manier...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef missU het volgende:
[..]
met maar 1 manier... Ze wat lekkers gevenpiepen gaat blijbaar lastig als je mond vol zit
Die is baas juistquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, die josti van de AH reclames danMet z'n domme muziek over groente.
Ja echt hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo leuk dat al die supermarkten met eigen typetjes komen sinds het succes van AH
Neejoh! Dat is echt best een goede burger.quote:
veels te laat doos!quote:
Neh, dan vind ik een zelfgemaakte 3 laags burger met alles dr op en dr aan lekkerderquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quarter Pounder en McKroket > de rest
ik ben tukjes doen, ADE heeft al me energie opgevrotenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De japanse lachende moordenaar... klinkt goed.
wie is in?
ik ken het probleemquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben tukjes doen, ADE heeft al me energie opgevroten
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De japanse lachende moordenaar... klinkt goed.
wie is in?
de dampen welquote:
Die heeft duidelijk nooit Mythbusters gekeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef donald_dick het volgende:
alsof 1 liter brandstof zo ontspringt
Tis niet Amerika hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef Razor21 het volgende:
Moet hij niet zeggen jullie houden mij alleen maar aan omdat ik zwart ben.
laterrrr pasquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer wordt hij boos op de cameraman?
Pas als alles er al op staatquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer wordt hij boos op de cameraman?
because he's blackquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef WcPot het volgende:
Waarom onder titelen ze die man hij is toch goed te verstaan.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
terugfilmen, misschien houdt hij dan wel op
Tja, en daar hebben ze misschien ook wel een bekeuring voor gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
tyfuslijers die agenten, echt fuck op.. alsof zij vroeger niet aan een brommertje hebben gesleuteld.
het stomme is dat dat jong er niet eens aan heeft gesleuteldquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
tyfuslijers die agenten, echt fuck op.. alsof zij vroeger niet aan een brommertje hebben gesleuteld.
Zij doen ook gewoon hun werk. Dan moet je de politiek ingaan en de wet veranderenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
zegt iequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het stomme is dat dat jong er niet eens aan heeft gesleuteld
het ziet er niet naar uit dat hij dat kan, maar wel de centjes ervor heeft om het te laten doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het stomme is dat dat jong er niet eens aan heeft gesleuteld
Als ik het goed begrijp worden die scootertjes met dat knopje gemaakt ofzo? Of snap ik het verkeerd?quote:
die moeder had waarschijnlijk een veel dikkere kopquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Het is toch in Haarlem?
Misschien is dit die moeder wel :
http://www.laus.nl/html/mr_m__koudstaal.html
Ze kwam in elk geval koud over...
Zo slim is die kakker nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef gers het volgende:
vroegah deed je toch gewoon je begrenzer verbergen
niet betersteweten. gas op de toeterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef gers het volgende:
door die neger van netquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het ziet er niet naar uit dat hij dat kan, maar wel de centjes ervor heeft om het te laten doen
zei is niet zo dik, de moeder van toenet was een dikke padquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Het is toch in Haarlem?
Misschien is dit die moeder wel :
http://www.laus.nl/html/mr_m__koudstaal.html
Ze kwam in elk geval koud over...
die is er te lui voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
door die neger van net
Lijkt me erg sterk, aangezien dat niet toegestaan isquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp worden die scootertjes met dat knopje gemaakt ofzo? Of snap ik het verkeerd?
Je hebt toch ook van die seindingen? 3x snel rem inknijpen is activeren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef gers het volgende:
je bedoeld zebraquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zei is niet zo dik, de moeder van toenet was een dikke pad
Geenstijl zit vol met dat soort kansloze typesquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef kalinhos het volgende:
Wat een blaag zeg. bij zo iemand hoop je dat dit fragment op Dumpert komt en dat zijn geblurde face wordt ge-unblurd. Urby Emanuelson reageerde hoe je moet reageren
Mwah, dat "knopje" zit bij sommige scooters er standaard in, mijn moeder heeft het zelfs..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het ziet er niet naar uit dat hij dat kan, maar wel de centjes ervor heeft om het te laten doen
precies zoiets komen ze nooit achterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die seindingen? 3x snel rem inknijpen is activeren.
dat knopje, dat mag niet, het is of een scooter(45) of een bromfiets(25). dus niet switchbaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef missU het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk, aangezien dat niet toegestaan is
Binnenkort ook op een pasjequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De vorige 2 delen waren veel beter man
Voor 450 euro heb ik een fantastisch unblur programma te koop!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef kalinhos het volgende:
Wat een blaag zeg. bij zo iemand hoop je dat dit fragment op Dumpert komt en dat zijn geblurde face wordt ge-unblurd. Urby Emanuelson reageerde hoe je moet reageren
dat is dus domquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, dat "knopje" zit bij sommige scooters er standaard in, mijn moeder heeft het zelfs..
hopen dat ze niet op de rollerband moet danquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, dat "knopje" zit bij sommige scooters er standaard in, mijn moeder heeft het zelfs..
En het antwoord op de vraag waarom moet je dat papiertje thuis laten.quote:
Vroeger had je een begrenzer die je kon bedienen met je remmen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef gers het volgende:
Elke keer als koos langskomtquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoevaak is deze wel gepost
Ik moest ermee op de rollerbank en drukte snel het knopje in waardoor ik oom agent had misleid. En hij trapte er nog in ook, wat een euforisch gevoel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef missU het volgende:
[..]
hopen dat ze niet op de rollerband moet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |