Wij hadden ook een zieke speler, maar die was tenminste niet zo arrogant om te denken dat hij boven het team stond en persé moest spelen.quote:Vertonghen: "Ik stond op met koorts"
Jan Vertonghen was zondag ziek toen hij aan Ajax-Feyenoord (1-1) begon. Dat liet de Belgische verdediger, verantwoordelijk voor de gelijkmaker, na afloop van het duel in Amsterdam weten.
Wout Stravers
[spoiler]AMSTERDAM[/spoiler]
"Ik stond op met koorts", legde Vertonghen uit. "Ik voelde me zaterdag al slechter worden. Vanochtend had ik hoofdpijn en had ik koorts." In het duel viel amper te ontdekken dat Vertonghen ziek was.
"Na de warming-up was de dokter al onderweg naar Frank de Boer om te zeggen dat ik niet kon spelen, maar ik wilde toch afwachten of ik me beter zou gaan voelen op het veld. In de wedstrijd beterde het wel. Het viel uiteindelijk mee, al heb ik met pijnstillers moeten spelen.
Het Ajax van Vertonghen kwam zondag niet verder dan een remise tegen de rivaal uit Rotterdam. Voor de derde keer op rij kwam Ajax met tien man te staan. De achterstand op koploper AZ is opgelopen naar acht punten.
Denk dat het misschien ook wel een spelletje is. Ze willen zijn contract wel verlengen maar tegen een minder salaris. Dat wordt wat lastiger wanner hij elke week in de basis staat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Biseswar is een beetje uit de gratie bij Ronald, denk niet dat hij nog veel aan spelen toekomt.
Of sterker nog ze laten hem niet meer spelen omdat hij toch eigenlijk wel weg wilt, en daarom hoogstens een paar invalbeurten krijgt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat het misschien ook wel een spelletje is. Ze willen zijn contract wel verlengen maar tegen een minder salaris. Dat wordt wat lastiger wanner hij elke week in de basis staat.
En hij heeft de pech dat Schaken het boven verwachting doet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat het misschien ook wel een spelletje is. Ze willen zijn contract wel verlengen maar tegen een minder salaris. Dat wordt wat lastiger wanner hij elke week in de basis staat.
En dan in eigen Kuip, dat word een gekkenhuis.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
Kunnen gewoon 4 punten pakken tegen de joden dit jaar. Mooi man.
Als de spelers al dachten dat gister en vandaag gek was, tot in januari.
Nou, was verder geen kat ofzo. Maar dat hij buitengewoon veel talent heeft staat en stond buiten kijf. Heeft hij vorig jaar ook heel vaak laten zien. Was alleen nog even afwachten hoe het hem fysiek af ging, aangezien dat ook vorig jaar voor Pastoor soms een reden was om hem op de bank te zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Op de samenvattingen na heb ik weinig van Excelsior gezien, dat klopt.
Beter dan in een combi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week Groningen uit. Ik ga er misschien naar toe. Helaas sta ik dan wel in een boerenvak
Vorig jaar werd bij Excelsior Roorda veel meer op een voetstuk geplaatst heb ik het idee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, was verder geen kat ofzo. Maar dat hij buitengewoon veel talent heeft staat en stond buiten kijf. Heeft hij vorig jaar ook heel vaak laten zien. Was alleen nog even afwachten hoe het hem fysiek af ging, aangezien dat ook vorig jaar voor Pastoor soms een reden was om hem op de bank te zetten.
Gewoon ook het hele team joh. Steeds krijg je het gevoel dat er iets moois aan het ontstaan is. Blijft zonde dat er dan van die wedstrijden als ADO en Heerenveen tussen zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha, ja mooi hoe Guidetti naar de Vrij stormde
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Er is vandaag echt wel een wereldprestatie neergezet door gelijk te spelen tegen Ajax.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef Devv het volgende:
Ik denk serieus dat Ajax met dubbele cijfers gaat winnen.
Dat vind ik wat overdreven, Ajax is geen Barcelona.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Er is vandaag echt wel een wereldprestatie neergezet door gelijk te spelen tegen Ajax.
Juist goed, nu lopen Vitesse en Grunn (onze concurrenten) niet in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Ritmo het volgende:
Klote dat die kneuzen van PSV en Twente dan punten gaan verspelen. Anders hadden wij kunnen zeggen dat we Ajax toch wel zo'n beetje uitgeschakeld hadden voor de titel.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar Vitesse en Groningen hadden nou juist moeten verliezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist goed, nu lopen Vitesse en Grunn (onze concurrenten) niet in.
Nee nu houden we PSv en Twente nog een beetje in zicht en gaat Az flink aan kop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar Vitesse en Groningen hadden nou juist moeten verliezen.Dan liep je op ze uit.
Ja, maar voor hetzelfde geldt hebben die Ajacieden net zoals vorig jaar weer een lucky reeks dat ze zelf 5 keer winnen en Twente, AZ en PSV opeens weer wekenlang met punten gaan strooien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee nu houden we PSv en Twente nog een beetje in zicht en gaat Az flink aan kop.
Ik houd me niet zo bezig met die club.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geldt hebben die Ajacieden net zoals vorig jaar weer een lucky reeks dat ze zelf 5 keer winnen en Twente, AZ en PSV opeens weer wekenlang met punten gaan strooien.
Met PSV en Twente ga je toch niet meer meedoen. Dan beter uitlopen op Vitesse en Groningen.
Nou en.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Ritmo het volgende:
Klote dat die kneuzen van PSV en Twente dan punten gaan verspelen. Anders hadden wij kunnen zeggen dat we Ajax toch wel zo'n beetje uitgeschakeld hadden voor de titel.
Uiteraard, maar zo'n seizoen is toch wel een stuk mooier als die joden geen kampioen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en.
Laten ze er gewoon voor zorgen dat Feijenoord een mooie prestatie levert dit seizoen. De rest boeit niet.
Ik had het ook vandaag. Goaltje meer tegen Heerenveen, goaltje minder tegen AZ, in de Arena winnen... het was allemaal goed mogelijk geweestquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon ook het hele team joh. Steeds krijg je het gevoel dat er iets moois aan het ontstaan is. Blijft zonde dat er dan van die wedstrijden als ADO en Heerenveen tussen zitten.
Ben normaal nooit zo va de wat als-redeneringen, maar dit seizoen toch wel een beetje
Nou, als Feyenoord had gewonnen was je niet zo blij geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:30 schreef Devv het volgende:
Maar even zonder grappen en grollen. Ik gun jullie deze opsteker wel. Het was inmiddels zo een zielig hoopje geworden. Ik ben blij dat Ajax weer eens echte tegenstand van Feyenoord heeft kunnen ondervinden.
Daar gaat het niet om. Er zit gewoon een stuk symboliek achter. Sinds 2005 zijn we elk jaar als makke lammetjes afgeslacht in de Arena, en dit jaar waren we gewoon 90 minuten de betere en hadden we gewoon 3 punten moeten pakken. De blijdschap is dus niet om dat puntje tegen Ajax (een punt meer dan ingecalculeerd, prima, dat wel), maar meer om dat Feyenoord weer serieus mee doet, en dat is veel belangrijker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het een goed teken dat we eigenlijk iedere wedstrijd ergens recht op hadden behalve tegen Ado dat was een grote faal. Team heeft best een transformatie doorgemaakt vergeleken met vorig seizoenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het ook vandaag. Goaltje meer tegen Heerenveen, goaltje minder tegen AZ, in de Arena winnen... het was allemaal goed mogelijk geweest.
Boeit me werkelijk geen reet waar die eindigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo'n seizoen is toch wel een stuk mooier als die joden geen kampioen worden.
Eens. Maar ik denk dat we nog wel een paar wedstrijden krijgen zoals tegen Ado. Dat was gewoon klote, maar dat gaat heus nog wel een keer gebeuren. Ik denk alleen niet dat we er te zwaar aan moeten tillen, hoe zonde het ook is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon ook het hele team joh. Steeds krijg je het gevoel dat er iets moois aan het ontstaan is. Blijft zonde dat er dan van die wedstrijden als ADO en Heerenveen tussen zitten.
Ben normaal nooit zo va de wat als-redeneringen, maar dit seizoen toch wel een beetje
Dat is nou precies het verschil tussen dit jonge elftal en een volwassen elftal. Die hadden zakelijk die wedstrijden tegen H'veen en Ajax kunnen winnen en bij AZ op z'n minst een punt gehaald.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het ook vandaag. Goaltje meer tegen Heerenveen, goaltje minder tegen AZ, in de Arena winnen... het was allemaal goed mogelijk geweest.
Zit jij er echt niet mee als ze daar de met die schaal in de handen staan? Kan ik me werkelijk niet voorstellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit me werkelijk geen reet waar die eindigen.
Vlaar/De Vrij verlengen, Clasie/El Ahmadi behouden, Bakkal ook nog even als het kan, een écht goede spits erbij (Guidetti behouden lijkt me onmogelijk), klein beetje investeren in de breedte... that's all. Ik denk niet dat er bijzonder veel geld nodig is om van dit team een kampioenskandidaat te maken. Moet met minder dan ¤10 miljoen prima lukken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nou precies het verschil tussen dit jonge elftal en een volwassen elftal. Die hadden zakelijk die wedstrijden tegen H'veen en Ajax kunnen winnen en bij AZ op z'n minst een punt gehaald.
Daarom moeten ze ook eens flinke haast gaan maken heel dit elftal voor langere tijd vast te leggen. Als dat lukt, staat er over 2 jaar een elftal dat echt meedoet om de titel.
Boeit me ook niet zo hoor. Vind het wel leuk voor mijn Ajax-matties, verder laat het me koud.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zit jij er echt niet mee als ze daar de met die schaal in de handen staan? Kan ik me werkelijk niet voorstellen.
Waarom zou ik me daar druk om moeten maken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zit jij er echt niet mee als ze daar de met die schaal in de handen staan? Kan ik me werkelijk niet voorstellen.
Er moet gewoon een investeerder komen die deze week een paar ton op tafel legt om Clasie z'n contract per direct op te waarderen. Gelijk ook laten bijtekenen. Als hij nog 3 van zulke wedstrijden speelt komen de grote clubs en kun je weer fluiten naar je toekomstige topspeler.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vlaar/De Vrij verlengen, Clasie/El Ahmadi behouden, Bakkal ook nog even als het kan, een écht goede spits erbij (Guidetti behouden lijkt me onmogelijk), klein beetje investeren in de breedte... that's all. Ik denk niet dat er bijzonder veel geld nodig is om van dit team een kampioenskandidaat te maken. Moet met minder dan ¤10 miljoen prima lukken.
Ligt gewoon vast tot 2014 hoor, Martin kan daar wel mee omgaan. Als we nu Leo nog gehad hadden dan was het een ander verhaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet gewoon een investeerder komen die deze week een paar ton op tafel legt om Clasie z'n contract per direct op te waarderen. Gelijk ook laten bijtekenen. Als hij nog 3 van zulke wedstrijden speelt komen de grote clubs en kun je weer fluiten naar je toekomstige topspeler.
Daar is Van Geel al mee bezig geloof ik. Komt wel goed. Investeerders moet je niet teveel op hopen/rekenen, niemand geeft gratis en voor niets zonder voorwaarden geld, zo werkt de wereld niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet gewoon een investeerder komen die deze week een paar ton op tafel legt om Clasie z'n contract per direct op te waarderen. Gelijk ook laten bijtekenen. Als hij nog 3 van zulke wedstrijden speelt komen de grote clubs en kun je weer fluiten naar je toekomstige topspeler.
Inderdaad, al had die zaakwaarnemer wel wat rare quotes deze week, terwijl Clasie gewoon direct zei dat hij wou bijtekenenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar is Van Geel al mee bezig geloof ik. Komt wel goed. Investeerders moet je niet teveel op hopen/rekenen, niemand geeft gratis en voor niets zonder voorwaarden geld, zo werkt de wereld niet.
Speelde lekker ja. Alleen na die kapbeweging had hij geen lange bal moeten geven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Merkie het volgende:
De Vrij speelde trouwens weer een ouderwetse bazenpot. Heerlijk hoe in de tweede helft een snelle counter met 1 simpele kapbeweging compleet lamlegde. Zo ken ik hem weer. Is toch wel zijn trademark, dat stoďcijns uitkappen.
Ja. Mooie is dat ik het hem ook nog nooit fout heb zien doen. Hij is zelden overmoedig en weet wanneer je dat soort fratsen uit kan halen, en wanneer je hem de tribune in moet rossen. Dat is gewoon een kwaliteit. Hopelijk herpakt hij z'n vorm weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Die diep in de tweede helft toch? Ik dacht, wat doet 'ie nou joh.
Woorden zijn niks waard in het voetbal. Zodra er harde knaken op tafel worden gelegd door clubs uit grotere competities ziet de wereld er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Caland het volgende:
Clasie gaat wel verlengen joh, daar hoeft geen investeerder aan te pas te komen.
Idd. Het belangrijkste is zorgen dat je die jongens zo lang mogelijk vast legt, liefst tot 2015/2016 of nog langer. Dan word je niet zo snel leeg gekocht, en kun je je team bij elkaar houden om er daarna in 2014 ofzo nog wat aan te verdienen ook. Daarnaast idd Bakal behouden en nog 2 of 3 van zulke gerichte aankopen doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vlaar/De Vrij verlengen, Clasie/El Ahmadi behouden, Bakkal ook nog even als het kan, een écht goede spits erbij (Guidetti behouden lijkt me onmogelijk), klein beetje investeren in de breedte... that's all. Ik denk niet dat er bijzonder veel geld nodig is om van dit team een kampioenskandidaat te maken. Moet met minder dan ¤10 miljoen prima lukken.
Edit: en een keeper. Mulder keept redelijk dit seizoen, maar niet meer dan dat. We moeten een keeper hebben die daadwerkelijk punten pakt. Snap niet waarom Pietje Velthuizen weer in Arnhem zit bijv..
Dat bedoel ik dus. Dan krijg je dergelijke enge mannetjes die een voet tussen de deur proberen te krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, al had die zaakwaarnemer wel wat rare quotes deze week, terwijl Clasie gewoon direct zei dat hij wou bijtekenen
Mooie quote van F. de Boer.quote:‘Vandaag zijn wij met onze neus op de feiten gedrukt’.
Ik denk dat Velthuizen goed genoeg is. Kijk nou naar AZ/Twente/PSV, die hadden toch ook geen echte topkeepers. Het gaat erom dat je een betrouwbare keeper hebt die er staat wanneer het moet, en zo iemand zie ik wel in Velthuizen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Het belangrijkste is zorgen dat je die jongens zo lang mogelijk vast legt, liefst tot 2015/2016 of nog langer. Dan word je niet zo snel leeg gekocht, en kun je je team bij elkaar houden om er daarna in 2014 ofzo nog wat aan te verdienen ook. Daarnaast idd Bakal behouden en nog 2 of 3 van zulke gerichte aankopen doen.
Overigens vind ik Velthuizen nou geen topkeeper. Liever Vorm of Krul, maar daar zijn ze al te laat mee.
Ja, echt in de 80ste minuut ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Die diep in de tweede helft toch? Ik dacht, wat doet 'ie nou joh.
Haha idd...ik zat ook echt zo even te kijken wat hij aan het doen was.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Merkie het volgende:
De Vrij speelde trouwens weer een ouderwetse bazenpot. Heerlijk hoe in de tweede helft een snelle counter met 1 simpele kapbeweging compleet lamlegde. Zo ken ik hem weer. Is toch wel zijn trademark, dat stoďcijns uitkappen.
Ik vind dat dat je iets te paniekerig doet over een jongen die nog 3 jaar onder contract staat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woorden zijn niks waard in het voetbal. Zodra er harde knaken op tafel worden gelegd door clubs uit grotere competities ziet de wereld er ineens heel anders uit.
Dat is nou precies het probleem. Die zaakwaarnemers gaan als een gek lopen stoken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, al had die zaakwaarnemer wel wat rare quotes deze week, terwijl Clasie gewoon direct zei dat hij wou bijtekenen
Velthuizen zou een prima vervanger voor Mulder zijn. Die vind ik toch niet echt overtuigen op een of andere manier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Velthuizen goed genoeg is. Kijk nou naar AZ/Twente/PSV, die hadden toch ook geen echte topkeepers. Het gaat erom dat je een betrouwbare keeper hebt die er staat wanneer het moet, en zo iemand zie ik wel in Velthuizen.
Het lijkt me geen jongen die Feyenoord bij de eerste de beste gelegenheid verruilt voor Psv, Twente of AZ. Om over Ajax maar helemaal te zwijgen .quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen dat komt ook omdat ik in deze gast echt enorm veel potentie zie. Over 3 jaar is hij nog maar 22 dus we moeten hem toch langer proberen te behouden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat dat je iets te paniekerig doet over een jongen die nog 3 jaar onder contract staat.
Liever iets te paniekerig dan straks weer voor je het weet met allemaal aflopende contracten zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat dat je iets te paniekerig doet over een jongen die nog 3 jaar onder contract staat.
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het lijkt me geen jongen die Feyenoord bij de eerste de beste gelegenheid verruilt voor Psv, Twente of AZ. Om over Ajax maar helemaal te zwijgen .
Nu wil ie nog, dus nu je kans grijpen. Kan heel snel anders zijn, helaas...quote:
Nee, maar misschien wel bij een Arsenal of Spaanse club.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het lijkt me geen jongen die Feyenoord bij de eerste de beste gelegenheid verruilt voor Psv, Twente of AZ. Om over Ajax maar helemaal te zwijgen .
Je moet de situatie: "ik bekijk rustig mijn opties en heb geen haast bij te tekenen" echt voorkomen. Dat kan een jaar tot anderhalf jaar door blijven slepen en voor je het weet zit je weer in de shit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel bij een Arsenal of Spaanse club.
Daarom zeg ik toch ook juist dat ze zo snel mogelijk moeten handelen en niet steeds op het gemakje bekijken omdat 'hij toch nog 3 jaar onder contract staat'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet de situatie: "ik bekijk rustig mijn opties en heb geen haast bij te tekenen" echt voorkomen. Dat kan een jaar tot anderhalf jaar door blijven slepen en voor je het weet zit je weer in de shit.
Zou Bakkal ook niet gewoon willen blijvenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb echt genoten van de rustige combinaties op het middenveld tussen, Clasie, El ahmadi en Bakkal. Iedere keer een pass met een idee, slim de man meer situatie creëren en elkaar steeds uit de brand helpen en je niet verstoppen.
Precies. Liever wat te haastig dan te laat zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook juist dat ze zo snel mogelijk moeten handelen en niet steeds op het gemakje bekijken omdat 'hij toch nog 3 jaar onder contract staat'.
Ja, maar laten we eerlijk zijn, dan heeft hij groot gelijk als hij daar naar toe gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel bij een Arsenal of Spaanse club.
Ik kan me voorstellen dat hij op deze leeftijd wil profiteren van zijn transfervrije status en lekker naar het buitenland wil.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou Bakkal ook niet gewoon willen blijven? Noem me naďef, maar is er nou echt werkelijk zoveel mis met wekelijks in de basis bij Feyenoord spelen
?
Niet zo paniekerig. Bericht van een maand geleden:quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Liever wat te haastig dan te laat zijn.
quote:'Het is onze ambitie deze spelers langer te houden', zegt technisch directeur Martin van Geel tegen Voetbal International. 'Daarom gaan we snel praten. Clasie heeft inderdaad net zijn contract verlengd, maar toch willen we met hem eens gaan praten. Hij ontwikkelt zich goed.'
Ja, maar dan moet je er zoveel mogelijk voor proberen te krijgen en dat kan alleen als hij lang vastligt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerlijk zijn, dan heeft hij groot gelijk als hij daar naar toe gaat.
Ik bedoel te zeggen dat hij me een echte Feyenoorder lijkt en geen toneelspeler a la Wijnaldum of Fer.
Hoop datie blijft, al is Vormer ook geen verkeerde speler natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou Bakkal ook niet gewoon willen blijven? Noem me naďef, maar is er nou echt werkelijk zoveel mis met wekelijks in de basis bij Feyenoord spelen
?
Zeker. Kan verkeren zeg. In zn eerste jaar veruit de meest slechte Feyenoorder dat seizoen, alles mislukte. Nu gewoon een hele bruikbare speler.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
Schaken mag wat mij betreft wel een contractverlenging krijgen. Hoe hij er vandaag weer keer op keer langskwam, dat is toch een nuttige speler die je weinig gaat kosten.
Zou jammer zijn. Is echt een geweldige speler om erbij te hebben, maar zou het wel begrijpen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij op deze leeftijd wil profiteren van zijn transfervrije status en lekker naar het buitenland wil.
Hangt van het verdere verloop van het seizoen af. Als er iets moois verder blijft groeien en we als 4e of 5e eindigen zal hij natuurlijk eerder willen blijven dan als het aan het einde van het seizoen volledig in elkaar gestort is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
?
Dat is in elk geval een goed begin. Maar dan moet het wel lukken, en niet straks dat v. Geel of Clasie zegt: "we zijn er niet uitgekomen, we schuiven het naar volgende zomer".quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet zo paniekerig. Bericht van een maand geleden:
[..]
Gaat wel gebeuren, let maar op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er zoveel mogelijk voor proberen te krijgen en dat kan alleen als hij lang vastligt.
KUT VAN DU WIEL KUT VAN DU WIEL!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Voor mensen die in een scheur willen liggen:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Maar daar hadden we dit filmpje niet voor nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
KUT VAN DU WIEL KUT VAN DU WIEL!!!!
AS HET ZO DOORGAAT NEEM IK GEEN SEIZOENSKAART MEER...
Voor zover het nog niet duidelijk was: Ajax heeft de meeste trieste supporters ter wereld.
Successupporters in optima forma, een paar maanden geleden stond die kerel nog vooraan toen ze kampioen werden (denk ik) en het gaat even wat minder en we nemen maar geen seizoenkaart meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Idd, en zongen ze nog: "Gregory wie ken hem niet, Gregory is een echte Ajacied".quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Successupporters in optima forma, een paar maanden geleden stond die kerel nog vooraan toen ze kampioen werden (denk ik) en het gaat even wat minder en we nemen maar geen seizoenkaart meer.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Al die blije gezichtenquote:
Tja, dat is wel zo'n jongen die met emoties speelt, die had graag wel gespeeld, zonde dat hij griep had, al deed Fernandez het ook aardig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Guidetti liep er een beetje beteuterd bij.
je hele fansbasis zal maar bestaan uit allemaal firefoxenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Plan van wat mensen is om dat 5 november weer in ere te herstellen. Willen 'terug naar de old school' en de liederen niet meer zo gehaast ten gehore brengen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het jammer dat het Hand In Hand altijd zo snel gezongen wordt tegenwoordig.
Hoe dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Plan van wat mensen is om dat 5 november weer in ere te herstellen. Willen 'terug naar de old school' en de liederen niet meer zo gehaast ten gehore brengen.
En wat denk je van het YNWA. Ik vind dat einde altijd zo'n vreselijke anti-climax.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het jammer dat het Hand In Hand altijd zo snel gezongen wordt tegenwoordig.
Moet zeggen dat dat best meevalt, maar Sjek is er dan ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
Even tussendoor...zit Studio Voetbal te kijken. Het zal wel weer meer over het falen van Ajax gaan dan over het goede spel van Feyenoord.
Gewoon langzamer zingen.quote:
Zou mooi zijn als het ook werkelijk effect heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon langzamer zingen.
Geen idee, joh. Zag een oproep staan ergens. Dat zal dus meer bekendheid moeten krijgen wil het ook maar enig kans van slagen hebben.
Oké, lijkt me ijdelijke hoop helaas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon langzamer zingen.
Geen idee, joh. Zag een oproep staan ergens. Dat zal dus meer bekendheid moeten krijgen wil het ook maar enig kans van slagen hebben.
Mooi die vreugde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef TC03 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-vivagoals-com_sport
Briljant hoe Guidetti als een aap door het lint gaat.Hij doet ook nog even een Heimlichmanouvre bij De Vrij.
Heel erg tof om te zien.quote:
Zo ziek is ie dus ook weer niet.... Volgens mij is ie gewoon gepasseerd voor Fernandez omdat die sneller is en omdat dat tegen 020 beter is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef TC03 het volgende:
Briljant hoe Guidetti als een aap door het lint gaat.Hij doet ook nog even een Heimlichmanouvre bij De Vrij.
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zo ziek is ie dus ook weer niet.... Volgens mij is ie gewoon gepasseerd voor Fernandez omdat die sneller is en omdat dat tegen 020 beter is.
Hijzelf, de trainer, zijn vriendin, mensen die hem daar hebben gezien Jan Dirk Stouten, Edward van Cuilenborg en de beelden/foto's. En jouw bron ?quote:
En bereid te winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:58 schreef Hamilcar het volgende:
Fucking frustrerend dat we niet gewonnen hebben, maar we waren iig beter.
Betrouwbare bronnen. En je geeft geen beelden of foto's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hijzelf, de trainer, zijn vriendin, mensen die hem daar hebben gezien Jan Dirk Stouten, Edward van Cuilenborg en de beelden/foto's. En jouw bron ?
Je slap voelen en koorts hebben is wel degelijk ziek zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 06:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen. En je geeft geen beelden of foto's.
Maarre zeg nou zelf: is ie hier ziek?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 06:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen. En je geeft geen beelden of foto's.
Maarre zeg nou zelf: is ie hier ziek?
Maar waarom ligt ie dan niet gewoon op zijn nest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je slap voelen en koorts hebben is wel degelijk ziek zijn.
Hier nog 1quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:30 schreef Sjapoela het volgende:
Heerlijk, vandaag mijn collega's jennenIk ben nog nooit zo vrolijk naar mijn werk gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |