Rook dan printerpapier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:42 schreef TwenteFC het volgende:
Een keer een pakje gekocht bij de lidl omdat het lekker dicht bij zat, eentje gerookt en daarna het hele pakje maar weg gedonderd. was Evergreen ofzo.
Wat een ranzige bende was dat.
Zou het nog liever roken dan die bende, als alle sigaretten zo smaken als die van de lidl dan was ik nooit begonnen.quote:
Lidl heeft alleen goede bierquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou het nog liever roken dan die bende, als alle sigaretten zo smaken als die van de lidl dan was ik nooit begonnen.
Oma's peukjes jatten zekers? Das foei dat weet jequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:06 schreef H1N1 het volgende:
Iemand ervaring met Belinda's? Alleen om die verpakking zou ik het eens proberen.
LOL dat imago van Belinda ja! Omapeukenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oma's peukjes jatten zekers? Das foei dat weet je
Die rookte ik heel vroeger, de Menthol versie, omdat ze zo goedkoop warenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:06 schreef H1N1 het volgende:
Iemand ervaring met Belinda's? Alleen om die verpakking zou ik het eens proberen.
Ik dacht dat ze nog best prijzig waren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die rookte ik heel vroeger, de Menthol versie, omdat ze zo goedkoop warenNu vind ik ze vies.
Misschien zaten er minder in een pakje, dat ze daarom goedkoper waren? Geen idee meer eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog best prijzig waren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |