En terecht. Alleen al door dat ge-Calimero van de PSV huillies verdiende hij al twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Skv het volgende:
FC Twente Twentefans (@twentefans)
01-11-11 22:09
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de eis voor de schorsing van Strootman verhoogd naar twee duels onvoorwaardelijk. #fctwente
https://twitter.com/twentefans/status/131478017657679873
Ja precies, alle (lees: alle) supporters kijken altijd door een gekleurde bril en meten met 2 maten. Wordt echt moe van die jankerds.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Shivo het volgende:
[..]
En terecht. Alleen al door dat ge-Calimero van de PSV huillies verdiende hij al twee wedstrijden.
Heeft gewoon met landelijke populariteit oftewel kijkcijfers te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dikke lul, toen wij koploper waren was FCT er ook niet op.
Heb EL genomen voor tientje per maand
Twente is niet in vorm. Ik denk dat het een kutwedstrijd wordt (of ze winnen of niet).quote:Op woensdag 2 november 2011 09:22 schreef Robby85 het volgende:
Morgen voor het eerst naar de Grolsch Veste. Ben echt al heel lang niet meer in het stadion geweest. Super benieuwd.
Hoop op een wedstrijd net zoals de uitwedstrijd tegen Odense :-)
Ik woon tegenover een heel stelletje spelers, waaronder Janko en Fer. Die zie ik regelmatig. Hier worden ze eigenlijk nooit lastiggevallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef d1ce het volgende:
Ik zag Douglas afgelopen zaterdag ook nog in Hengelo lopen, best vervelend als er telkens een groepje opgegeilde tieners achter je aan huppelt om je te vertellen dat je een goede wedstrijd hebt gespeeld..
Volgens mij woont het halve elftal daar in dat gebouw of niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een heel stelletje spelers, waaronder Janko en Fer. Die zie ik regelmatig. Hier worden ze eigenlijk nooit lastiggevallen.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef Q. het volgende:
Volgens mij woont het halve elftal daar in dat gebouw of niet?
Ik bedoelde de zaterdagavond, tijdens het uitgaan. Even gezellig een biertje drinken met vrienden zit er niet meer in.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een heel stelletje spelers, waaronder Janko en Fer. Die zie ik regelmatig. Hier worden ze eigenlijk nooit lastiggevallen.
Douglas zit idd vaak op zaterdag avond in een Braziliaans barretje in Hengelo. Vroeger kwam hij ook nog veel bij Rootie.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef d1ce het volgende:
Ik zag Douglas afgelopen zaterdag ook nog in Hengelo lopen, best vervelend als er telkens een groepje opgegeilde tieners achter je aan huppelt om je te vertellen dat je een goede wedstrijd hebt gespeeld..
Ze zijn ook zo ongeveer de enigen in de stad die het daar kunnen betalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.. Is ook wel logisch, er is nog ruimte, het is duur en het is in de stad. Bovendien lokt de 1 de ander. Voor je het weet is het een kliekje.
quote:Van Halst sprak wel degelijk met Ajax
In de zomer maakte Jan van Halst bekend dat hij binnen enkele maanden zou stoppen als manager algemene zaken bij FC Twente. De oud-middenvelder bekleedde de functie enkele jaren lang met succes, maar gaf aan ermee te willen stoppen. Speculaties dat hij bij één van de andere clubs die hij als speler diende, Ajax, zou gaan werken deed hij af als speculatie. RTV Oost bericht nu echter dat Van Halst en de regerend landskampioen wel degelijk met elkaar spraken.
“Ik heb helemaal niks in gedachten, kan in totale onafhankelijkheid een beslissing nemen. De komende periode neem ik de tijd om te kijken hoe ik mijn leven wil invullen. Vervolgens ga ik kijken wat er op me afkomt en wat ik leuk vind”, zei Van Halst eind augustus. Geruchten dat hij misschien aan het werk zou gaan in Amsterdam, deed de voormalig speler af als 'speculatief gedoe, dat niet aan de orde is'. Toch weet de regionale zender dat beide partijen wel een onderhoud hadden.
Zes weken geleden zou er een gesprek zijn geweest tussen Ajax en Van Halst. Uiteindelijk zag de oud-prof echter af van de mogelijkheid technisch directeur te worden in de ArenA. Het directeurschap in de vorm zoals bij Ajax was hem echter niet aantrekkelijk genoeg, stelt de omroep. Van Halst ambieert nu dan ook een functie in het bedrijfsleven.
Mooi dan wordt het middelveld tenminste niet kapot gelopenquote:
Belachelijk dat ze dat dan weer met die mauro gaan vergelijken. Is toch een heel andere situatiequote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef d1ce het volgende:
Interview met Douglas nadat hij zijn paspoort in ontvangst mocht nemen.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=132876
Een vriend van mij heeft jarenlang bij Twente gespeeld en op hier en daar een vervelende dronken supporter of journalist na, kunnen die gewoon precies doen wat ze willen hoor. Je wordt alleen wat vaker aangekeken/aangesproken.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Stienn het volgende:
Die jongens kunnen in hengelo vaak nog wel normaal een biertje drinken. Als ze maar niet uit de hoogte gaan doen.
Valt ook wel mee hoor, zie Luuk de Jong regelmatig in Hengelo. En Theo Janssen was er ook weleens te vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zaterdagavond, tijdens het uitgaan. Even gezellig een biertje drinken met vrienden zit er niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |