abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 13:42:38 #226
8781 crew  Frutsel
pi_103783901
quote:
Wisgerhof: "Ik ben hier niet blij mee"

Peter Wisgerhof was fit genoeg om zaterdag te spelen tegen PSV, FC Twente-trainer Co Adriaanse posteerde hem echter op de bank. De aanvoerder van FC Twente was niet blij met zijn reserverol.

"Ik ben hier niet blij mee en dat heb ik ook aangegeven bij de trainer", zegt Wisgerhof in gesprek met De Telegraaf. "Maar als een trainer zo’n keuze maakt, heb je daar als speler niet veel over te vertellen."

"De trainer heeft erop gegokt om de tegenstander te verrassen, maar PSV had de controle. Ons middenveld was zoekende. Luuk en Nacer zijn natuurlijk ook meer aanvallend ingestelde spelers, die nu veel defensief werk moesten verrichten", aldus Wisgerhof, die tijdens het 2-2 gelijkspel de hele wedstrijd op de bank bleef zitten.
Tja... zal me benieuwen of Bengtsson de komende weken die plaats mag houden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:56:59 #227
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_103788834
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tja... zal me benieuwen of Bengtsson de komende weken die plaats mag houden.
Co ziet het niet echt in Peter zitten, vanaf het begin al niet. Nu Fer heeft "bedankt" voor een positie centraal achterin, zal Co Bengtsson daar een kans gaan geven, is mijn inschatting.

Peter heeft altijd trouw zijn werk gedaan en is bij vlagen boven zichzelf uitgestegen, maar het verschil tussen een Douglas in vorm en een matige Wisgerhof is gewoon te groot voor een centraal duo. Nu hij bijna 32 is, moet er langzamerhand ook naar de toekomst gekeken worden.
Look behind you! It's your ass!
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 16:05:33 #228
8781 crew  Frutsel
pi_103789164
Donderdag 22 december 20.45 uur is de bekerwedstrijd tegen PSV
Hopelijk een mooi kerstkado voor ons O+
pi_103794877
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Co ziet het niet echt in Peter zitten, vanaf het begin al niet. Nu Fer heeft "bedankt" voor een positie centraal achterin, zal Co Bengtsson daar een kans gaan geven, is mijn inschatting.

Peter heeft altijd trouw zijn werk gedaan en is bij vlagen boven zichzelf uitgestegen, maar het verschil tussen een Douglas in vorm en een matige Wisgerhof is gewoon te groot voor een centraal duo. Nu hij bijna 32 is, moet er langzamerhand ook naar de toekomst gekeken worden.
Ik vind bengtsson ook gewoon beter dan Peter.
pi_103795184
Al bekend hoeveel geld er is opgehaald gisteren? Of is dit al 10 x gepost en lees ik er over heen?
Noot noot.
pi_103795388
quote:
19s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Al bekend hoeveel geld er is opgehaald gisteren? Of is dit al 10 x gepost en lees ik er over heen?
is nog niets geplaatst volgens mij, even kopie pasta van FcTwente.net:

quote:
In de aanval voor Bibi
Acties breiden zich als olievlek uit

Alle 20.000 ‘Bibi- sjaaltjes’ van Vak-P verkocht. Opbrengst 100.000 euro.

Enterse supporters lopen 14.000 euro bij elkaar.

PSV- supporters roepen op om 19,30 per persoon te doneren.

De inzameling voor de behandeling van de ernstig zieke Bibi uit Enschede heeft zaterdag meer dan 115.500 euro opgeleverd. De 20.000 actiesjaals die FC Twente- supportersvereniging Vak-P had besteld, waren anderhalf uur voor de wedstrijd FC Twente-PSV uitverkocht. Supporters verkochten ze voor 5 euro per stuk in heel de regio op markten en bij winkels. „Een geweldige hype”, aldus woordvoerder Joost Middelhof van Vak-P. „We bekijken of we meer gaan bestellen.”

Er moet nog worden geïnventariseerd hoeveel geld bedrijven hebben betaald voor vermelding van hun naam op het actiespandoek dat zaterdag in het stadion hing. Vak-P wil de totale opbrengst van de actiedag onthullen bij de thuiswedstrijd donderdag tegen Odense of anders zondag tijdens de wedstrijd tegen De Graafschap. De FC Twente-supportersvereniging uit Enter ging zaterdag vanuit Enter lopend naar de wedstrijd in De Grolsch Veste en haalde daarmee bijna 14.000 euro aan sponsorgeld binnen. PSV- supporters hebben opgeroepen 19,13 euro te doneren. 1913 is het jaar dat PSV werd opgericht.

Tubantia
pi_103795485
Wordt donderdag of zondag dacht ik door de voorzitter van vak-p bekend gemaakt tijdens de wedstrijd.
pi_103795505
quote:
‘Twente heeft cultuur van elkaar helpen’

De inzamelingsactie voor de ernstig zieke Bibi verspreidt zich als een olievlek. Gedragswetenschapper Prof. dr. Erwin Seydel weet waarom: „Twente heeft een enorm sociaal netwerk.”

Honderden mensen zamelen in hun vrije tijd geld in voor een peperdure behandeling van het 7-jarige kankerpatiëntje Bibi Boers uit Enschede. Scholieren gaan de deuren langs voor geld of lege statiegeldflessen, supermarkten hebben inzamelingspotten naast de kassa gezet en supportersvereniging Vak-P stroopt de mouwen op voor een verkoopactie van speciale sjaals. Jongeren fietsen honderden kilometers voor het goede doel. Dit alles om de kas van de stichting Trib4Bibi zoveel mogelijk te spekken.

Mensen geven met gulle hand, niet alleen particulieren, maar ook het bedrijfsleven en zelfs supportersverenigingen van rivaliserende clubs als PSV en Ajax. En het einde van de inzamelingsacties is nog lang niet in zicht. Zo heeft Vak-P plannen voor een grote kunstexpositie waarvoor een aantal fotografen en een galeriehoudster al hun medewerking hebben toegezegd. Daarnaast zijn Enschedese basisscholen bezig met het organiseren van een loterij.

Hoe komt het dat deze regio zo in de ban is van Bibi? Prof. dr. Erwin Seydel, hoogleraar van de faculteit Gedragswetenschappen van de Universiteit Twente, hoeft niet lang na te denken over het antwoord. „Uit Tilburgs onderzoek dat is verricht vlak na de vuurwerkramp, is gebleken dat Twente een van de dichtste sociale netwerken van Europa heeft. Terwijl je dat misschien eerder van een land als Italië zou verwachten, met zijn hechte familienetwerken. Iedereen heeft hier wel een gemeenschappelijke vriend of kennis, dat maakt Twente ook zo bijzonder.” Die sociale cohesie zie je volgens hem versterkt terug in de betekenis die FC Twente heeft voor de regionale samenleving. „De club heeft veel sympathie, is een ankerpunt geworden in de samenleving. FC Twente wordt breed gedragen, in alle lagen van de bevolking. Mensen zijn trots op de vroegere underdog die hun regio nu zo succesvol vertegenwoordigt.”

FC Twente draagt ook een cultuur uit van elkaar helpen, vervolgt hij. „Dat zie je bijvoorbeeld aan de vele maatschappelijke projecten die door de club worden georganiseerd, onder andere voor de jeugd en voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dat de supportersvereniging van de club zich zo intensief inzet voor Bibi, maakt het draagvlak voor de inzamelingsactie alleen maar groter.”

Een derde verklaring is de mentaliteit van Tukkers. Seydel: „Twentenaren zijn van nature tamelijk bescheiden, maar als het erop aankomt, dan komen zij wel in actie. Dat heb je gezien bij de vuurwerkramp, die toch ook een enorme saamhorigheid onder de bevolking teweegbracht.”
Volgens Seydel hebben Twentenaren bovendien een grote mate aan inlevingsvermogen. „De mensen kunnen zich verdiepen in wat een ander meemaakt en wat dat voor die persoon betekent. Een ernstig ziek jong kind, een broertje dat aan dezelfde vreselijke ziekte is ove*leden - het zal je maar overkomen. Het lijden van deze familie spreekt voor zich.”

Het lijkt tegenstrijdig dat in deze tijd van individualisering zoveel mensen bereid zijn in actie te komen voor een ander. Maar volgens Seydel zie je dat juist dán mensen meer voor elkaar willen doen. „Dat is de winst van dit soort onzekere tijden. Kijk naar de wijken waar mensen wonen die het minder hebben en voor wie nu meer aandacht is. Dat vind ik toch wel een opvallende trend. Er wordt meer beroep gedaan op de medemenselijkheid en daar wordt eerder gehoor aan gegeven.”

Tubantia
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:31:51 #234
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_103795546
Een erg mooie actie van de Tukkers voor Bibi. Respect daarvoor.
pi_103795661
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:31 schreef J2T het volgende:
Een erg mooie actie van de Tukkers voor Bibi. Respect daarvoor.
^O^ Ook PSV,Ajax & Schalke '04 hebben hun bijdrage geleverd.
pi_103796465
quote:
De rode kaart voor Kevin Strootman leverde zaterdag woede, verbazing en ongeloof op. PSV-trainer Fred Rutten voelde zich zelfs gedwongen zijn fatsoen even opzij te zetten en scheidsrechter Kevin Blom na afloop niet de hand te schudden. Hij was vergeten hoe zijn ploeg had gepresteerd tegen FC Twente, ondanks het puntverlies (2-2).

Blom zelf verdween als een dief in de nacht uit Enschede om later alsnog commentaar te geven op zijn beslissing. De Goudse arbiter verklaarde dat er sprake was van 'een gevaarlijke overtreding' op FC Twente-aanvaller Luuk de Jong. Strootman zelf was zich van geen kwaad bewust en ook uit het Enschedese kamp vielen woorden als 'niet terecht'.
<BR><BR><P>

Inmiddels heeft de aanklager van de KNVB in de zaak Kevin contra Kevin een schikkingsvoorstel de deur uitgedaan van twee wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk. PSV en Strootman (hij spreekt van een principezaak) hebben al laten weten verhaal te gaan halen bij de tuchtcommissie.

En dan komt het trackrecord van Blom mogelijk ook ter tafel. De onterechte rode kaarten voor Arjan Swinkels vorig jaar en de betwiste penalty bij het EK-kwalificatieduel Schotland-Tsjechië. Blom erkende toen na afloop deze fouten, met van onze kant de opmerking dat dat er hier verder eigenlijk niet toe doet. Menig ander scheidsrechter had voor de actie van Strootman eveneens de rode kaart getrokken. Woensdagavond wordt de zaak behandeld en mag meneer Strootman zijn principes toelichten.
VI is ook een beetje vaag, eerst was het nog 'arbitraire dwaling' etc en nu komen ze aan met 'andere scheidsrechters hadden hetzelfde gedaan'
♥ scars make us who we are ♥
pi_103797152
quote:
19s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

^O^ Ook PSV,Ajax & Schalke '04 hebben hun bijdrage geleverd.
Top idd! indrukwekkend filmpje ook nog op eredivisie live. http://eredivisielive.nl/video/29559-inzamelactie-trib4bibi.html
pi_103799296
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag 22 december 20.45 uur is de bekerwedstrijd tegen PSV
Hopelijk een mooi kerstkado voor ons O+
staat genoteerd :7 hopelijk voor die tijd ook nog aanwezig tegen Fulham :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103800242
quote:
19s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik vind bengtsson ook gewoon beter dan Peter.
Wisgerhof wordt wat te oud zo langzamerhand.

Als Twente slim is geeft het Bengsston dit seizoen wat meer minuten zodat hij straks niet ergens anders heen gaat. Is een prima vervanger voor als Wisgerhof er straks mee stopt/ te oud is.
pi_103814554
Nog wat mensen naar de beloften geweest van Heracles tegen FC Twente :) ?
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 11:21:49 #241
8781 crew  Frutsel
pi_103824422
Donderdag weer nergens te volgen op tv? :{

edit: ah toch eredivisie live dus O+
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 12:06:59 #242
8781 crew  Frutsel
pi_103826068
quote:
Janko verlaat training Twente

ENSCHEDE - Marc Janko heeft de training van FC Twente vroegtijdig verlaten. De aanvaller van de tukkers moest verstek laten gaan tijdens een oefenpartijtje met een bovenbeenblessure. Zijn plaats werd ingenomen door assistent-trainer Youri Mulder. Of Janko inzetbaar is tijdens het Europa Leagueduel met Odense van aanstaande donderdag, is nog onzeker.

Doelman Nikolaj Mihailov trainde helemaal niet mee met FC Twente. Ook zijn beschikbaarheid is onzeker. Verder is iedereen van de ploeg van trainer Co Adriaanse fit, behalve de langdurig geblesseerde Nicky Kuiper.
Youri! Donderdag op de bank tegen Odense :P
pi_103840498
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Youri! Donderdag op de bank tegen Odense :P
_O-
pi_103846414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Frutsel het volgende:

uiteraard EL, want RTL7 vind AZ uit tegen Austria Wien belangrijker :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:37:15 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_103847169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Frutsel het volgende:

Ik zou er bijna een abo voor nemen. Bijna.
For great justice!
pi_103847554
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zou er bijna een abo voor nemen. Bijna.
bij KPN Glasvezel is het ¤ 15 p/m, twijfel zelf ook :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:47:48 #247
208890 June.
Seriously?
pi_103847810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Tja, AZ staat bovenaan..
Shine bright like a diamond.
pi_103848529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

staat meer op het spel bij AZ en is de koploper in de eredivisie. niet geheel onlogisch
pi_103848571
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Adames het volgende:

[..]

staat meer op het spel bij AZ en is de koploper in de eredivisie. niet geheel onlogisch
Dikke lul, toen wij koploper waren was FCT er ook niet op.

Heb EL genomen voor tientje per maand :)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_103856739
FC Twente Twentefans (@twentefans)
01-11-11 22:09
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de eis voor de schorsing van Strootman verhoogd naar twee duels onvoorwaardelijk. #fctwente

https://twitter.com/twentefans/status/131478017657679873
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')