abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103490139
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor omgeving jij je bevind, maar ik hoor nauwelijks negatieve geluiden over Turken en Turkije, eerder positief.
In mijn omgeving heb ik dat ook niet. Wel hier op fok, buiten internet hoor ik de meest rechtse persoon niet eens wat negatiefs zeggen. Ik zou niet weten waarom :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 11:21:56 #102
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103490140
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat tuig is gewoon racistisch tuig. Mensen met een beetje verstand zien dat echt wel. Ik ga mij ook absoluut niet verantwoorden voor autochtonen die rellen uit discriminerende gevoelens tegen een andere bevolkingsgroep met een andere achtergrond. Je er persoonlijk voor schamen omdat zelfde achtergrond? Leven is daar veel te kort voor. ;)

Regering moet dat discriminerende tuig gewoon vastzetten en geestelijke verzorging bieden, want hun brein is van lotje getikt met hun debiele haat.
Zozo paddy. Maandagmorgen rilletje?
Wil jij even bepalen voor anderen wat wel en niet kan? En hoe dat bestraft moet worden?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103490224
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Dit waren geen demonstraties. Dit is haat botvieren op een andere groep met een andere achtergrond binnen deze samenleving :{
Inderdaad. Hoe zou men reageren als een groep Nederlanders allemaal Turken ging bejegenen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103490313
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat tuig is gewoon racistisch tuig. Mensen met een beetje verstand zien dat echt wel. Ik ga mij ook absoluut niet verantwoorden voor autochtonen die rellen uit discriminerende gevoelens tegen een andere bevolkingsgroep met een andere achtergrond. Je er persoonlijk voor schamen omdat zelfde achtergrond? Leven is daar veel te kort voor. ;)

Regering moet dat discriminerende tuig gewoon vastzetten en geestelijke verzorging bieden, want hun brein is van lotje getikt met hun debiele haat.
Als ik dat over andere Nieuwe Nederlanders zeg dan krijg ik Henk en Ingrid , Geert en Mussert's NSB als label geplakt.
pi_103490330

Vervang de Turkse vlag met de Nederlandse en je hebt demonstrerende rechts-extremisten van de NVU. :')
pi_103498704
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad. Hoe zou men reageren als een groep Nederlanders allemaal Turken ging bejegenen?
Dan draait Turkije door, serieus!
Dan sturen ze een minister en komen er demonstraties in Turkije etc, zo hypocriet zijn ze.

Wellicht weet je nog het drama rondom die omgebrachte Turkse famie in Den Haag, heel Turkije draaide door, hele verhalen over Hollandse ies rassiesten!

Bleek de dader een neef van de vader te zijn, ruzie over een lening was het motief.
pi_103499009
quote:
4s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan draait Turkije door, serieus!
Dan sturen ze een minister en komen er demonstraties in Turkije etc, zo hypocriet zijn ze.

Wellicht weet je nog het drama rondom die omgebrachte Turkse famie in Den Haag, heel Turkije draaide door, hele verhalen over Hollandse ies rassiesten!

Bleek de dader een neef van de vader te zijn, ruzie over een lening was het motief.
Ja, dat bedoel ik. Dan is elke Nederlander een racist, moet Wilders dood (want hij heeft aangezet tot de daad) en wil elke Turk wel een bom gooien op Nederland. Achterlijk kutland zeg, gat-ver-dam-me.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103501143
Moskee beklad in Arnhem:

http://www.nu.nl/binnenland/2649459/moskee-beklad-in-arnhem.html

quote:
Op de muren stond onder meer 'PKK'. Mogelijk heeft de actie te maken met de huidige onlusten tussen Koerden en Turken in Turkije.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_103501172
^ Walgelijk.
pi_103501719
Ramen van een Turks cultureel centrum in Den Haag zijn ingegooid heb ik gehoord.
pi_103501847
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Ramen van een Turks cultureel centrum in Den Haag zijn ingegooid heb ik gehoord.
Was te verwachten.
pi_103502049
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Was te verwachten.
Dat de Koerden even dom, zo niet dommer als de Turken zijn?
And remember, respect is everything!
pi_103502063
Dit soort gedrag wordt -van beide zijden- gewoon gecultiveerd in Nederland. Je hebt gewoon een soort ouders die denkt dat dit bij cultuur en opvoeding hoort, of die zelf uit de conflictzônes komen en/of niet beter weten.

Een aantal jaar ging ik met twee kinderen (3 en 1 jaar) in het speeltuintje voor onze deur spelen. Er liepen nog wat kinderen rond, waaronder een jochie van een jaar of 12. Niks aan het handje. Na een paar minuten kwam er een meisje van een jaar of 15 aanfietsen. Voordat ik wist wat er gebeurde lanceerde dit meisje zich schreeuwend, scheldend en schuimbekkend van haar fiets op die jongen van twaalf. Deze reageerde door wild om zich heen te trappen en slaan en kon uiteindelijk wegkomen. Tegen de tijd dat ik bij de vechtpartij was, was het meisje er al vandoor.

Ik raapte het jongetje op en vroeg verbaasd hoe het met hem ging en wat dát nu weer was.
"Ach," zei hij en veegde zijn bloedneus af. "Dit is al maanden aan de gang. Ruzie he."
"Ja dat snap ik," zei ik. "Kun je niet eens met haar ouders praten dan?"
"Praten?" lachte hij. "Niet met een Koerd!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_103502150
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Klopt, heb het gezien.

De ware aard van de koerden komt naar boven. Raar dat hier niks over in de media staat?
pi_103502245
Denken die turken nu echt dat het zin heeft om in het buitenland ramen in te gooien? Ga vechten in Turkije dan als het je zo boeit :')
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_103502307
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef xminator het volgende:

[..]

De ware aard van de koerden komt naar boven
Kom op xminator. Zowel de Koerden als de Turken (die hieraan meedoen) vertonen hetzelfde gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2011 16:40:34 ]
pi_103502364
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Dat de Koerden even dom, zo niet dommer als de Turken zijn?
Even dom. En ja.
pi_103502396
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kom op xminator. Zowel de Koerden als de Turken (die hieraan meedoen) vertonen hetzelfde gedrag.
Klopt, maar de mensen die het gisteren op de Turken afreageerden mogen dat zelfde ook doen jegens de koerden die hier aan deelnemen.

En er is een verschil tussen het belagen van een gebedsplaats en een cultureel centrum. Waarbij de koerden beiden hebben belaagd.
pi_103502402
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Juist.

Is er gisteren geschoten? Zoja, wie heeft geschoten? Ik denk niet dat een paar pubers gaan schieten met wapens.
pi_103502552
Lekker respectvol terwijl alle grote Turkse organisaties vanavond bijeenkomen om iets te doen voor de slachtoffers voor de aardbeving in Van (daar wonen vooral Koerden ja)
Goede timing ook.

Koerden die worden opgevoed met Turkenhaat zijn in mijn opinie even debiel als de grijze wolven die ik gisteren voor rotte vis heb uitgemaakt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103502555
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Bernays het volgende:
Denken die turken nu echt dat het zin heeft om in het buitenland ramen in te gooien? Ga vechten in Turkije dan als het je zo boeit :')
Of je gaat tegen elkaar schaken of desnoods mekaar insmeren met olijfolie om vervolgens te worstelen, dan krijg je wellicht nog subsidie ook... Maar dit beestachtige kan echt niet hoor.
pi_103505583
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, maar de mensen die het gisteren op de Turken afreageerden mogen dat zelfde ook doen jegens de koerden die hier aan deelnemen.

En er is een verschil tussen het belagen van een gebedsplaats en een cultureel centrum. Waarbij de koerden beiden hebben belaagd.
Sorry, maar er is een verschil? Een willekeurig doelwit van de andere etnische groep aanvallen is gewoon achterlijk, of het nou een kleuterklas, een gokhal of een moskee is. Alsof het ene beschaafder is dan het andere...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_103506014
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Dus het doel waarvoor het gebouw er staat is belangrijk bij de beoordeling of eigenrichting in dat geval toegepast mag worden? Uit je post blijkt dat je erg last hebt van tunnelvisie.

ontopic: Sowieso nationalisten en hun trieste gedrag, die jongeren worden gegijzeld door hun eigen en opgelegde illusies over Koerden.
pi_103506609
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef Capi het volgende:

[..]

Dus het doel waarvoor het gebouw er staat is belangrijk bij de beoordeling of eigenrichting in dat geval toegepast mag worden? Uit je post blijkt dat je erg last hebt van tunnelvisie.

ontopic: Sowieso nationalisten en hun trieste gedrag, die jongeren worden gegijzeld door hun eigen en opgelegde illusies over Koerden.
En andersom is dat natuurlijk ook het geval ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')