In mijn omgeving heb ik dat ook niet. Wel hier op fok, buiten internet hoor ik de meest rechtse persoon niet eens wat negatiefs zeggen. Ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor omgeving jij je bevind, maar ik hoor nauwelijks negatieve geluiden over Turken en Turkije, eerder positief.
Zozo paddy. Maandagmorgen rilletje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat tuig is gewoon racistisch tuig. Mensen met een beetje verstand zien dat echt wel. Ik ga mij ook absoluut niet verantwoorden voor autochtonen die rellen uit discriminerende gevoelens tegen een andere bevolkingsgroep met een andere achtergrond. Je er persoonlijk voor schamen omdat zelfde achtergrond? Leven is daar veel te kort voor.
Regering moet dat discriminerende tuig gewoon vastzetten en geestelijke verzorging bieden, want hun brein is van lotje getikt met hun debiele haat.
Inderdaad. Hoe zou men reageren als een groep Nederlanders allemaal Turken ging bejegenen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit waren geen demonstraties. Dit is haat botvieren op een andere groep met een andere achtergrond binnen deze samenleving
Als ik dat over andere Nieuwe Nederlanders zeg dan krijg ik Henk en Ingrid , Geert en Mussert's NSB als label geplakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat tuig is gewoon racistisch tuig. Mensen met een beetje verstand zien dat echt wel. Ik ga mij ook absoluut niet verantwoorden voor autochtonen die rellen uit discriminerende gevoelens tegen een andere bevolkingsgroep met een andere achtergrond. Je er persoonlijk voor schamen omdat zelfde achtergrond? Leven is daar veel te kort voor.
Regering moet dat discriminerende tuig gewoon vastzetten en geestelijke verzorging bieden, want hun brein is van lotje getikt met hun debiele haat.
Dan draait Turkije door, serieus!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe zou men reageren als een groep Nederlanders allemaal Turken ging bejegenen?
Ja, dat bedoel ik. Dan is elke Nederlander een racist, moet Wilders dood (want hij heeft aangezet tot de daad) en wil elke Turk wel een bom gooien op Nederland. Achterlijk kutland zeg, gat-ver-dam-me.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan draait Turkije door, serieus!
Dan sturen ze een minister en komen er demonstraties in Turkije etc, zo hypocriet zijn ze.
Wellicht weet je nog het drama rondom die omgebrachte Turkse famie in Den Haag, heel Turkije draaide door, hele verhalen over Hollandse ies rassiesten!
Bleek de dader een neef van de vader te zijn, ruzie over een lening was het motief.
quote:Op de muren stond onder meer 'PKK'. Mogelijk heeft de actie te maken met de huidige onlusten tussen Koerden en Turken in Turkije.
Was te verwachten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Ramen van een Turks cultureel centrum in Den Haag zijn ingegooid heb ik gehoord.
Dat de Koerden even dom, zo niet dommer als de Turken zijn?quote:
Klopt, heb het gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Ramen van een Turks cultureel centrum in Den Haag zijn ingegooid heb ik gehoord.
Kom op xminator. Zowel de Koerden als de Turken (die hieraan meedoen) vertonen hetzelfde gedrag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
De ware aard van de koerden komt naar boven
Even dom. En ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat de Koerden even dom, zo niet dommer als de Turken zijn?
Klopt, maar de mensen die het gisteren op de Turken afreageerden mogen dat zelfde ook doen jegens de koerden die hier aan deelnemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom op xminator. Zowel de Koerden als de Turken (die hieraan meedoen) vertonen hetzelfde gedrag.
Juist.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom op xminator. Zowel de Koerden als de Turken (die hieraan meedoen) vertonen hetzelfde gedrag.
Of je gaat tegen elkaar schaken of desnoods mekaar insmeren met olijfolie om vervolgens te worstelen, dan krijg je wellicht nog subsidie ook... Maar dit beestachtige kan echt niet hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Bernays het volgende:
Denken die turken nu echt dat het zin heeft om in het buitenland ramen in te gooien? Ga vechten in Turkije dan als het je zo boeit
Sorry, maar er is een verschil? Een willekeurig doelwit van de andere etnische groep aanvallen is gewoon achterlijk, of het nou een kleuterklas, een gokhal of een moskee is. Alsof het ene beschaafder is dan het andere...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen die het gisteren op de Turken afreageerden mogen dat zelfde ook doen jegens de koerden die hier aan deelnemen.
En er is een verschil tussen het belagen van een gebedsplaats en een cultureel centrum. Waarbij de koerden beiden hebben belaagd.
Dus het doel waarvoor het gebouw er staat is belangrijk bij de beoordeling of eigenrichting in dat geval toegepast mag worden? Uit je post blijkt dat je erg last hebt van tunnelvisie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen die het gisteren op de Turken afreageerden mogen dat zelfde ook doen jegens de koerden die hier aan deelnemen.
En er is een verschil tussen het belagen van een gebedsplaats en een cultureel centrum. Waarbij de koerden beiden hebben belaagd.
En andersom is dat natuurlijk ook het gevalquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef Capi het volgende:
[..]
Dus het doel waarvoor het gebouw er staat is belangrijk bij de beoordeling of eigenrichting in dat geval toegepast mag worden? Uit je post blijkt dat je erg last hebt van tunnelvisie.
ontopic: Sowieso nationalisten en hun trieste gedrag, die jongeren worden gegijzeld door hun eigen en opgelegde illusies over Koerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |