quote:Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Waarom er plotseling gereld werd? Demonstrantie begon rustig op het Museumplein, zoals te zien in het filmpje.quote:
Lees de OP!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef o.us het volgende:
Waar ging die demonstratie eigenlijk over?
Le-zen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef o.us het volgende:
Waar ging die demonstratie eigenlijk over?
By-the-way, de Turken zijn heel hypocriet bezigquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Honderden betogers protesteerden zondag op het Museumplein tegen de Koerdische afscheidingsbeweging PKK.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
'Veel Koerden onderweg naar Amsterdam'
Veel Koerden uit de rest van Nederland zijn onderweg naar Amsterdam. Overkoepelende Koerdische organisaties roepen juist op om thuis te blijven.
Koerden uit de rest van Nederland willen naar de stad komen vanwege de Turkse rellen vanmiddag. Daarbij vielen gewonden en raakte een Koerdisch cultureel centrum beschadigd.
De politie greep in met charges en door de omgeving rond de rellen af te sluiten. Ook wordt er gecontroleerd bij de afritten van de ring rond Amsterdam.
Na de eerste rellen op de Sloterkade was het ook onrustig in andere delen van West. Inmiddels lijkt de politie de situatie onder controle te hebben.
http://www.at5.nl/artikel(...)erweg-naar-amsterdam
Een Nederlandse Koerd is hier Nederlander, en een Nederlandse Turk is hier Nederlander. Willen de mensen er een Turks/Koerdisch iets van maken? Doe dat dan lekker daar en niet in Nederlandquote:Eerder belaagden ze een Koerdisch centrum
leg eens uitquote:
Wat er op een vel papier staat zie ik als ver ondergeschikt aan het bloed dat door mijn aderen stroomt. Dat is voor een oppervlakkige kantoor-Hollander met beperkte gevoelens van nationaal bewustzijn misschien moeilijk te bevatten, maar wij Koerden waarderen nog wel onze etniciteit en cultuur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Een Nederlandse Koerd is hier Nederlander, en een Nederlandse Turk is hier Nederlander. Willen de mensen er een Turks/Koerdisch iets van maken? Doe dat dan lekker daar en niet in NederlandDe boel gaan belagen om achtergrond? Stelletje discriminerende sukkels.
Ja, dan nog wil hij niet dat een dergelijk conflict HIER wordt uitgevochten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Wat er op een vel papier staat zie ik als ver ondergeschikt aan het bloed dat door mijn aderen stroomt. Dat is voor een oppervlakkige kantoor-Hollander met beperkte gevoelens van nationaal bewustzijn misschien moeilijk te bevatten, maar wij Koerden waarderen nog wel onze etniciteit en cultuur.
Ik sta over het algemeen lang niet zo negatief tegenover de multiculturele samenleving als sommige andere mensen, maar het Turkse en Koerdische nationalisme is soms toch wel een beetje eng. Ga daar ter plekke vechten als het zo nodig moet, maar zo'n conflict mag hier niet tot rellen leiden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Wat er op een vel papier staat zie ik als ver ondergeschikt aan het bloed dat door mijn aderen stroomt. Dat is voor een oppervlakkige kantoor-Hollander met beperkte gevoelens van nationaal bewustzijn misschien moeilijk te bevatten, maar wij Koerden waarderen nog wel onze etniciteit en cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |