Als er iemand niet anti speelt vandaag, is het Vitesse.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke team speelt anti tegen psv, dan lijkt hrt alsof psv slecht speelt. Terwijl psv meeste balbezit heeft en kansen
Dit dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Niet meegekeken in het topic over Ajax-Feyenoord zeker? PSV speelt nu zoals Ajax daarnet speelde. Kwalitatief Uiterst Teleurstellend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ach psv wordt altijd afgezeken :") als dit nu.ajax was dan domineerde ze wel de wedstrijd ....
Met onze verdedigers is het eigenlijk onmogelijk om degelijk te spelen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Paar kansjes, paar counters, moeilijke wedstrijd. PSV speelt heel degelijk.
En nu de statistieken van alle andere wedstrijdenpleasequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat PSV niet leuk speelt. Weinig fantasie, weinig snelheid, weinig grote scores. Uiteindelijk winnen ze wel, maar het is vaak niet leuk om naar te kijken. En aan de stats kun je zien dat PSV echt niet domineert.
[ afbeelding ]
Als je dit durft te verdedigen met domineren heb je oogkleppen van heb ik jou daar
Eens. Zelfs verlies betekent dan het eind nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
Dit zijm gewoon moeilijke wefstrijden, gewoon winnen doet er niet toe hoe..
Volgende week twente dus gezien andere uitslagennu winnen dan kun je volggende week evt gelijkspelejn.
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat PSV niet leuk speelt. Weinig fantasie, weinig snelheid, weinig grote scores. Uiteindelijk winnen ze wel, maar het is vaak niet leuk om naar te kijken. En aan de stats kun je zien dat PSV echt niet domineert.
[ afbeelding ]
Als je dit durft te verdedigen met domineren heb je oogkleppen van heb ik jou daar
Dus het enige wat je hebt om PSV te verdedigen is dat de rest het ook niet goed doet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En nu de statistieken van alle andere wedstrijdenplease
Die verdediging is een zwakte, dus waren er en gaan er nog komen voor Vites. Paar slordigheden hier en daar, maar het is een moeilijke wedstrijd en daarom geen dikke voldoende maar een degelijke vertoning.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met onze verdedigers is het eigenlijk onmogelijk om degelijk te spelen...
Dat zeg ik niet eens, tjappiequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het enige wat je hebt om PSV te verdedigen is dat de rest het ook niet goed doet?Ajax speelde kut, Feyenoord domineerde niet maar speelde beter (en leuker) dan gewoonlijk, AZ en Twente waren ondermaats. Toch is het triest dat je niet eens je club kunt verdedigen zonder te vervallen in 'maar zij doen het ook' huilerij.
Da's toch iets anders als je hier zei:quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Rot op man, PSV domineert.
Vitesse wil gewoon niet voetballen
Dan ben je toch gefaald in het leven...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel, je begint een burrrgerrrrrrestaurrant
En Utrecht ook? En NEC? En Ajax? En VVV? Ik heb dit seizoen nog nauwlijks leuk voetbal gezien van PSV. Met als uitzondering tegen Roda, dat was fantasievol en sprankelendquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...
BK is altijd beter dan de MacDrekquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Ga gewoon naar de McDonalds ofzo, want deze discussie slaat nergens op.
Oh nee, de burger king, want die sponsoren je cluppie (Alle)
China: bulllgellllllllllestaullantquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel, je begint een burrrgerrrrrrestaurrant
Reageer maar niet meer op die vent, hij lult maar watquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's toch iets anders als je hier zei:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |