Het was niet heel erg vloeren, hij kwam tegen zn hak volgens mij..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
Was van achteren iemand vloeren niet direct rood?
Maar was wel bewust op de benenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Het was niet heel erg vloeren, hij kwam tegen zn hak volgens mij..
PSV speelt als een laffe, natte krant.quote:
'jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef 3M1N3M het volgende:
PeeEssVeee
Drink nu maar je thee
Vitesse rood geleeehnn
Homosexueelen!!!
Dit was mijn gedicht, krijg ik nu een tien?
Rot op man, PSV domineert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef Micson het volgende:
[..]
PSV speelt als een laffe, natte krant.![]()
Vitesse kan met een beetje geluk straks de 1-1 erin prikken
Welke wedstrijd kijk jij? Niet die op EL1 wordt uitgezonden iig...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Rot op man, PSV domineert.
Vitesse wil gewoon niet voetballen
Laffe, natte krant? Alles voorbij de middenlijn rent de kont onder het lichaam vandaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef Micson het volgende:
[..]
PSV speelt als een laffe, natte krant.![]()
Vitesse kan met een beetje geluk straks de 1-1 erin prikken
Sout op met dat gehaat op manolev heb je tamata gezien????quote:
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Rot op man, PSV domineert.
Vitesse wil gewoon niet voetballen
Elke team speelt anti tegen psv, dan lijkt hrt alsof psv slecht speelt. Terwijl psv meeste balbezit heeft en kansenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Niet die op EL1 wordt uitgezonden iig...
Ik zeg toch PSV itoquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, Tamata heb ik ook gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sout op met dat gehaat op manolev heb je tamata gezien????
Manolev creert alle ruimte voor labyad, tamata zorgt ervoor daf mertens niet op de helft van vitessr durft te komen door zijn faalverdedigen
Ach psv wordt altijd afgezeken :") als dit nu.ajax was dan domineerde ze wel de wedstrijd ....quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik tel Matavz naast zijn goal twee keer, schot van Strootman en twee doortikkers van Wijnaldum. Gewoon prima voor 1 helft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.
Dat weet jij net zo goed als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |