Ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan me nog een leuke dag hier herinneren
tja jij als heraclied kan het nog 100 jaar roepen maar bij ons gebeurd het wel een keerquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel jaar wordt dat nu al geroepen in Eindhoven?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
tja jij als heraclied kan het nog 100 jaar roepen maar bij ons gebeurd het wel een keer
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
tja jij als heraclied kan het nog 100 jaar roepen maar bij ons gebeurd het wel een keer
het liefst d.m.v. een eigen doelpunt van Wijnaldemquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, liever dat PSV verliest. Ongeacht de gevolgen voor Feyenoord. PSV dient te verliezen.
Zijn we het ook een keer eens vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, liever dat PSV verliest. Ongeacht de gevolgen voor Feyenoord. PSV dient te verliezen.
Hmm, zou mij wel een gevoel van gerechtigheid geven jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
het liefst d.m.v. een een eigen doelpunt van Wijnaldem
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn we het ook een keer eens vandaag
De statistieken zeggen wat anders, de statistieken jonguh!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit wordt geen makkelijke wedstrijd voor ons
Ja, dus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De statistieken zeggen wat anders, de statistieken jonguh!!!!!!!!!
En vandaag voor het eerst in de Gelredomequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv gaat niet verliezen sterker nog, in eindhoven hadden ze vaker verloren
Moet ie geen overtredingen makenquote:
Goed gezien van de scheids/grensquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat is een corner idd.. Snelle uitbraak
Yep, zelf kunnen ze niet aanvallenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Ook echt de enige manier voor PSV om deze wedstrijd te kunnen winnen. Hopen op fouten van Vitesse-zijde.
Ik woon dan ook in Doetinchemquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige boeren in de competitie spelen bij De Graafschap
?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:53 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zeggen boeren maar dat zijn beide clubs
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:54 schreef ZaZoe het volgende:
Komaan PSV, nu meteen de 2e, 3e, 4e en 5e.
Stoer hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop op gelijkspel of winst voor PSV, Vitesse is een concurrent van Feyenoord PSV niet.
Stoer geboren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer heeft Buttner een PSV hart? Erg mooi gegeven op Labyad
PSVquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Tchock het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken in dit topic als PSV speelt
So? PSV hoort altijd te verliezen. Ongeacht wat dat ook betekent voor Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop op gelijkspel of winst voor PSV, Vitesse is een concurrent van Feyenoord PSV niet.
Afgunst en jaloezie naar de grootste club met de meeste prijzenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Tchock het volgende:
Omdat PSV conccurrentie is en die MOET verliezenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Tchock het volgende:
Da's Ajax al.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afgunst en jaloezie naar de grootste club met de meeste prijzen
Ik zeg niet dat het alleen PSV haters zijn die vervelend doen. Ajax heeft nog steeds meer prijzen, of je het nou leuk vind of niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afgunst en jaloezie naar de grootste club met de meeste prijzen
Wat uiteraard niet gaat gebeurenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat PSV conccurrentie is en die MOET verliezen
Niet als lui zoals Buttner dat soort balletjes gaan geven neequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat uiteraard niet gaat gebeuren
Wss dankzij dit soort arrogantie:quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dankzij Buttner de PSV'erquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook een fijne wedstrijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:58 schreef ZaZoe het volgende:
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
Fijne wedstrijd!
Hij rent alweer man. Niets aan de handquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure, 2 benen terwijl de bal weg is.
En daarom is het een schwalbe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij rent alweer man. Niets aan de hand.
Dus alleen als hij met een brancard eraf moet is het geel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij rent alweer man. Niets aan de hand.
serieus, zo gaafquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Sowieso om 17:25 naar RTL4 zappen, life4you met Genee en Derksen.
Achter goal zie ej een van jordianiaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:00 schreef Proletariaat het volgende:
Wat een oversized borden hangen daar in dat stadion
Nee rood. Als ie minstens één minuut blijft liggen is geel wel terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus alleen als hij met een brancard eraf moet is het geel?
Hoe kan Derksen nu voetbal kijken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Sowieso om 17:25 naar RTL4 zappen, life4you met Genee en Derksen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee rood. Als ie minstens één minuut blijft liggen is geel wel terecht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Wat een fucking saai stadion heeft Vitesse trouwens zeg. Die dichte hoeken zijn écht kut.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: Eagles verliezen met 4-1 op het kasteel
Dereijck?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef BraveDribbel het volgende:
Tamata speelt beroerd, wie kan er in zijn plaats komen?
twitter:ElfrinkRik twitterde op zondag 23-10-2011 om 17:02:04Timothy Derijck gaat warmlopen bij #PSV reageer retweet
Derksen kan alles!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan Derksen nu voetbal kijken?
Dat stadion is alleen de derde zaterdag van november leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Wat een fucking saai stadion heeft Vitesse trouwens zeg. Die dichte hoeken zijn écht kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
engquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bouma - Derijck - Marcelo - Manolef
Turbojet Willemsquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef BraveDribbel het volgende:
Tamata speelt beroerd, wie kan er in zijn plaats komen?
I know, maar ik blijf een geboren Rotterdammerquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik redeneer vanuit Eagles achteruit maar het resultaat is hetzelfde
Altijd terechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als vervanging voor Marcelo zeker
Dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als vervanging voor Marcelo zeker
quote:
Dat wel, maar het kost je 33% van je wissels per wedstrijd. Laat 'm dan gewoon op de bank zittenquote:
Nee, 11 punten achter. Maar het blijft ons Ajax hequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I know, maar ik blijf een geboren Rotterdammer.
Daarbij was GA toch al geen bedreiging meer voor Zwolle, toch?
Commentator heeft het ook eindelijk doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derijck loopt warm, wisten jullie dat?
Derijck op de bankquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Dat wel, maar het kost je 33% van je wissels per wedstrijd. Laat 'm dan gewoon op de bank zitten
Commentator is dus geen FOK!ker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Commentator heeft het ook eindelijk door
Blijktquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Commentator is dus geen FOK!ker..
Winter komt die deen toch misschien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
Bouma naar links?
Hebben we niks anders in de jeugd? Anders in de winter of volgend seizoen nu echt veredigers halen pfff
Derksen snapt met al zijn ervaring wel dat er niks meer gaat gebeuren, doodsaaie wedstrijd en 0-1 voor PSV wederom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan Derksen nu voetbal kijken?
TURBOJET WILLEMS!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
Bouma naar links?
Hebben we niks anders in de jeugd? Anders in de winter of volgend seizoen nu echt veredigers halen pfff
Mits fit..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winter komt die deen toch misschien?
Dat je als ajacied dit durft te posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen snapt met al zijn ervaring wel dat er niks meer gaat gebeuren, doodsaaie wedstrijd en 0-1 voor PSV wederom.
aight, keek je wel sexy?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik sta op de foto met René EijkelkampWas vandaag bij de plaatselijke club. Zal hem zo posten
Moeten jullie ook eens leren ipv 2 backs en cv naar voren komen en dan kapot gecounterd wordeb met die gatenkaas achterin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen snapt met al zijn ervaring wel dat er niks meer gaat gebeuren, doodsaaie wedstrijd en 0-1 voor PSV wederom.
Is positief bedoelt hoor, zeggen wij hier als 't een bikkel isquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is positief bedoelt hoor, zeggen wij hier als 't een bikkel is
Als PSV wint stijgen jullie wel een plaats, dat is toch leuk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wonnen we ook met 1-0quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Roept vitessese sups elke keer utrecht??
't is een werkpaardquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum, wat is dat toch een fantastische speler.
Ja? We staan toch nu tweede?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PSV wint stijgen jullie wel een plaats, dat is toch leuk?
Sommige teams zitten met het probleem dat ze alleen maar in stilstaande spelsituaties scoren. Dat is pas kut.quote:
Ik herken jou UI, had Dj_Day die niet eerst?quote:
Jouw,quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik herken jou UI, had Dj_Day die niet eerst?
Het was niet heel erg vloeren, hij kwam tegen zn hak volgens mij..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
Was van achteren iemand vloeren niet direct rood?
Maar was wel bewust op de benenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Het was niet heel erg vloeren, hij kwam tegen zn hak volgens mij..
PSV speelt als een laffe, natte krant.quote:
'jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef 3M1N3M het volgende:
PeeEssVeee
Drink nu maar je thee
Vitesse rood geleeehnn
Homosexueelen!!!
Dit was mijn gedicht, krijg ik nu een tien?
Rot op man, PSV domineert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef Micson het volgende:
[..]
PSV speelt als een laffe, natte krant.![]()
Vitesse kan met een beetje geluk straks de 1-1 erin prikken
Welke wedstrijd kijk jij? Niet die op EL1 wordt uitgezonden iig...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Rot op man, PSV domineert.
Vitesse wil gewoon niet voetballen
Laffe, natte krant? Alles voorbij de middenlijn rent de kont onder het lichaam vandaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef Micson het volgende:
[..]
PSV speelt als een laffe, natte krant.![]()
Vitesse kan met een beetje geluk straks de 1-1 erin prikken
Sout op met dat gehaat op manolev heb je tamata gezien????quote:
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Elke team speelt anti tegen psv, dan lijkt hrt alsof psv slecht speelt. Terwijl psv meeste balbezit heeft en kansenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Niet die op EL1 wordt uitgezonden iig...
Ik zeg toch PSV itoquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, Tamata heb ik ook gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sout op met dat gehaat op manolev heb je tamata gezien????
Manolev creert alle ruimte voor labyad, tamata zorgt ervoor daf mertens niet op de helft van vitessr durft te komen door zijn faalverdedigen
Ach psv wordt altijd afgezeken :") als dit nu.ajax was dan domineerde ze wel de wedstrijd ....quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik tel Matavz naast zijn goal twee keer, schot van Strootman en twee doortikkers van Wijnaldum. Gewoon prima voor 1 helft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Als er iemand niet anti speelt vandaag, is het Vitesse.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke team speelt anti tegen psv, dan lijkt hrt alsof psv slecht speelt. Terwijl psv meeste balbezit heeft en kansen
Dit dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen eens af man en kijk naar de statistieken, PSV heeft geen kans gehad. Als dat onbenul Buttner er niet in stond waren ze geheel kansloos om een goal te maken.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Niet meegekeken in het topic over Ajax-Feyenoord zeker? PSV speelt nu zoals Ajax daarnet speelde. Kwalitatief Uiterst Teleurstellend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ach psv wordt altijd afgezeken :") als dit nu.ajax was dan domineerde ze wel de wedstrijd ....
Met onze verdedigers is het eigenlijk onmogelijk om degelijk te spelen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Paar kansjes, paar counters, moeilijke wedstrijd. PSV speelt heel degelijk.
En nu de statistieken van alle andere wedstrijdenpleasequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat PSV niet leuk speelt. Weinig fantasie, weinig snelheid, weinig grote scores. Uiteindelijk winnen ze wel, maar het is vaak niet leuk om naar te kijken. En aan de stats kun je zien dat PSV echt niet domineert.
[ afbeelding ]
Als je dit durft te verdedigen met domineren heb je oogkleppen van heb ik jou daar
Eens. Zelfs verlies betekent dan het eind nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef Geo3kant het volgende:
Dit zijm gewoon moeilijke wefstrijden, gewoon winnen doet er niet toe hoe..
Volgende week twente dus gezien andere uitslagennu winnen dan kun je volggende week evt gelijkspelejn.
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat PSV niet leuk speelt. Weinig fantasie, weinig snelheid, weinig grote scores. Uiteindelijk winnen ze wel, maar het is vaak niet leuk om naar te kijken. En aan de stats kun je zien dat PSV echt niet domineert.
[ afbeelding ]
Als je dit durft te verdedigen met domineren heb je oogkleppen van heb ik jou daar
Dus het enige wat je hebt om PSV te verdedigen is dat de rest het ook niet goed doet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En nu de statistieken van alle andere wedstrijdenplease
Die verdediging is een zwakte, dus waren er en gaan er nog komen voor Vites. Paar slordigheden hier en daar, maar het is een moeilijke wedstrijd en daarom geen dikke voldoende maar een degelijke vertoning.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met onze verdedigers is het eigenlijk onmogelijk om degelijk te spelen...
Dat zeg ik niet eens, tjappiequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het enige wat je hebt om PSV te verdedigen is dat de rest het ook niet goed doet?Ajax speelde kut, Feyenoord domineerde niet maar speelde beter (en leuker) dan gewoonlijk, AZ en Twente waren ondermaats. Toch is het triest dat je niet eens je club kunt verdedigen zonder te vervallen in 'maar zij doen het ook' huilerij.
Da's toch iets anders als je hier zei:quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dan ben je toch gefaald in het leven...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel, je begint een burrrgerrrrrrestaurrant
En Utrecht ook? En NEC? En Ajax? En VVV? Ik heb dit seizoen nog nauwlijks leuk voetbal gezien van PSV. Met als uitzondering tegen Roda, dat was fantasievol en sprankelendquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zij, Vitesse durft gewoon niet te voetballen. Bang voor het machtige PSV. Zo kan PSV ook niet voor een leuke wedstrijd zorgen...
BK is altijd beter dan de MacDrekquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Ga gewoon naar de McDonalds ofzo, want deze discussie slaat nergens op.
Oh nee, de burger king, want die sponsoren je cluppie (Alle)
China: bulllgellllllllllestaullantquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel, je begint een burrrgerrrrrrestaurrant
Reageer maar niet meer op die vent, hij lult maar watquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's toch iets anders als je hier zei:
[..]
Eensquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Reageer maar niet meer op die vent, hij lult maar watVitesse is gewoon beter, durft zeker wel te voetballen en heeft de kansen gehad.
wat zo'n blind-optimistische PSV-homo er over te zeggen heeft, kan me verder weinig schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |