Ik heb geloof ik nog een backyardigans plasstickerkalenderquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef simmu het volgende:
binnenkort beginnen we met een stickersysteem (heeft iemand misschien een voorbeeld van zoiets voor zindelijkheid) en ze tv kijken mag ze best, maar wel binnen grenzen. ik grijp het ook aan als voorbeeld van "je kan nu eenmaal niet alles krijgen wat he wil, soms moet je kiezen"
dus ze mag tv kijken, maar doordeweeks geen dvd's, vaste tv-mag-momenten en ze moet kiezen wat ze wil. ze mag niet en 'mijn beste vriendjes tijgetje en poeh' en 'de bruine beer in het blauwe huis' kijken. dan moet ze kiezen
Tuurlijk. Lente wil en mag ook wel eens wat. Ze mag over de salontafel glijden en zelf met stroop Bumba op dr pannenkoek tekenen. Maar ze mag niet commanderen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat dat gaat met geven en nemen. Het blijft natuurlijk een eigen individu(utje) en die wil ook wel eens wat.
Mijn broer vond mijn kids vandaag 'tuig'Ze zijn zo hard en lomp met elkaar...
gehehe wacht maar effe tot ze 4 zijnquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Het is hier vooral dat ik een vriendin heb die de hele dag door haar dochter gecommandeer wordt. "NEE! Jij MAG niet praten!" of "NEE! IK wil daar zitten!"
Dat vind ik echt te aso.
om in de taal van mijn gebroed te spreken: HEBBEH!!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog een backyardigans plasstickerkalender
Ja, soms werkt dat. Alleen flip werkt daar niet aan mee. Die is geestelijk zoveel sterker dan zijn oudere broer. Het 'Je kunt me echt de pot op' straalt van em af.quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik maak er ook wel eens een spelletje van. Dan mag Ivan even de baas zijn. Lena mag dat ook. Dat wil nog wel eens de frustratie doorbreken.
Als je ff je email adres pmt mail ik naar jequote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef simmu het volgende:
[..]
om in de taal van mijn gebroed te spreken: HEBBEH!!!!!
oftwel; mag ik die overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |