quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jap. Vooral het vlees/vis/gelatine/kaas gedeelte. Ik weet dat er in de zuivelindustrie ook veel walgelijks gebeurd maar ik heb niet bewust gekozen voor het minderen van die producten. Dat sluipt er een beetje bij in, eigenlijk. Maar ik vind het wel goed/prettig zo. Ik voel me er ook gezonder door nu ik minder zuivel binnenkrijg dusja.
Ik eet nu te weinig en te weinig gevarieerd denk ik, hoewel ik dat al wel een tijdje aan het veranderen ben -of in ieder geval probeer-.
's Ochtends eet ik altijd fruit. Soms met wat yoghurt erbij en soms alleen fruit (vooral druivenen bananen).
's Middags als ik thuis ben knabbel ik vaak ook fruit want ik weet niet wat ik anders moet eten want ik eet liever geen broodof ik eet mijn warme maaltijd al 's middags.
's Avonds ligt er dus aan of ik 's middags een warme maaltijd heb gehad of 's avonds maar dan maak ik gewoon een eckte maaltijd (groente, rijst/aardappelen & vleesvervanger of echt wel een wat boeiender gerechtvega chili ben ik dol op bijv. Of gevulde paprika's).
Ik moet alleen echt meer water drinken maar ben er geen fan van. Heb al geprobeerd met citroensap maar ook dat vond ik niet echt super,.
Ben trouwens 1.75cm en mijn gewicht weet ik niet want ik weeg nooit. Al weeg ik 250 kilo; als ik er maar goed uitzie in de spiegel, bij wijze van.
Ik gok tussen de 55 en 60 kg. Uit mijn hoofd zijn mijn maten ongeveer; 80 - 67 - 97 (beetje breed van onder,)
Bedankt,quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:18 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom CZ, succes met het zoeken van een gebalanceerd dieet
Heb ik geprobeerd maar lukte ook niet echt. Ik vergat het water gewoon. Ik kan heel simpel vergeten te eten of te drinken,quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef MarMar het volgende:
Water kan je wel aan wennen, gewoon een flesje bij de hand en af en toe een slokje en flesje bijvullen over de dag. Dat gaat bij mij beter dan een glas in een keer achterover slaan, hoewel dat inmiddels ook wel lukt
Ik vind het wel schelen als het water lekker koud is.
Volgens mij eet je al haske gezond als ik het zo lees en valt waarschijnlijk meer te halen door sporten? Strak wordt het nooit van alleen maar minder eten.
Dat was ik tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef MarMar het volgende:
Gister was er toch ergens in het topic een link met vega recepten? Iemand?
Skinny Bitch! Beide boekjes staan al hier in de kast,quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef Probability het volgende:
Chips ik persoonlijk vind je aan de dunne kant hoor! (Qua foto's in het H&M topic en qua gewicht) En dat je zo te horen vrij weinig eet.. Want je kweekt natuurlijk geen spieren/strakheid als je niet genoeg eet!
Ik vind de boekjes van skinny bitch wel leuk om te lezen, heb er twee boekjes van en staan veel tips en recepten in, misschien kun je daar iets uithalen?
En in de dikke vegetariër staan ook veel (uitgebreide) veganistische recepten..
O: 2 stuks fruit = 100 kcal of met yoghurt 200 kcalquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar lukte ook niet echt. Ik vergat het water gewoon. Ik kan heel simpel vergeten te eten of te drinken,. Misschien nog een keer proberen, hmm!
Nouja, ik heb telkens het gevoel dat ik wat mis ofzo. Ik krijg bijv. ook echt niet bij elke maaltijd groente, fruit en proteïnen binnen. Ik ben echt niet dol op noten dus ik krijg vooral mijn eiwitten bij het avondeten met mijn vegaburgers - daar zit namelijk ei enzo in.
Ik weet dat het daar niet strakker van wordt en ik moet wrs inderdaad meer sporten.. haha. Ik volg ook altijd bodyrock maar op een of andere manier heb ik echt iemand nodig die me aanspoort of een sportschool. Ik heb te weinig discipline (nog?) om het thuis gewoon te gaan doen.
Weinig honger wil niet zeggen dat je voldoende eet...quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Skinny Bitch! Beide boekjes staan al hier in de kast,.
Maar ik heb eigenlijk ook weinig honger ofzo, ik denk dat ik gewoon meer gevarieerd moet eten.
Te dun ben ik sowieso niet,. Behalve mijn armen maar die noem ik niet voor niets 'junkie-armpjes' haha. In kleding zie je misschien mijn figuur niet zo goed - want er valt heus wat strak te maken. In bikini ben ik zo eentje waarvan je kan zien dat ze niet echt veel sport. Het is wat vormeloos zegmaar.
Ik eet wel meer dan 4 stuks fruit per dag. Ben een echte fruitliefhebberquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Probability het volgende:
[..]
O: 2 stuks fruit = 100 kcal of met yoghurt 200 kcal
L: 2 stuks fruit of alvast avond eten. = 100 kcal
D: agv of zo iets = max 600 kcal
= niet eens 1000 kcal en je moet er wel 2000 hoor!! reken je bmr maar eens uit
I feel yaquote:
Valt mee! Maar ik liep eens bij een dietist omdat ik toen ook moeite had met gevarieerd eten en toen heb ik ook bijgehouden voor 2 week wat ik at en ze zei toen dat daar het probleem niet zat want dat zag er allemaal goed uit,quote:
tof! Lekker weer gehad, lekker gegeten * burps*. SPQR was keihandig (reisleider _Aurum_ werd ik genoemdquote:
als je koken niet zo leuk vindt en toch gevarieerd wil eten, dan zou ik slimmer gaan koken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet wel meer dan 4 stuks fruit per dag. Ben een echte fruitliefhebber. Hmhm, ik weet mijn BMR maarja. Ik wil voor lunch vooral wel aanpassen maar ik weet nooit wat ik dan moet doen. Soms zit ik met lunch op werk en moet ik dus iets hebben wat ik kan meenemen. Dat vind ik moeilijk; op een of andere manier stel ik veel eisen aan mijn eten haha, denk ik dan.
En aangezien ik alleen woon heb ik ook weinig zin om 30 minuten lang van alles klaar te maken. Ik wil gewoon iets wat ik snel klaarheb of wat al kant-en-klaar is maar wel gezond.
Ik haat koken.![]()
en dat speelt ook wel een rol, gok ik zo.
Ik ben niet te dun, hoor. Alleen dunne armpjes. Maargoed, hier is de link;quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:32 schreef loveli het volgende:
Ben te lui om het H&M-topic door te zoeken naar foto's om te kunnen oordelen of je te dun bent of niet. Heb je een linkje?
Ja, dat is misschien wel hendig. Ik heb dat toen wel met de brocolli van gister gedaan. De helft (het was een enormequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je koken niet zo leuk vindt en toch gevarieerd wil eten, dan zou ik slimmer gaan koken.
Dingen maken die je 2 of 3 dagen kan eten. Of koken en porties invriezen.
driebonen salade? van te voren te maken en in te vriezenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet wel meer dan 4 stuks fruit per dag. Ben een echte fruitliefhebber. Hmhm, ik weet mijn BMR maarja. Ik wil voor lunch vooral wel aanpassen maar ik weet nooit wat ik dan moet doen. Soms zit ik met lunch op werk en moet ik dus iets hebben wat ik kan meenemen. Dat vind ik moeilijk; op een of andere manier stel ik veel eisen aan mijn eten haha, denk ik dan.
En aangezien ik alleen woon heb ik ook weinig zin om 30 minuten lang van alles klaar te maken. Ik wil gewoon iets wat ik snel klaarheb of wat al kant-en-klaar is maar wel gezond.
Ik haat koken.![]()
en dat speelt ook wel een rol, gok ik zo.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Valt mee! Maar ik liep eens bij een dietist omdat ik toen ook moeite had met gevarieerd eten en toen heb ik ook bijgehouden voor 2 week wat ik at en ze zei toen dat daar het probleem niet zat want dat zag er allemaal goed uit,.
Zeg ook niet dat je te dun bent hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet te dun, hoor. Alleen dunne armpjes. Maargoed, hier is de link;
H&M #140 - Waar carnaval vroeg valt dit jaar
Haha, ik zou ook geen bikinifoto plaatsen,quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
Iig niet te dik, kan niet echt oordelen over het geheel, maar ik vind niet dat je bij nieuwelingen meteen om bikinifoto's moet vragen. Ik zou zeggen, houden zo en goed gaan eten om er over 40 jaar nog zo uit te zien.
Nope. Lijkt een beetje op die van de Ikea deze maar is 'm niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, is dat een echt schapenvel op de vloer?
Kan ik wel eens proberen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:37 schreef Probability het volgende:
[..]
driebonen salade? van te voren te maken en in te vriezen
Ik had een lekker recept, maar heb dat boek nu niet hier, komt uit de dikke vegetariër en dan een variant met geloof ikquote:
Nouja, ik heb onmogelijk alle noten geprobeerd natuurlijk! Dat is wel een punt. Doordat ik nog nooit een lekkere noot (quote:
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2011 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tof! Lekker weer gehad, lekker gegeten * burps*. SPQR was keihandig (reisleider _Aurum_ werd ik genoemd) en die Romeinen weten wel hoe ze moeten bouwen
En Cannoli Siciliani is nomIk ga van de winter eens een baksessie houden
Oh oke,quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde niet ermee dat jij je hoofd in het zand steekt hoor
Eerder om m'n eigen melancholie mee aan te tonen...
[ afbeelding ] = me gusta
[ afbeelding ] = me no gusta
Dat ik vind dat er bij jouw juist makkelijk een 10kilo bij mag is wat anders. Daarnaast heb ik door mijn eigen ervaring met vegetariërs en veganisten altijd een vooringenomen mening. Maar daar kun jij ook niets aan doen.
Ach en des te meer vlees blijft er voor mij overDus wat zeur ik
amandelen zijn het gezondst volgens mij, je moet ze eens vers gebrand bij een notenkraam halen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb onmogelijk alle noten geprobeerd natuurlijk! Dat is wel een punt. Doordat ik nog nooit een lekkere noot () ben tegengekomen probeer ik anderen ook minder snel. Ik houd er helemaal niet van door mijn eten, net als warm fruit. Het 'hoort' niet ofzo. Maar los tja. Misschien pinda's -maar ongezouten vind ik ze zo smakeloos.
Ik ben meer een zout-addict dan een suiker-addict. Welke noten zouden dan echt gezond zijn dan? Cashew lust ik an sich ook nog wel maar ik heb het gevoel dat er veel gezondere noten zijn.
Hmm.. zal ik eens proberen dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
amandelen zijn het gezondst volgens mij, je moet ze eens vers gebrand bij een notenkram halen!
Nom zijn die.. echt, als je die niet lekker vind...quote:
Walnoten, hazelnoten ook toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
NiceOh nee, da's Frankrijk
Maar zie de foto's wel tegemoetdat ziet wel erg... zoet uit
Cashews zijn gezond CZVerder amandelen, pacannoten, macademia...
Yupquote:
Will doquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh oke,.
Achja, eet jij het vlees maar. Net als mijn VleesBBQliefhebbende vriend,
.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:40 schreef Phaidra het volgende:
Chipszak,welkom hier! Ik zie op de foto's ook een fabuleus lichaam, maar als je strakker wilt worden is het recept voldoende groente, eiwitten en sport.![]()
Zo, ik ben helemaal gaar na een dagje Martha Steward uithangen. Opruimen, stofzuigen, was opvouwen, 3 wasjes draaien en ophangen, bed verschonen... Nu moet ik eigenlijk nog even afwassen en sperziebonen punten, maar ik wil niet meer.
Mijn lijstje is trouwens niet bewonderenswaardig:
O: brinta
T: koffie met melk & stroopwafel
L: 2 boterhammen fricandeau + beetje mayo
T: kop thee met sprits
T: paar handjes chips
D: sperziebonen, aardappelsalade en merguezworstje
Als ik nou niet zoveel troep gegeten had al, was het een mooi dagje voor de snackbar. Maar dat kan nu echt niet meer.
Hey Martha, goed bezog hoor ;-)quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:40 schreef Phaidra het volgende:
Chipszak,welkom hier! Ik zie op de foto's ook een fabuleus lichaam, maar als je strakker wilt worden is het recept voldoende groente, eiwitten en sport.![]()
Zo, ik ben helemaal gaar na een dagje Martha Steward uithangen. Opruimen, stofzuigen, was opvouwen, 3 wasjes draaien en ophangen, bed verschonen... Nu moet ik eigenlijk nog even afwassen en sperziebonen punten, maar ik wil niet meer.
Mijn lijstje is trouwens niet bewonderenswaardig:
O: brinta
T: koffie met melk & stroopwafel
L: 2 boterhammen fricandeau + beetje mayo
T: kop thee met sprits
T: paar handjes chips
D: sperziebonen, aardappelsalade en merguezworstje
Als ik nou niet zoveel troep gegeten had al, was het een mooi dagje voor de snackbar. Maar dat kan nu echt niet meer.
Denk het niet, giet het maar eens een beetje in de gootsteenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Soya room, ongeopend met een tht van maart, zou dat nog te gebruiken zijn??
heb ik al in een glas gedaan (mijn goosteen is -alweer- verstopt) het ziet er normaal uit en ruikt ook niet vreemd.. Maar misschien beter gewone slagroom nemen dan voor in de hartige taart, anders moet ik opnieuw naar de razenddrukke Apquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk het niet, giet het maar eens een beetje in de gootsteen
Gewone slagroom gaat ook prima (ongezoet?).quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heb ik al in een glas gedaan (mijn goosteen is -alweer- verstopt) het ziet er normaal uit en ruikt ook niet vreemd.. Maar misschien beter gewone slagroom nemen dan voor in de hartige taart, anders moet ik opnieuw naar de razenddrukke Ap
Ja, haha. Eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ook clean sheet-day?
Zonet een 6e kop snert opgegetenen nu is het helemaal op
Hier elke zondagquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, haha. Eens in de zoveel tijd.
Heb toch de moed nog kunnen opbrengen om de rest te doen. Nu wachten op m'n lief met het eten, voel me echt zo'n huisvrouw.
De bedoeling is eens per 2 weken, maar ik onthoud vaak niet wanneer ik het voor het laatst heb gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:13 schreef V1z0R het volgende:
Hoi XMLeuk weekend gehad?
[..]
Hier elke zondagEn dan 's avonds voor het slapen lekker douchen... Wat is dat toch fijn slapen
![]()
is toch altijd fijn wanneer je alles aan de kant hebt.
/zondagmiddagraven
Gisteren 6 koekjes genomen, zonde want zo lekker vind ik ze niet... Maar had veel kwark en vanilleyogurt mee dus daar kan ik mij altijd mee zoet houden. Eet dat eigenlijk liever dan koekjes...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg netjes SjaapjeLukt nog altijd om van de zoetigheid op 't werk af te blijven dus?
huh, die ging je toch gisteren eten? En wat voor vulling heb je ook alweer, klonk wel lekker gisterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ben best goed bezig geweest vandaag! En ben nu, EINDELIJK, mijn volkorencanneloni aan het makende volkorenpasta is echt awesome geworden
nu even wachten op de bechamel en dan kan 't de oven in
Per ongelukquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Mo!
Had gisteren per ongeluk een hotelveiling gewonnen die voor december moest
Komt best goed qua datum en tegenover zit een wokrestaurant, het heeft zo moeten zijn
Ben ook even obese aan het kijken.. wat die mensen zichzelf aandoen zeg.. jeetje!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Muks het volgende:
Zo maar eens even bijlezen, kijk nu obese
Wel al lijstje voor morgen gemaakt :
O : 250 gr kwark met honing en kaneel en 2 crackers met beleg (jam en pindakaas)
T : 2 stuks fruit (appel en mandarijn)
L : 2 boterhammen met kipfilet, pesto, tomaat en kaas tot tosti verwerkt in grillding en salade erbij
T : kwark
D : spruitjes, pofaardappelen (de restjes van vandaaag) en iets van vlees maar ik weet nog niet wat, denk dat het steak wordt.
T : 1 stuk fruit en handje noten
Wat fijn zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, we zijn weer onderweg naar huis. Het weekend (bij vrienden) was desondanks gelukkig hartstikke leuk.. Veel gepraat. Baardmans schiet alleen elke keer als ik weer even pijn heb in de stress, de arme schat.
.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Gisteren 6 koekjes genomen, zonde want zo lekker vind ik ze niet... Maar had veel kwark en vanilleyogurt mee dus daar kan ik mij altijd mee zoet houden. Eet dat eigenlijk liever dan koekjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heb de rest nog niet gelezen, maar zie op de foto's een lang dun meisje met maat 34 of minder. Dat is dun.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet te dun, hoor. Alleen dunne armpjes. Maargoed, hier is de link;
H&M #140 - Waar carnaval vroeg valt dit jaar
Ik heb maat 36/38. 34 kom ik niet in,quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb de rest nog niet gelezen, maar zie op de foto's een lang dun meisje met maat 34 of minder. Dat is dun.
En mij kwam ie ook niet ophalen van 't vliegveld Brussel maar alleen van de trein dus waarom ik nu welquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Probability het volgende:
Of ik met de 'vriendinnen van' mijn vriendje samen met hun vriendjes (10+) op ga halen van 't vliegveld. Ik ken die vriendjes al amper laat staan de vriendinnen. Ik krijg hier de kriebels van!!!!
Ze zijn maar 2 weken weg hoorTis geen wereldreis
![]()
!!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Ach schatteken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even wachten tot mijn speculaas-amandel cake, die ik heb gebakken om de laatste drie dagen in te luiden, klaar is, wat ruikt het heerlijk in ons huisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |