Hier ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Splutje het volgende:
Maar eens gaan leren, nog niks gedaan vandaag
Je ziet dat hij geen echte nerd is. Echte nerds hebben hele slechte ogen. Uit deze pic blijkt dat hij zijn linkerbrilglas niet nodig heeft.quote:
Morgen waarschijnlijk.quote:
Hehe nice, ga je het redden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk.Maar ik kan niet bij mijn rooster en ik kan niemand bereiken die het weet.
Dan is ie vast geen moderator op een internetforumquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je ziet dat hij geen echte nerd is. Echte nerds hebben hele slechte ogen. Uit deze pic blijkt dat hij zijn linkerbrilglas niet nodig heeft.
Ik ben afgezakt naar het hbo he. Het is vergelijkbaar met havo 5 wiskunde ongeveer. Komt goed.quote:
Oh.. had ik maar iets van vaardigheid, moet alleen maar bergen tekst lezen en lerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben afgezakt naar het hbo he. Het is vergelijkbaar met havo 5 wiskunde ongeveer. Komt goed.
Moet je maar naar de TU gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh.. had ik maar iets van vaardigheid, moet alleen maar bergen tekst lezen en leren
Zwaar vet en je kan gewoon in Amsterdam blijven. Ken wel wat lui die het zo doen. Andersom ook.quote:
Ik weet het man maar ik heb EM gedaan en ben zo a-technisch als de pestquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zwaar vet en je kan gewoon in Amsterdam blijven. Ken wel wat lui die het zo doen. Andersom ook.
Dan heb je er weinig te zoeken inderdaad. Of je moet bouwkunde, IO of TB gaan doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet het man maar ik heb EM gedaan en ben zo a-technisch als de pest
Hard aan het lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
da.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |