SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op @ pastebin![]()
Dat was ik jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand heeft een keer die van Torres uit de spoiler gehaald.![]()
![]()
Is Webb vandaag scheidsrechter?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt het aan mij of zijn de aanvallen van Manu veel meer gecontroleerd dan die van Manc?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Waarom ademt die presentator van Sport 1 zo raar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Systeem waarin ze spelen heeft meer baat bij een snelle spits dan een statische spitsquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:33 schreef Blancos het volgende:
Waarom speelt Berbatov heel weinig bij United? Hij is toch een aardige spits.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dan kan United hem beter verkopen in plaats weg te laten rotten. Zonde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Systeem waarin ze spelen heeft meer baat bij een snelle spits dan een statische spits![]()
Het lijkt er sterk op dat United alleen z'n niveau haalt als ze beginnen met precies dezelfde opstelling als tegen Arsenal, al speelt er maar 1 van de 10 niet is het gelijk 5x zo weinig..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
De verdediging en het middenveld zijn gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Thas het volgende:
Het lijkt er sterk op dat United alleen z'n niveau haalt als ze beginnen met precies dezelfde opstelling als tegen Arsenal, al speelt er maar 1 van de 10 niet is het gelijk 5x zo weinig..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 15:42:20 ]![]()
Rooney komt ook weinig in het spel voor, net heel even Rooney en meteen een kans.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Evans is niet goed genoeg nee, veeeel te wisselvallig, maar die speelt alleen omdat Vidic niet 100% fit is. Sowieso speelt die over een tijdje helemaal nooit meer want dan staat Jones daar gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
De verdediging en het middenveld zijn gewoon niet goed genoeg.
Het probleem met het middenveld is dat Cleverley niet speelt (geblesseerd) en hij in de eerste 5 wedstrijden iedereen 10x zo goed liet spelen. Hij was de reden dat er toen zo gigantisch veel gescoord werd.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef Blancos het volgende:
Silva is zeker de beste speler in PL. Hij hoort bij Spanje een basisplaats te krijgen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet mijn team, maar ik zie het wel gebeuren...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef TC03 het volgende:
City eindelijk kampioen dit jaar, lijkt me.![]()
Silva is kapot goed.![]()
![]()
Silva>>Heel Premier league"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Soort gelijke goal als net
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Had rood kunnen moeten zijn voor Evra![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
Ook hier gaan ze al naar huis ook successupporters?![]()
Ik neem aan dat dat dan alleen de goals van Arsenal zelf zijn, en niet het totaal?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
200e goal in 100e pl wedstrijd @ emirates.![]()
Wat een goal ManU
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Persie.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Da Forehead.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gervinho speelt ook lekker hoor, 2 assists 1 goal.![]()
![]()
Wow.. Gervinho die eindelijk eens het verschil maakt? Misschien gaat het nog goed komen met die kerel..quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gervinho speelt ook lekker hoor, 2 assists 1 goal.![]()
Eindelijk? Dit is zijn 3e maand in de PLquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wow.. Gervinho die eindelijk eens het verschil maakt? Misschien gaat het nog goed komen met die kerel..![]()
![]()
Nou idd laten we hopen dat ie nu los is...quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wow.. Gervinho die eindelijk eens het verschil maakt? Misschien gaat het nog goed komen met die kerel..know'm sayin?
word? word.![]()
Waar is zijn haar gebleven?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef YazooW het volgende:
Royston, like a boss:
http://www.101greatgoals.(...)the-fulham-15592572/It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
En toch.. als je hem de laatste wedstrijden steeds bezig ziet word je er toch nog niet echt blij van..quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Eindelijk? Dit is zijn 3e maand in de PL![]()
Dankje, mooie goal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef YazooW het volgende:
Royston, like a boss:
http://www.101greatgoals.(...)the-fulham-15592572/
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Mooie uitslagen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Toch weer een assist op woensdag gegeven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En toch.. als je hem de laatste wedstrijden steeds bezig ziet word je er toch nog niet echt blij van..![]()
Waanzin![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hopen dat ie zo door gaat..quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Toch weer een assist op woensdag gegeven.![]()
Wtf dit gaat weer leuk in de kranten worden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dit is echt ongekend. Geschiedenis is geschreven. Ik heb United nog NOOIT zo een pak slag zien krijgen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat een pass van SilvaOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Oh ja, van Barcelonaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is echt ongekend. Geschiedenis is geschreven. Ik heb United nog NOOIT zo een pak slag zien krijgenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit is ook nog nooit gebeurd toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is echt ongekend. Geschiedenis is geschreven. Ik heb United nog NOOIT zo een pak slag zien krijgen![]()
1930, 4-7quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit is ook nog nooit gebeurd toch?![]()
![]()
Klasbak ja. Iniesta, Xavi, Fabregas en Silva redelijke middenvelders voor Spanje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef TheDutchguy het volgende:
Silva houdt 1 keer hoog en passt die bal direct door. ziek![]()
Tering, wat een elftal heeft City. Silvawat een geweldenaar.Mooi dat United zo vernederd is.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Weten ze ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Man utd verliest van 1-6 terwijl wij verloren met 8-2 van man utd![]()
![]()
Lang geleden iig tegen Cityquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit is ook nog nooit gebeurd toch?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:
Dat kan gewoon niet.. Ze zijn veel te goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klasbak ja. Iniesta, Xavi, Fabregas en Silva redelijke middenvelders voor Spanje.![]()
![]()
Geweldig
Ach dat slaat toch nergens meer op, waarom moet er iemand perse van Langs de Lijn aanwezig zijn bij ManU tegen City, zelfde geldt voor Jack van Gelder op tv bij Valencia tegen Chelsea. Ik dacht dat ze bij de Publieke Omroep zonodig moesten bezuinigen, maar ondertussen elkaar wel snoepreisjes in de aars schuiven
![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ze hebben alleen matige keepers en de spits positie is ook niet zo goed bezet met VIlla of Torres.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet.. Ze zijn veel te goed![]()
Noem het maar matige keepers, en met Torres en Villa in de spits heb je het niet slecht getroffen. Denk dat Torres wel weer teugkomt uit z'n vormdip, hij is nu uiteindelijk ook alweer aardig goed bezigquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen matige keepers en de spits positie is ook niet zo goed bezet met VIlla of Torres.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe laat en waar is MotD te zien? BBC sports?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Misschien zal hij dat ook wel bedoelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Noem het maar matige keepers, en met Torres en Villa in de spits heb je het niet slecht getroffen. Denk dat Torres wel weer teugkomt uit z'n vormdip, hij is nu uiteindelijk ook alweer aardig goed bezig![]()
![]()
Kut-dagquote:
Barcelona gelijk
Ajax gelijk.
Twente voor.
PSV voor.
Maar wel 1 bonusje... Hard verlies van United
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut-dag
Barcelona gelijk
Ajax gelijk.
Twente voor.
PSV voor.
Maar wel 1 bonusje... Hard verlies van United![]()
![]()
Ow, Twente gelijkquote:
Hard verlies van United een bonus? Dus dat een "made" club wint is een bonus?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Beiden kutclubs waar ik niks mee heb. Maar vermakelijk is het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
Hard verlies van United een bonus? Dus dat een "made" club wint is een bonus?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:59 schreef Breekfast het volgende:
Van der Vaart weer 2 doelpunten zie ik![]()
Was dat die docu laatst met die gasten met zo'n busje? Dat was wel vet inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
Na het kijken van Blue Moon Rising gun ik de Manchester City supporters deze overwinning wel.![]()
Drenthe, linksback in Oranje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:14 schreef Confetti het volgende:
De Nederlandse jongens doen het weer goedDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach, er is toch niemand die met een rechtsbuiten speelt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met rugnummer 10 en een schot uit de 2de lijnDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Een rechtse directe ook goed?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Direct rood ook echt, maar geen idee ik had de Spurs op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef TheArt het volgende:
Chelsea voor rust al 2x direct roodWat is daar gebeurd?
![]()
His name is Malcolm Glazer and he thought that he'd be flash.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
Na het kijken van Blue Moon Rising gun ik de Manchester City supporters deze overwinning wel.
He went to buy a football team but didn't have the cash.
So he borrowed lots of money and made their fans upset.
As City now are loaded and United are in debt
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Die van Bosingwa leek een doorgebroken speler, niet speciaal om hier te posten.
De rode kaart van Drogba daarentegen... duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb helaas ergere overtredingen gezien die onbestraft bleven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Betwijfel het, hij doet het wel erg opzichtig namelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik heb helaas ergere overtredingen gezien die onbestraft bleven.(Ja ergere wel, maar hier kan je niks anders dan rood geven)
![]()
Hij speelt hier toch gewoon de bal?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik zeg ook niet dat het geen rood is, ik schrik er alleen niet van. Het gebeurd heel vaak in de PL.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betwijfel het, hij doet het wel erg opzichtig namelijk(Ja ergere wel, maar hier kan je niks anders dan rood geven)
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij speelt hier toch gewoon de bal?![]()
![]()
Met 2 benen gestrekt naar voren jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij speelt hier toch gewoon de bal?![]()
![]()
Inderdaad. Er had meer ingezeten voor ze, maar daar treur ik niet om.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:57 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]![]()
Blackburn speelde wel netjes.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:19 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/video/2852-man-united-man-city.html
Noot noot.![]()
What do Manchester United and Muammar Gaddafi have in common?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tussenstand Top Scorers:
Rooney 9 goals
Aguero 9 goals
Dzeko 8 goals
Van Persie 7 goals
Van Der Vaart 5 goals
Balotelli 5 goals
Demba Ba 5 goalsIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Balotelli, Dzeko en Aguero hebben samen al 22x gescoord, dat is fenomenaal.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Everton Team:
Howard, Hibbert, Jagielka, Heitinga, Baines, Coleman, Osman, Fellaini, Rodwell, Bilyaletdinov, Saha
Man Utd Team:
De Gea, Evra, Vidic, Evans, Jones, Park, Fletcher, Cleverley, Hernandez, Rooney, Welbeck.![]()
Oh evans had maar 1 wedstrijd schorsing, ik dacht dat direct rood altijd 3 wedstrijden wasNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Derby never happened
Sir Alex believes the best reaction to the derby day defeat to City is to simply pretend it never happened.
http://www.manutd.com/en/(...)out-city-defeat.aspx
Lijkt de WK finale wel
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Nee, volgens mij alleen als er sprake van geweld/lompe overtreding is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef JaimyLee het volgende:
Oh evans had maar 1 wedstrijd schorsing, ik dacht dat direct rood altijd 3 wedstrijden was![]()
WK?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Lijkt de WK finale wel"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Lijkt de WK finale wel![]()
dat weet je toch wel? die finale is nooit gebeurdquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Heus wel, Spanje won met 1-0 van Nederland. (Arjen Robben had 2 super grote kansen maar miste ze allebei).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dat weet je toch wel? die finale is nooit gebeurdOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
dat was een nachtmerrie die iedereen heeft gehad. Het is nooit gebeurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heus wel, Spanje won met 1-0 van Nederland. (Arjen Robben had 2 super grote kansen maar miste ze allebei).Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Pikken ze toch weer 1 doelpuntje mee.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Zonder Ricky is Everton helemaal niks.Beter komt die baas erin in de tweede helft, waarom staat die sowieso wissel, zeer goede wedstrijd vorige week van zijn kant..
![]()
Geschorst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:33 schreef De_kromme het volgende:
Zonder Ricky is Everton helemaal niks.Beter komt die baas erin in de tweede helft, waarom staat die sowieso wissel, zeer goede wedstrijd vorige week van zijn kant..
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Chelsea:
Cech, Ivanovic, Cole, Ramires, Lampard, Torres, Mata, Mikel, Bosingwa, Sturridge. subs. Turnbull, Luiz, Romeu, Malouda, Meireles, Lukaku, Bertrand.
Arsenal: Szczesny, Mertesacker, Koscielny, Arteta, Van Persie, Santos, Walcott, Ramsey, Song, Djourou, Gervinho. Subs: Fabianski, Vermaelen, Rosicky, Park, Arshavin, Jenkinson, Frimpong
Ik vind het een matige Chelsea line-up. Had wel Luiz of in ieder geval Meireles verwacht.![]()
Matig idd als je maar tien man opsteltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Chelsea:
Cech, Ivanovic, Cole, Ramires, Lampard, Torres, Mata, Mikel, Bosingwa, Sturridge. subs. Turnbull, Luiz, Romeu, Malouda, Meireles, Lukaku, Bertrand.
Arsenal: Szczesny, Mertesacker, Koscielny, Arteta, Van Persie, Santos, Walcott, Ramsey, Song, Djourou, Gervinho. Subs: Fabianski, Vermaelen, Rosicky, Park, Arshavin, Jenkinson, Frimpong
Ik vind het een matige Chelsea line-up. Had wel Luiz of in ieder geval Meireles verwacht.![]()
Werd Luiz trouwens niet volledig afgekraakt bij MotD vorige keer? Opbouwend briljant, maar verdedigend een drama..I don't really come from outer space || Last.fm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: