quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef donald_dick het volgende:
jammer 010, zelfs met 10 man kunnen jullie niet overtuigen
Grappigquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Koeman heeft zich weer laten zien als een groot tacticus
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Geo3kant het volgende:
OWEE ALS PSV NU PUNTEN LAAT LIGGEN JONGE
kut psv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Geo3kant het volgende:
OWEE ALS DAT KUT PSV NU PUNTEN LAAT LIGGEN JONGE
En twente niet dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
PSV en AZ doen goede zaken als ze zelf winnen vandaag.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Geo3kant het volgende:
OWEE ALS DAT KUT PSV NU PUNTEN LAAT LIGGEN JONGE
ja kut psvquote:
moet jij niet in het stadion zittenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
Hoorde jullie net ook die fluitconcerten? Die hebben wij bij PSV ook wel eens gehad, maar we weten waar ze het van geleerd hebben en dat zijn die joden.
jaloersquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef TheGOAT het volgende:
Ajax 10 wedstrijden, 4 gewonnen, 5 gelijk, 1 verloren. 10 wedstijden, 17 punten. Dat speelt dan CL en wil kampioen worden
eensquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat PSV maar kampioen worden
lol?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef eight het volgende:
Ajax vs Feijenoord, jongens vs. mannen.
Feijenoord was beide helften beter, maar ajax gaat als winnaar van het veld.
Erg zuur dit.
Dan liever AZ of Vitessequote:
Ik als PSV'er kan ook genieten van Clasie. Hij ziet er al uit als een baas en zo speelt hij ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben wel trots op onze jonkies. Clasie is een held.
AZ zoals ik zei dusquote:
Feijenoord lag idd te klungelen nadat Vermeer rood kreeg. Zeer slimme overtreding van Vermeer, zonder hem had het 0-2 gestaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
Ajax werd weer pas wakker toen het met 10 man kwam te zijn, gelijkspel was het maximale, Feyenoord heeft het goed gedaan kon alleen niet met de man meer situatie omgaan, werd toen minder eigenlijk.
Kampioenschap hoeven we even niet meer aan te denken, gewoon week voor week bekijken en dan zien waar je staat aan het einde
Dat was het Twente van 2 seizoenen geleden. Dit seizoen scoort Twente behoorlijk ruim. Meer dan Ajax in ieder geval en wij geven er niet onze verdediging voor op(tegengoals)quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
Die ballen tenminste gewoon en niet van dat flikkerig kut voetbal als PSV en Twente waarbij ze met 1 doelpunt verschil steeds winnen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
Die ballen tenminste gewoon en niet van dat flikkerig kut voetbal als PSV en Twente waarbij ze met 1 doelpunt verschil steeds winnen
Vind ik triest voor Vermeer die Ajax duidelijk in de wedstrijd heeft gehouden.quote:
Steedsquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
Echt?quote:
dat zijn al hun hele levenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou als Feyenoorder teleurgesteld zijn.
Als Ajacied kun je beter blij zijn dat je dit gemist hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Net thuis. Heb volgens mij veel gemist
echte fansquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Net thuis. Heb volgens mij veel gemist
als ajacied ook in hun teamquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou als Feyenoorder teleurgesteld zijn.
vooral thuis. Tegen AZ kregen ze ook al voetballes, alleen in 2e helft speelde ze even wat beter.quote:
De klassieker missen om samen met 21 andere meisjes een bal weg te schoppenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn eigen wedstrijd missen omdat Ajax voetbalt. Donder toch op fag
Euh, ja...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn eigen wedstrijd missen omdat Ajax voetbalt. Donder toch op fag
Nee hoor. Hoewel ik niks naar zijn hoofd zal gooien dan. Maar het is voor mij de meest irritante speler in de eredivisie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef leilab het volgende:
Ben ik de enige die telkens als ik dat hoofd van vertongen zie of hoe je dat ook schrijft een schoen naar z'n hoofd wil gooien.
Heel af en toe raken we de bal ook nog eensquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De klassieker missen om samen met 21 andere meisjes een bal weg te schoppen
hoaxquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel af en toe raken we de bal ook nog eens
Optimistquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel af en toe raken we de bal ook nog eens
Verthongen is de belichaming van de club Ajaxquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik niks naar zijn hoofd zal gooien dan. Maar het is voor mij de meest irritante speler in de eredivisie.
De club? De enorme bende wat het momenteel is. Ben benieuwd wat ze er vanavond van zullen zeggen bij Studio Ajax. Dat ze daar eens ballen tonen en Koeman laten komen, die haarfijn kan uitleggen waarom zijn kwalitatief veel mindere ploeg Ajax overklast, en de gehele ArenA stil kreeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Verthongen is de belichaming van de club Ajax
Wie beslist dat eigenlijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef Merkie het volgende:
Vertonghen speelde echt een belachelijk slechte wedstrijd. Ongelofelijk dat hij MotM was.
verkeerde topicquote:
Was gewoon goede sfeer hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ajax, heeeeeeeeerlijk na die arrogante grote bek op elke site waar je deze week iets van voetbal kon lezen
Je kan een speld horen vallen in de Arena
Oh, ik dacht Vitessenaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:30 schreef Caland het volgende:
Heerlijk man die Janssen die gewoon dat eigen namaakpubliek belachelijk maakt
Leuk feitje, Janssen is van huis uit Feyenoorder.
Neuh, deel van familie is voor Feyenoord. Janssen zelf wou ook dolgraag naar Feyenoord, maar wij kozen toen voor Nicky Hofsquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, deel van familie is voor Feyenoord. Janssen zelf wou ook dolgraag naar Feyenoord, maar wij kozen toen voor Nicky Hofs
Ja, daar was toen Wotte verantwoordelijk voor. Al was het op dat moment misschien niet zo'n heel verkeerde keuze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |